ارسال به دیگران پرینت

امام جمعه همدان درمورد تعلیق فدراسیون جودو | مهم حفظ آرمان‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه فضای ورزش در دنیا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت شده است، گفت: کسب موفقیت ورزشی در میادین جهانی در سال های اخیر به ابزاری برای نمایش اقتدار کشورها تبدیل شده است.


امام جمعه همدان درمورد تعلیق فدراسیون جودو   |    مهم حفظ آرمان‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه فضای ورزش در دنیا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت شده است، گفت: کسب موفقیت ورزشی در میادین جهانی در سال های اخیر به ابزاری برای نمایش اقتدار کشورها تبدیل شده است.

حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی موثقی» روز سه شنبه در دیدار «آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه ورزش دارای آثار اجتماعی بالایی در جامعه است، اظهار داشت: انجام ورزش می‌تواند در جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی نقش موثری را ایفا کند و همان طور که مقام معظم رهبری بارها بر لزوم توجه به ورزش تاکید داشته‌اند، همه ما موظف به ترویج این فرهنگ و توسعه ورزش همگانی در جامعه هستیم.

وی با اشاره به حضور تعدادی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در استان همدان، اظهار داشت: توجه به رشته‌های مختلف ورزشی در این استان، نشان دهنده برنامه‌ریزی صحیح در راستای توسعه ورزش است که باید همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به تمامی رشته‌های ورزشی، گفت: برای ورزش فوتبال هزینه‌های زیادی می‌شود، که اگر این میزان توجه و حمایت در دیگر رشته های ورزش‌های نیز وجود داشت، به طور قطع شاهد موفقیت‌های ارزشمند جوانان ورزشکار کشور در عرصه های بین المللی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه استعدادهای ورزشی قابل توجهی در استان همدان وجود دارد، افزود: حمایت مسوولان از ورزشکاران برای رشد و توسعه ورزش و کسب موفقیت و درخشش در میدان رقابت بسیار مهم و قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی؛ اظهار داشت: این اتفاق در شرایطی رخ داد که مقامات مربوطه همواره بر سیاسی نشدن ورزش تاکید دارند، اما خودشان در اوج سیاسی کاری اقدام کرده و حق کشورها را ضایع می کنند.

وی تاکید کرد: عزت ما در حفظ آرمان‌ها و پایبند بودن به اصول است، البته ممکن است با یک انتخاب میدانی را از دست دهیم، اما مهم حفظ عزت و اعتبار واقعی است.

رئیس فدراسیون جودو نیز دراین دیدار با اشاره به اینکه حدود ۲ سال است که به عنوان رئیس فدراسیون، خدمتگذار جامعه جودو ایران هستم، گفت: فدراسیون جودو در حال حاضر تعلیق است که البته این برای ما و جامعه جودو که پای آرمان ها و ارزش های کشور ایستاده و روی اصول خود پا فشاری می کنیم، افتخار محسوب می شود.

آرش میراسماعیلی با بیان اینکه هجمه های سنگینی را تحمل کرده و شرایط خیلی سختی داریم، افزود: در دادگاه حکمیت ورزش از حقانیت جودو ایران دفاع کردیم و حالا منتظر رای نهایی هستیم که البته اعلام رای ۲ بار به تعویق افتاده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      آره مهم سواری کردن شماهاست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه