ارسال به دیگران پرینت

رابطه سحرقریشی با تتلو

اقدام جنجالی تتلو در مقابل سحرجون! | سحر قریشی به ایران باز می گردد؟

امیر تتلو ، سحر قریشی و چند داستان دیگر ...

اقدام جنجالی تتلو در مقابل سحرجون! | سحر قریشی به ایران باز می گردد؟

تتلو به غیر از خودش به هیچ کسی رحم ندارد، با ساده‌ترین اتفاقات هر کسی که مقابل یا مخالفش باشد را می سوزاند، برای او فرقی ندارد آن شخص مادر یا خواهرش باشد یا سحر قریشی، ادمین پیجش، دوستش و همکارش یا ...

امیر تتلو یا همان امیر حسین مقصدلو خواننده‌ای است که بیشتر شهرتش نه به دلیل آهنگ‌هایی است که خوانده، بلکه به دلیل حواشی بسیار زیادی است که همواره با خود دارد.

شاید همیشه برای برخی افراد این پرسش وجود داشته باشد که چرا امیر تتلو تا این حد مورد توجه طرفدارانش است؟ همین فروردین امسال کنسرت او در استانبول با حضور سحر قریشی و طرفدارانش خبرساز شد و در یک برآورد ساده تخمین زده شد که فقط این کنسرت باعث شده است حداقل حدود 50 میلیارد تومان ارز از کشور خارج شده باشد. البته با احتساب سفر و اقامت و خرید و ... این رقم بسیار بیشتر ازاین حرفهاست.

دلایل این شهرت و این توجه طرفداران تتلو به او چیست؟ واقعیت این است که تتلو فقط یک خواننده نیست بلکه یک بسته از چندین پارامتر مختلف است که در او گرد آمده است: خوانندگی، بی پروا بودن در بیان مسائل زندگی شخصی، ظاهر نامتعارف با تتو کردن تمام بدنش، خبر ساز شدن هر چند مدت یکبار با یک اتفاق عجیب و غریب مانند:

خواندن آهنگ انرژی هسته‌ای با حضور بر ناو ارتش، ملاقات با ابراهیم رئیسی در زمان کاندیدا شدن او برای ریاست جمهوری در سال 1396 ، چند بار بازداشت شدن به دلایل مختلف، رفتن به خارج از ایران و ارتباط با گردانندگان سایتهای شرط بندی و افراد معروف و حاشیه دار شبکه‌های اجتماعی مانند دنیا جهانبخت ، پویان مختاری ، ریحانه پارسا و ... یا همین اخیرا ازدواج با سحر قریشی و ... 

تتلو از زمانی که شبکه‌های اجتماعی گسترش پیدا کرد از این فرصت دنیای مجازی به هر شکلی استفاده کرد تا آنچه می خواهد را به خاطبانش برساند، حال شاید یک آهنگ بوده باشد یا یک موضوعی که برای خودش جالب است، مانند ادعایی که قبل از جام جهانی روسیه مطرح ساخت و می گفت من سال دیگر در تیم ملی بازی می کنم و برای هر بازی ایران صدهزار تماشاچی ایرانی به ورزشگاه می برم.

بیشتر بخوانید:

 

حال شاید برخی او را به لحاظ شخصیتی و رفتارهایش نپسندد ولی واقعیت این است که هیچ کس در ایران مانند امیر تتلو از شبکه‌های اجتماعی برای ساخت برند شخصی خودش بهره نبرده است. او از اینستاگرام ، تلگرام و یوتیوب تا جایی که امکان داشته باشد استفاده کرده است تا همیشه بر سر خط اخبار باشد حداقل نزد هوادارانش (فارغ از ارزشگذاری بد و خوب منظور است)

تتلو در واقع از شبکه‌های اجتماعی مانند یک رئالتی شو (برنامه واقع نما) تلویزیونی بهره می‌برد ؛ در رئالتی شوها یک یا چند دوربین همراه با شخص یا اشخاصی وجود دارد که لحظاتی از زندگی واقعی آنها را به تصویر می‌کشد و در سراسر دنیا هم این گونه برنامه‌ها برای مخاطب بسیار جذاب است، انواع مختلفی هم دارد از مسابقه آشپزی گرفته تا بازسازی خانه‌ها یا مسابقات خوانندگی و ... یک نوعی هم از رئالتی شوها وجود دارد که به زندگی افراد شناخته شده رفته و از لحظات واقعی زندگی آنها گزارش می دهد که یکی از معروفترین آنها برنامه Keeping Up with the Kardashians (پابه‌پای کارداشیان ها) است که از سال 2007 در حال پخش است و باعث شده هر کدام از 5 خواهر کارداشیان بیش از  یا 150 یا 100 میلیون فالوئر در اینستاگرام داشته باشند. 

امیر تتلو خودش این نقش را بازی کرده و سعی کرده است به شکل روزانه مثل یک رئالیتی شو بخش های از زندگیش را در معرض مخاطبش قرار دهد، بیشتر به شکل نوشتاری ، گاهی اوقات تصویری و یا پیام صوتی و

تتلو در این رسالتی که برای خود تعریف کرده است یک نقطه پر رنگ دارد و آن هم این است که بدون وقفه به این کار ادامه داده است. هر شب با گذاشتن شعری یا حرفی یا گلایه و فحشی و ... بهرحال بدون ذره ای توقف به کارش ادامه داده است.  

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه