ارسال به دیگران پرینت

تصمیم مهم کمیسیون بورس آمریکا برای بازار ارزهای دیجیتال

به دنبال تصمیم جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای ایجاد چارچوب‌های جدید گزارش دهی صرافی‌های ارزهای دیجیتالی، قرار است یک صرافی بزرگ آمریکا از سال آینده دسترسی کاربران خود به بسیاری از ارزهای دیجیتالی از جمله کاردانو را لغو کند.

تصمیم مهم کمیسیون بورس آمریکا برای بازار ارزهای دیجیتال

 برخی از منابع خبری گزارش داده اند که جو بایدن از معرفی سول عمروا برای تصدی سمت ریاست دفتر کنترل ارزی آمریکا منصرف شده است. پنج سناتور دموکرات در نامه ای به بایدن با این تصمیم مخالفت کرده و در بین جمهوری خواهان نیز شمار زیادی از آن ها با این انتصاب مخالفند. از آنجایی که عمروا از منتقدان ارزهای دیجیتالی فعلی محسوب می شود منصوب نشدنش در این سمت برای بازار خبر خوبی خواهد بود.

به دنبال تصمیم جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای ایجاد چارچوب‌های جدید گزارش دهی صرافی‌های ارزهای دیجیتالی، قرار است یک صرافی بزرگ آمریکا از سال آینده دسترسی کاربران خود به بسیاری از ارزهای دیجیتالی از جمله کاردانو را لغو کند. از زمان صدور دستورالعمل جدید کارگروه ویژه اقدام مالی برای سختگیری بیشتر روی تراکنش‌های مرتبط با رمزارزها با هدف جلوگیری از پولشویی، سختگیری دولت ها نیز در این زمینه بیشتر شده است.

صندوق بین‌المللی پول پس از آن که رئیس جمهور السالوادور از برنامه‌ریزی برای راه اندازی نخستین شهر بیتکوینی جهان در این کشور خبر داد، بار دیگر به این کشور هشدار داده است که چنین اقدامی عواقب بدی برای ثبات مالی خواهد داشت. السالوادور تنها کشور جهان محسوب می شود که بیت کوین را به عنوان واحد رسمی پول خود معرفی کرده و آینده نظام مالی و بانکی خود را به ارزهای دیجیتالی گره زده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه