ارسال به دیگران پرینت

نرخ جدید مرغ | قیمت جدید مرغ

قیمت مرغ در 24 خرداد | هر کیلو گوشت مرغ گرم چند؟

قیمت مرغ در 24 خرداد اعلام شد.

قیمت مرغ در 24 خرداد | هر کیلو گوشت مرغ گرم چند؟

قیمت مرغ امروز 24 خرداد 1401 با تغییرات اندکی اعلام شد

این درحالی است که با توجه به افزایش یارانه ها قیمت مرغ در بازار بالا رفت که حتی دولت هم نتوانست جلوی افزایش قیمت مرغ را بگیرد. با افزایش قیمت مرغ مردم به بازار رفته و مرغ کمیاب شد اما با توجه به تدبیرات دولت قیمت مرغ کاهش خوبی را شاهد خواهد بود 

یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ و تخم مرغ است. قیمت مرغ و تخم مرغ به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه قیمت مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. حدود ۳۶ پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت جدید این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

 

قیمت مرغ ، تخم مرغ و گوشت امروز دوشنبه(24 خرداد ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت است. قیمت مرغ ، تخم مرغ و گوشت به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه  قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت را اعلام کرد. حدود ۳۶ پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت مرغ این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

منبع : تجارت نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • فدایی ایران ارسالی در

      مزه مرغ الان ۳۵۶ روزه از دهان مون پر کشیده دیگه قیمت لعنتی رو هر روز پتک نکنی نزنید تو مغز مون 🤨🤨🤨🤨

    • علی ذاکر بھائی ارسالی در

      اصلا تا هنوز کشور داری را بلد نیستن. مبینی کشور به اين تورم ها دست و پنجه نرم می کند. اصلا در نظام تجاری دولت چکاره است تا قیمت اجناس را تعیین و تکلیف کند. دولت یعنی مجری حکم. در شرع اسلامی است هرگاه دولت و حکومت به اقتصاد کشور تداخل کنند در آن هنگام میبینی مردم چطور ناله میکنن. بلاخره آداب اقتصادی را یاد گرفتن عیب نیست.

    • خرمشهر ارسالی در

      مرغ کیلویی 56هزارتومان شد لبنیات بحد انفجار رسید آرد ونان بزور تهیه میشودسبزی جات قحطی شد الله واکبر الله وکبر حسبنی الله ونعم الوکیل مسئولین بی کفایت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه