ارسال به دیگران پرینت

سحر قریشی | تتلو | طلاق تتلو و سحر قریشی

طلاق عجیب دو ستاره معروف | ترکیه به این بازیگر نساخت | خواننده جنجالی خون به جگرش کرد!

برحی در فضای مجازی از جدایی دو حاشیه ساز این روزها خبر می دهند.

طلاق عجیب دو ستاره معروف | ترکیه به این بازیگر نساخت | خواننده جنجالی خون به جگرش کرد!

پایان قصه سحر قریشی و خواننده معروف نزدیک است. امیر تتلو و سحر قریشی دوباره باهم به اختلاف خوردند و این بار گویا دیگر راه برگشتی نیست و پایان قصه سحر قریشی و خواننده معروف این زوج پرحاشیه انگار به تهِ خط رسیده و تتلو و سحر قریشی دیگر نمی خواهند باهم باشند.

بیشتربخوانید:

ازدواج سحر قریشی با خواننده‌ی پر حاشیه رسمی شد

 

تتلو و سحر قریشی از حدود سه چهار ماه پیش و بعد از اینکه سحر برای فیلمبرداری سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بود با هم وارد رابطه شده بودند و بعد از اینکه با هم نامزد کرده بودند قرار بود به زودی ازدواج کنند. اما این زوج چند باری باهم به اختلاف خوردند و بار آخر کار رسید که افشاگری های عجیب تتلو که گفته بود سحر معتاد به کوکائین است و خیلی هم مشروب می خورد و سیگار می کشد. بعد از اینکه این ادعاها توسط تتلو منتشر شد همه منتظر واکنش تند و تیز خانوم بازیگر بودند اما سحر در کمال ناباوری با خفت و خواری از تتلو و عذرخواهی کرد و به او قول داد اگه دفعه دیگه چنین اشتباهاتی از او سر بزند خودش میزاره میره تا آبروی خودش و تتلو نرود.

حالا انگار زمان رفتن سحر خانوم قریشی فرارسیده و خوش بساطش رو جمع کرده و می خواهد به ایران برگردد.

تتلو در این خصوص تو پیج شخصی خودش نوشت: قصه اینه اینا یا آبرو ریزی میخوان یا کتک!! کُتکو که نیستم! آبرو ریزی رو هم نیستم دیگه !!

خانواده اش هم دیشب تاحالا دوازده ساعت حرف زدم بیان ببرنش میگه نه میخوام تنها برم. خواهرمم میگم ببره برسونتت میگه نه. ایشون خودشون بی اجازه و در نبود من دارن خونه رو ترک میکنن! با اینکه ما بیست بار گفتیم این درست نیست. وقتی برای خودش مهم نیست، برای خانواده ش هم مهم نیست من دیگه کاری بلد نیستم.

نمیشه مردمو به زور نگه داشت و منم بی احترامی بهم بشه رو نیستم صدام در میاد. اینه که قصه ی منو سحر قریشی همینجا تموم شد.

تتلو درحالی این صحبت هارو مطرح کرد که شب گذشته سحر خانوم قریشی در صفحه شخصی خودش تو یوتیوب پست کوتاهی منتشر کرد و نوشت: گردن من اصلأ همه تقصیرا......

چه شد که یکدفعه رابطه سحر و تتلو بهم ریخت؟

امیر تتلو و سحر قریشی همین چند روز پیش باهم حسابی گل و بلبل شده بودند و حتی امیر از سحر حسابی تعریف کرده بود که داره ورزش می کنه و یوگا و زبان داره یاد می گیره.... این دو حتی سوار ماشین فراری لاکچری هم شده بودند و انگار داشتند خودشون رو محیا می کردند که این ماشین رو بخرن که یکدفعه همه چیز تموم شد!

سحر قریشی داشت همرنگ تتلو میشد!

سحر قریشی چند روز پیش بود که عکسی از خودش در کنار تتلو منتشر کرد که حسابی تو فضای مجازی وایرال شده بود. اون طور که از این عکس مشخص بود خانوم بازیگر پاهای خود را هم تتو کرده بود و با همکارا و هوادارای دختره تتلو هم دوست شده بود!! با توجه به دخترایی که پشت سرشون بودن!

اونچه که از این عکس مشخص بود علاوه بر اینکه سحر قریشی تتو زده داشت شبیه به تابلوی آبرنگی میشد، حتی مدل کتونیش هم شبیه به تتلو شده بود و ظاهرا سحر خانوم داشت تمام و کمال شبیه به ایشون میشد که رابطه شون بهم خورد!

تتلو واقعاً عاشق سحر قریشی بود؟

همونطور که میدونین امیر تتلو از خیلی وقت پیش گفت که تنها عشقش تو زندگی فقط موسیقیه و با موزیکاش ازدواج کرده است! واسه همین هم هر کسی که تو زندگیش میاد موقتیه و هیچی برای اون موسیقی نمیشه. اما سحر خانوم از همون روز اول مثل اینکه خیلی دل آقای تتلو رو برد که ایشون به خاطر علاقه اش به سحر قریشی تمام بند موزیکی که مدت ها باهاش کار میکرد رو کنار گذاشت و خلاصه کل گروهش مرد شده بودن. این قضیه بعد از کنسرت استانبول امیر تتلو برای طرفداراش خیلی جالب بود و نشون میداد که کم کم رابطه ی امیر و سحر داره جدی میشه اما انگار امیر خان دیگه نتوست بیش از این با سحر بمونه و اینبار او بود که گذاشت رفت! 

تتلو درباره جدایی ش از سحر نوشت: دیدم کنارم خوشحال نیست رفتم خونه ی رفیقام حالا میگه برو به لذتات برس!

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه