ارسال به دیگران پرینت

تعمیر یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، اجاق گاز ، ماکروفر در مجموعه آی.پی امداد

لوازم خانگی شما چه برندی باشد ؟ قدیمی است یا جدید ؟ مکانیکی است یا الکترونیکی ؟ خدمات پس از فروش رسمی دارد یا خیر ؟

تعمیر یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، اجاق گاز ، ماکروفر در مجموعه آی.پی امداد

۵۵آنلاین :

تعمیرات تخصص میخواهد . بله تخصص !!

لوازم خانگی شما چه برندی باشد ؟ قدیمی است یا جدید ؟ مکانیکی است یا الکترونیکی ؟ خدمات پس از فروش رسمی دارد یا خیر ؟

مثال ساده : پیکان خراب میشود ، پورشه هم خراب میشود . هر کدام نیاز به تعمیرکار دارند ، این کجا و آن کجا !!! هر نفری که به رفع عیب مشکلات خودروی شما بپردازد ؛ تعمیرکار نام دارد .

تعمیرکار پیکان با پورشه فرق میکند . تعمیرکار امرسان با جنرال الکتریک هم فرق دارد .

برای لوازم خانگی خود ارزش قائل شوید . مجموعه آی.پی امداد با سالها سابقه در امور خدمات لوازم خانگی و با تعمیرکاران متخصص ، دوره دیده و با سابقه ، لوازم خانگی شما عزیزان را به 4 قسمت آمریکایی ، اروپایی ، آسیایی و ایرانی تقسیم نموده است و برای هرکدام تعمیرکار مربوط به خود را ارسال مینماید .

در این مقاله میخواهیم به نحوه تعمیرات بپردازیم ، اینکه چرا مشکل دارد و چگونه تعمیر میشود .

تعمیر یخچال

برند های مختلف یخچال و لوازم خانگی دیگر از مهم ترین دلایل عدم توفیق تعمیرکاران یخچال می باشد. هر برند الگو و نقشه تولید منحصر به خود را دارد و هر کدام به دنبال ارائه ایده های تازه و به روز به بازار بوده تا بتوانند نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند. داشتن برنامه تولیدی و تکنولوژی های جدید و پیشرفته برگ برنده کارخانه های تولید یخچال و فریزر است ولی این موضوع باعث سر در گمی و مشکلاتی برای تعمیرکار یخچال بی تجربه خواهد شد. بسیاری از تعمیرکاران یخچال با حضور در بازار های کار و ایستادن در کنار دست یک فرد تعمیرکار یخچال سعی می کنند دانش تعمیرات را فرا گرفته و سپس با دریافت اطلاعات ولا اندک اقدام به تعمیر یخچال در محل مشتری به عنوان متخصص می کنند. حضور تعمیر کار یخچال در منزل نه تنها در صورت نداشتن اطلاعات کافی مشکل خانواده ها را مرتفع نخواهد کرد بلکه به عنوان یک ریسک نا خواسته بدتر شدن مشکلات یخچال هم خواهد بود.

یخچال فریزر به عنوان وسیله ای حیاتی در منزل هر خانواده ای این روز ها دیده می شود و هر خانواده بسته به توان مالی و نیاز ها ی خود یک تا چند یخچال و فریزر را در خانه نگهداری می کنند. یخچال فریزر در دنیا دارای برند های مختلفی است که هر کدام به نوبه خود دارای مزایایی هستند.

امروزه به دلیل پیچیدگی های ساختاری و هوشمند شدن اکثر برند های یخچال در دنیا تعمیر یخچال باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال انجام پذیرد. نمایندگی های تعمیر یخچال به دلیل اهمیت و ارزشی که برای کار و مشتریان خود قائل هستند با جدیدترین متد روز همراه بوده و با بهترین متخصصین برای این تعمیر یخچال همکاری می کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده و شما دقیقا نمی دانید مشکل از کجاست، به جای درستی مراجعه کرده اید. در اینجا ، فهرستی از علامت های خرابی ماشین لباسشویی تهیه شده است که با مراجعه به هرکدام ، میتوانید مشکل دستگاه خود را حدس زده و راه حل آن را پیدا کنید :

  1. صدای زیاد ماشین لباسشویی
  2. نشتی ماشین لباسشویی
  3. روشن نشدن اشین لباسشویی
  4. عدم چرخش در ماشین لباسشویی
  5. تایمر ماشین لباسشویی کار نمیکند
  6. پمپ در ماشین لباسشویی نمی چرخد
  7. لرزش و جابجایی در ماشین لباسشویی
  8. ماشین لباسشویی درست ابگیری نمی کند
  9. ماشین لباسشویی مدام ابگیری می کند
  10. بوی سوختگی از ماشین لباسشویی
  11. در ماشین لباسشویی باز نمی شود
  12. دمای آب در ماشین لباسشویی مناسب نیست
  13. ماشین لباسشویی همزمان هم آبگیری می کند هم تخلیه آب می کند

تعمیر ماشین لباسشویی درب از جلو ، دو قلو ، درب از بالا ، صنعتی و ... هر کدام متخصص میخواهد ، لباسشویی های آمریکایی با اوپایی و یا ایرانی بسیار متفاوت هستند ، هر کدام از یک سیستم طراحی برخوردارند ، مکانیکی بودن و یا الکترونیکی بودن آنها با هم متفاوت است ، بنابریان در نظر داشته باشید که تعمیرات لباسشویی خود را حتما به متخصص مربوطه بسپارید .

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

بیشترین مشکلاتی که برای مردم در ارتباط با تعمیرات ظرفشویی به وجود میاید به شرح زیر است :

چرا ظرفشویی ظرفها را خوب نمیشوید ؟ چرا ظرفشویی ارور میدهد ؟ چرا ظرفشویی بر روی ظرفها لکه به جا میزارد ؟ چرا زمانبندی ظرفشویی به هم خورده است ؟

نکاتی از ظرفشویی

1 : بیشتر ظرفشوییهای مدرن موجود در بازار دارای سیستم عیب یاب میباشند .

2 : در صورتیکه چنانچه شما 144 پارچه ظرف را داخل سینک ظرفشویی خود بخواهید بشویید در خوشبینانه ترین وضعیت بیش از 200 لیتر آب مصرف می کنید بغیر از زمانی را که در حالت ایستاده جلوی سینک صرف نموده اید .

وارد لینک شوید و اطلاعات خود را در زمینه ظرفشویی غنی نمایید .

تعمیر ماکروفر

ماکروفر برندهای مختلف دارد و هرکدام از تکنولوژی منحصر به فرد خود برخوردارند ، اینکه اینورتور باشد یا نه تعمیرکار خاص خود را دارد ، اینکه مکانیکی باشد یا الکترونیکی نیز به همین صورت . ما در ادامه سعی کردیم به مختصر به دلیل مشکلات ماکروفر بپردازیم ، برای اطلاعات بیشتر در زمینه ماکروفر و ادامه مقاله بر روی تعمیر ماکروفر کلیک نمایید .

مایکروفر گواهی ست برای نبوغ و خلاقیت انسان. اینکه انسان بتواند تصور کند که می توان غذا را بدون استفاده از آتش یا قرار دادن در فر گرم کرد، شگفت انگیز است. مایکروفر معجزه علم است.

احتمالا شما چون مایکروفرتان مانند قبل کار نمی کند و یا اصلا کار نمی کند، این مقاله را می خوانید. بعضی از مشکلات مایکروفر را می توانید خیلی سریع و با قیمت پایین خودتان حل کنید. برای این کار به یک ولت-اهم سنج نیاز دارید که در اکثر ابزار آلات فروشی ها قابل دسترس هستند. برای اینکه یادتان بماند کدام پیچ متعلق به کجاست، از دفترچه یادداشت استفاده کنید. به جز در موارد خاص، همیشه دستگاه را قبل از عیب یابی از برق بکشید. حالا ببینیم چطور می توانیم مشکل را حل کنیم.

  • نکته: قبل از لمس هر گونه قطعه داخلی، از تخلیه شدن خازن اطمینان حاصل کنید. خازن ولتاژ اضافی را ذخیره کرده و حتی اگر دستگاه به برق نباشد، می تواند خطرناک باشد. برای تخلیه ی خازن نیاز به یک مقاومت سیمی با نرخ 2وات-20000 اهم و یک جفت سیم اتصال دهنده که در انتها دارای گیره سوسماری باشند، دارید. یک سیم را به هر دو سر مقاومت وصل کنید. یکی از سیم های اتصال دهنده را به قسمت فلزی پیچ گوشتی وصل کنید و سیم دیگر را به یکی از پایانه های خازن متصل کنید. حالا نوک پیچ گوشتی را به پایانه دیگر بزنید. ممکن است جرقه ای کوچک ایجاد شود. اگر خازن سه پایانه داشت، همین کار را برای پایانه وسط و هر پایانه خارجی تکرار کنید.
  1. مایکروفر اصلا روشن نمی شود

مایکروفر رو از برق بکشید و ولتاژ رو در پریز چک کنید. ابتدا، کابل برق را از نظر هر گونه علامت آسیب و سوختگی بررسی کنید. به علت وجود همه وسایل ایمنی در مایکروفر، هر کدام از آنها می تواند علت مشکل باشد. اما قبل از بازرسی دقیق تر باید بدنه خارجی مایکروفر را بردارید. پیج ها را از زیر و پشت مایکروفر باز کرده و بدنه را بیرون بکشید.

با بیرون کشیدن فیوز با فیوز کش بررسی کنید که از کار نیفتاده باشد. آن را روی یک دستمال بگذارید که غلت نخورد. سپس ولت-اهم سنج را که روی RX1 تنظیم شده، بر انتهای فیوز قرار دهید. ولت-اهم سنج باید عدد صفر را نشان دهد. اگر صفر نبود، فیوز را تعویض کنید.

ممکن است مشکل از کلید در (سنسور در) باشد. آن را پیدا کرده و سیم هایش را جدا کنید. با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را بررسی کنید. عدد نمایش داده شده در حالت در باز بی نهایت و در حالت در بسته صفر خواهد بود. در غیر این صورت، آن را تعویض کنید. هر دو کلیدهای در را چک کنید.

ممکن است منشا مشکل موتور فن باشد. فن را پید کرده و سیم هایش را جدا کنید. دوباره با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را بررسی کنید. اگر عدد بی نهایت نشان داده شد، آن را تعویض کنید.

  1. مایکروفر مدام فیوز می سوزاند

همانطور که در بالا توضیح داده شد، کلیدهای در را چک کنید. خازن یا دیود ممکن است مشکل داشته باشند. با روشی که که شرح داده شد، خازن را تخلیه الکتریکی کرده و پس از جدا کردن سیم ها و تنظیم کردن ولت-اهم متر برRX100، پایانه ها را بررسی کنید. عدد نمایش داده شده باید ابتدا با اهم پایین شروع شده و به بی نهایت افزایش یابد. سیم ها را معکوس کرده و دوباره امتحان کنید. عددها همانگونه که گفتیم باید از مقدار کم به بی نهایت افزایش یابد در غیر این صورت، مشکل را پیدا کرده اید.

برای تست کردن دیود، آن را از دستگاه و خازن جدا کنید. با ولت-اهم متری که از قبل رویRX100 تنظیم کرده اید، سیم ها را بررسی کنید. بعد پروب ها را برعکس کرده و دوباره تست کنید. باید یک حالت بی نهایت را نشان داده و حالت دیگر اهم پایین را نشان دهد. مشکل دیگر می تواند خرابی مگنترون باشد. ولی به علت حساسیت این قطعه بهتر است این مورد را به افراد متخصص بسپارید.

  1. مایکروفر با سرعت پایین و غیر یکنواخت غذا را می پزد

ولتاژ را در پریز چک کنید. اگر مقدار آن کمتر از 115 ولت است، مشکلی در سرویس برقی و یا مدار شکن وجود دارد. موتور صفحه گردان هم می تواند یکی از عوامل مشکل باشد. برای چک کردن آن مایکرو فر را برگردانده و گریل زیرین را جدا کنید. ولت-اهم متر را رویRX1 تنظیم کرده و یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا کرده و سپس پایانه ها را با پروب بازرسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم ممکن است منبع مشکل باشند ولی باید توسط فردی متخصص بررسی شوند.

....

تعمیر اجاق گاز

یرای تعمیرات اجاق گاز خیلی از سوالها ذهن مردم را درگیر میکند ، چرا اجاق گاز جرقه نمیزند ؟ چرا فندک اجاق گاز کار نمیکند ؟ چرا اجاق گاز روشن نمیشود ؟ چرا فر اجاق گاز کار نمیکند ؟ و بیسیاری از سوالهای دیگر ... وارد لینک زیر شوید و اطلاعات خود را غنی نمایید ، در ضمن برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات اجاق گاز را تحت پوشش قرار داده ایم .

سوالات متداول مشتریان درباره تعمیرات اجاق گاز و جواب آنها

منبع : مجموعه آی. پی امداد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه