ارسال به دیگران پرینت

تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در تهران گزارش نشده است

| مدیرکل اداره دامپزشکی استان تهران شیوع بیماری تب کریمه کنگو در پایتخت را تکذیب کرد.

تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در تهران گزارش نشده است

۵۵آنلاین :

علی اصغر برائی نژاد موارد مطرح شده درباره شیوع بیماری تب کریمه کنگو در تهران را تکذیب کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا شهروندان پایتخت به این بیماری گزارش نشده و چنین مسئله ای به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش مهر، برخی رسانه ها از شیوع بیماری تب کریمه کنگو و فوت یک پیرزن ۷۵ سال بر اثر این بیماری در پایتخت خبر دادند.

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه