ارسال به دیگران پرینت

وزیر مسکن اسرائیل: روسیه حضور ایران در سوریه را تحمل نخواهد کرد

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی عضو کابینه عالی رتبه امنیتی اسرائیل محتاطانه پیش‌بینی کرده است که روسیه نهایتا حضور فزاینده نظامی ایران در سوریه را متوقف خواهد کرد.

وزیر مسکن اسرائیل: روسیه حضور ایران در سوریه را تحمل نخواهد کرد

۵۵آنلاین :

پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، گزارش داد «یواو گالانت» این اظهارات را در ارتباط با تحولات و تنش های رخ داده اخیر که در آن یک پهپاد ایرانی توسط ا رتش اسرائیل و یک جنگنده اسرائیل توسط پدافند سوری ها سرنگون شدند مطرح کرده است.

گالانت که از فرماندهان سابق ارتش اسرائیل نیز بوده است گفت: ایران می خواهد در بلندی ها جولان حزب الله دو را ایجاد کند و اسرائیل هرگز چنین اجازه ای را نخواهد داد.

وزیر مسکن رژیم صهیونیستی مدعی شده است که همه کشورهای منطقه و از جمله کشورهای سنی مثل اردن، سعودی و حتی ترکیه از حضور نظامی ایران در سوریه ناخشنود هستند.

او در ادامه گفته است روس ها تنها قدرتی در سوریه هستند که نفوذ زیادی بر ایران دارند و همان ها نهایتا از نفوذ نظامی روز افزون ایران در این کشور جلوگیری خواهند کرد.

گالانت با تاکید براینکه امکان ندارد روابط روسیه و اسرائیل متزلزل شود به دیدار اخیر نتانیاهو و پوتین در کرملین اشاره کرده و گفت: در این دیدار به شدت بر تقویت مناسبات دو طرف تاکید شده است.

او پایان گفته است: از نظر فرهنگی، مسکو ، به مراتب بیش از آنکه به ایرانی ها و مسلمانان نزدیک باشد، به ما نزدیک است.

منبع : خبرآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه