ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | روبرتو دونادونی گزینه جدید سرمربی گری استقلالی ها

درحالیکه رسانه های معتبر ایتالیایی از جمله جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورت و نیکولو شیرا خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و همچنین وب سایت معروف فوتبال ایتالیا به بحث بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال پرداختند، اکنون وب سایت ایتالیایی "سری بی نیوز" در خبری تأمل برانگیز ادعا کرده است که در صورت به بن بست خوردن مذاکرات استقلال با استراماچونی، مدیران این تیم سراغ روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا خواهند رفت.


فوتبال  |  روبرتو دونادونی گزینه جدید سرمربی گری استقلالی ها

یک وبسایت ایتالیایی نوشت چنانچه استقلالی ها در جذب استراماچونی ناکام باشند، به سراغ روبرتو دونادونی خواهند رفت.

بحث بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال به سوژه این روزهای رسانه های ایتالیایی تبدیل شده است. پس از سفر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال به ایتالیا و مذاکره برای برگرداندن مربی سابق این تیم به ایران، خبر بازگشت احتمالی این سرمربی توسط رسانه های ایتالیایی بازتاب داده شد.

رسانه های معتبر ایتالیایی از جمله جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورت و نیکولو شیرا خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و همچنین وب سایت معروف فوتبال ایتالیا به بحث بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال پرداختند.

اما اکنون وب سایت ایتالیایی "سری بی نیوز" در خبری تأمل برانگیز ادعا کرده است که در صورت به بن بست خوردن مذاکرات استقلال با استراماچونی، مدیران این تیم سراغ روبرتو دونادونی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا خواهند رفت.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه