ارسال به دیگران پرینت

گفتگوی اسرائیل با آمریکا

پشت پرده دیدار مقامات آمریکا با اسرائیل درباره ایران | سرنوشت مذاکرات برجام چه می شود؟

مقامات امنیتی آمریکا و اسرائیل درباره ایران گفت‌وگو کردند.

پشت پرده دیدار مقامات آمریکا با اسرائیل درباره ایران | سرنوشت مذاکرات برجام چه می شود؟

مقامات امنیتی آمریکا و اسرائیل پس از دیدار با یکدیگر و گفت‌وگو درباره ایران در بیانیه‌ای مشترک بر لزوم هماهنگی میان دو طرف برای مقابله با ایران تاکید کردند.

کاخ سفید و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پس از گفت‌وگوهای مقامات امنیتی آمریکایی و صهیونیستی در واشنگتن بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کردند که آنها درباره موضوعاتی ازجمله ایران ‌و موضوعات دوجانبه رایزنی کرده‌اند.

بنابر گزارش وب سایت کاخ سفید، در این بیانیه آمده است: در سی‌ویکم می ۲۰۲۲، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی ایالات متحده و ایال هولاتا مشاور امنیت ملی اسرائیل نشست گروه مشورتی استراتژیک ایالات متحده و اسرائیل را در کاخ سفید برگزار کردند. نمایندگان ارشد سیاست خارجی، نظامی و سازمان‌های اطلاعاتی مربوطه دو طرف نیز به آنها پیوستند.

طبق این بیانیه مقامات حاضر در این نشست متعهد شدند، تلاش‌های خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ایران هماهنگ کنند. آنها همچنین گام‌های اقتصادی و دیپلماتیک برای دستیابی به این اهداف را مورد بحث و بررسی قرار دادند و همکاری‌های کنونی میان ارتش آمریکا و اسرائیل را نیز بازبینی کردند.

 

بیشتربخوانید:

روسیه پشت ایران را گرفت | رای شورای حکام محکوم شد | حمایت روسیه از ایران بر علیه رویکرد شورای حکام

 

همچنین در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مقامات ایالات متحده و اسرائیل متعهد شدند که با تلاش در جهت یک هدف مشابه، در هماهنگی نزدیک در مورد طیف کاملی از موضوعات مورد نظر دوجانبه باقی بمانند و در برابر تمام تهدیدات امنیتی علیه خود متحد باشند.

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بارها گفته ام و بار دگر می گویم.
      از آنجایی که سران و مقامات آمریکایی بی منطق ، بی وجدان، بی انصاف، دیکتاتور، دروغگو، بی تعهد و کج فهم هستند و همچنین از آنجایی که سران و مقامات آمریکایی از خود هیچگونه اراده ای نداشته و افسار بر گردن خود را بدست صهیونیست ها سپرده اند و صهیونیست ها هستند که بجای آنها تصمیم می گیرند، مطمئن باشید که حرف آخر را صهیونیست ها در مورد برجام می زنند و آن حرف آخر این هست که برجام به توافق نخواهد رسید و این برای بایدن شیره ای و معتاد بسیار گران تمام خواهد شد. منطقی و عقلایی هست که ایران هرچه سریعتر از برجام خارج شود و غنی سازی ۹۹درصد را آغاز کند.

    • ناشناس ارسالی در

      نمیدونم اگر جنگ بشه مثل اوکراین کشور های دیگه مرزشون رو باز میزارند ما بریم خیلی خ ب میشه بتونیم بریم دیگه از ترجمه مدارک پول سفارت وویزا وبلیط راحت میشیم کاش میدوتستیم کی جنگ میشه من خودم اماده کنم چی با خودم ببرمولی قول میدم وقتی که ادنجا کارم درست شد سری ایران بزنم من که کشورم رو ول نمیکنم دوست دارم کشورم رو ولی این بهتریم موقیت برای رفتن وتجربه کردن

    • ناشناس ارسالی در

      ایران سریعا باید از برجام خارج شود یا توافق کند، اگر اسرائیل وامریکا به ایران حمله کنند ،ایران تبدیل به خرابه ای غیر قابل سکونت خواهد شد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه