ارسال به دیگران پرینت

«آقازاده» پیرم کرد!

در هفتمین قسمت از مستند «بوی خون» سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال «آقازاده» از کاراکتر خود گفته است.

«آقازاده» پیرم کرد!

  سینا مهراد با بیان این که دوست ندارد هر نقشی بازی کند، درباره ویژگی های کاراکتر حامد گفت: حامد خصوصیاتی داشت که خودم هم دوست دارم و سعی می کنم داشته باشم. معمولا نقش هایی را برای بازی می پذیرم که به آنها اعتقاد دارم. شاید هرگز نقش منفی بازی نکنم.

او ادامه داد: عهدی که در بازیگری با خودم دارم این است که نقش هایی را بازی کنم که در کنار مردم باشد نه مقابل آن ها.

مهراد تاکید کرد: حامد سریال پدر کنار مردم بود، حامد سریال آقازاده هم همینطور. یعنی حامد برای مردم می جنگد. با مردم گریه می کند و آن ها را دوست دارد و خودش را فدای مردم می کند.

سینا مهراد با اشاره به چالش های شخصیت حامد در سریال « آقازاده » یادآور شد: من بازیگری هستم که ناخواسته در جلد نقش خود می روم. در این سریال که قصه خیلی ترسناکی هم داشت، خیلی اذیت شدم و به قول معروف پیر شدم. این پیر شدن، کلیشه نیست. الان ۲۸ ساله ام ولی انگار ۳۵ ساله هستم. آقازاده مرا پیر کرد.

این بازیگر درباره همکاری دوباره با بهرنگ توفیقی و حامد عنقا هم بیان کرد: حامد عنقا به عنوان یک نویسنده برای من مثل یک پدر است. او برای من مثل یک کوه در سینما است؛ به این کوه تکیه می کنم و اعتماد دارم.

وی افزود: جلوی دوربین بهرنگ توفیقی، من به عنوان یک بازیگر خیالم راحت است. او کارگردانی است که پشت مانیتور، خودش را جای بازیگر می گذارد با همان حس و حال.

مستند « بوی خون » به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر، روایتی از متن و حاشیه سریال «آقازاده» است. این مستند به تهیه کنندگی سید امیر موسوی نیا یکشنبه ها منتشر می شود.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه