ارسال به دیگران پرینت

این بار دیگر از ماگ، گلدان و ست‌های چای و چرم به عنوان هدیه دست بردارید!!!

فرض کنید یک مناسبت به خصوص وجود دارد؛ افتتاح مطب، روز معلم یا پزشک یا سالگرد ازدواج دوست صمیمی‌تان؛ یا خیلی ساده شما می‌خواهید از یکی از اساتید قدیمی‌تان قدردانی کنید.

این بار دیگر از ماگ، گلدان و ست‌های چای و چرم به عنوان هدیه دست بردارید!!!

فرض کنید یک مناسبت به خصوص وجود دارد؛ افتتاح مطب، روز معلم یا پزشک یا سالگرد ازدواج دوست صمیمی‌تان؛ یا خیلی ساده شما می‌خواهید از یکی از اساتید قدیمی‌تان قدردانی کنید. چون امروز متوجه شده‌اید که او چقدر در تعریف مسیر کاری شما نقش داشته است. ممکن است این هدیه برای خرید خانه جدید برادرتان باشد که توانسته به یک موقعیت مالی جدید و بالا دست پیدا کند. چه هدیه‌ای ممکن است بخرید؟

موقعیت‌های خیلی ساده را در نظر بگیرید: شما برای دکوراسیون خانه خودتان خرید می‌کنید! یا اینکه یک سازمان هستید و می‌‌خواهید برای مشتریان VIP خود هدایای سازمانی تهیه کنید. حتی ممکن است در راستای برندینگ خود، بخواهید دکوراسیون شرکت را به طور یکپارچه تغییر دهید و تابلوهایی را به دیوار بزنید.

شما احتمالا برای این موقعیت تا ۱۰ یا ۲۰ میلیون ممکن است هزینه کنید. اصلا اجازه دهید این عدد را به ۴ یا ۶ میلیون تومان برسانیم. چه هدیه‌ای خواهید خرید؟

کمی فکر کنید.

چه هدایایی تا کنون برای این موقعیت‌ها خریده‌اید؟

1-1

 

هدایایی که معمولا خریده می‌شوند:

  • ست لوازم و تحریر
  • ست‌های چرم سررسید و خودنویس
  • ابزارهای نوشتن لاکچری
  • تابلوهای تزئینی
  • گلدان
  • ست‌های دمنوش یا قهوه یا آجیل
  • ظروف سنتی
  • باکس گل‌های سفارشی
  • اشیاء تزئینی

 

آیا تا الان فکر کرده‌اید که فرد مورد نظر شما آن کادو را نگه داشته است یا نه؟ آیا آن را به کسی معرفی کرده است؟ به هر حال شما هم مقصودهای دیگری از دادن هدایا دارید. هدیه دادن، فقط درباره تشکر نیست؛ درباره شبکه‌سازی و حفظ ارتباطات نیز هست.

فکر کنید که چطور می‌توانید نامی ماندگار از خودتان بسازید؟ آن هم با هدیه دادن!

ممکن است با خودتان بگویید که حتما اگر بیشتر هزینه کنم. اما این پاسخ درست نیست. الزاما هزینه بیشتر به ماندگاری نام شما کمک نمی‌کند. اما خرد بیشتر، خلاقیت و انجام کارهای جدید چرا. بدون شک، کار جدید، حرف جدید با خود می‌آورد.

 

پس چه هدیه‌ای برای مناسبت‌ها بخریم؟

خوب ما با یک پیشنهاد خیلی خیلی خوب برای شما آمده‌ایم. این یک پیشنهاد یونیک برای خرید هدایا به هر منظوری است و مطمئن هستیم اگر داستان خرید خود یا مزایای خرید را برای فرد هدیه‌گیرنده تعریف کنید، او بسیار خوشحال خواهد شد. حتی ممکن است صادقانه به شما بگوید که چقدر خسته شده است از همه هدایای قبلی و هیچ استفاده به خصوصی هم نتوانسته است از آن‌ها داشته باشد.

و اما این پیشنهاد خلاقانه: خرید آثار هنری به عنوان هدیه

 

1-2

چرا اثر هنری به عنوان هدیه بخریم؟

صاف و سرراست بگذارید دلایل آن را بگوییم:

  1. همه هنر را دوست دارند - هنر جزئی از کهن‌الگوهای تاریخی ماست و هیچ کسی نیست که از با هنر ارتباطی نداشته باشد. نکته کجاست؟ این که تشخیص بدهید برای چه کسی چه هنری بخرید!
  2. از اثر هنری استفاده می‌شود - اثر هنری یک جای مشخص دارد، مثل روی دیوار یا داخل کتابخانه. یک اثر هنری گوشه آشپزخانه گم نمی‌شود یا لابه‌لای تعدادی ظرف دیگر در یک قفسه یا بوفه نمی‌رود.
  3. همیشه هست و تا وقتی هست، اسم شما هم هست. - یک اثر هنری جاودان است. یعنی هیچوقت عمر آن تمام نمی‌شود که فرد بخواهد آن را دور بندازد. نهایتا، دلش بخواهد آن را تعویض کند. پس مادامی‌ که هدیه شما روی دیوار است، او به یاد این رابطه می‌ماند.
  4. سرمایه‌گذاری است. - بله. آثار هنری مانند طلا هستند و همواره قیمت آن‌ها در حال افزایش است. اگر این حرف را قبول نکنید یعنی احتمالا داوینچی و نقاشی مونالیزا که برای سر و دست‌ها شکسته شده است را نمی‌شناسید!

1-3

چطور یک اثر هنری بخرم که فرد دوست داشته باشد؟ یا مطمئن باشم یک اثر هنری اصلی خریده‌ام؟ یا اصلا چطور یک تابلو را انتخاب کنم تا به خانه یا مطب دوستن بیاید؟

اینجا جایی است که آرت یار وارد می‌شود. ما قرار است در این بخش‌ به شما کمک کنیم.

آرت یار صرفا یک صفحه اینترنتی نیست که آثار هنری روی آن گذاشته شده باشد تا به فروش برسد.

آرت یار یک دستیار در انتخاب، خرید و فروش آثار هنری برای هنرمندان و دوست‌داران هنر است.

مثلا

ما در آرت یار

  • به شما کمک می‌کنیم بر اساس شخصیت دوستتان، یا ویژگی‌های بارز شخصیتی که شما می‌شناسید هدیه بخرید.
  • همراه شما هستیم تا بر اساس ویژگی‌های دکوراسیون خانه، مطب، اتاق یا دفتر کسی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید، تابلو یا هر اثر هنری دیگری انتخاب کنید.
  • به شما مشاوره می‌دهیم که بر اساس بودجه مورد نظرتان دست به خرید بزنید و آثاری که قیمت آن‌ها در آینده رشد بیشتری دارد را معرفی می‌کنیم.
  • به شما یک امکان خیلی مهم داده‌ایم: فرد مورد نظر شما می‌تواند هدیه‌ای که شما برای او انتخاب کرده‌اید را برگرداند و متناسب با سلیقه خودش چیز دیگری انتخاب کند. یعنی شما می‌توانید خیلی راحت به او بگویید که «دوست من، اگر از این تابلو خوشت نیامده هیچ معذوریتی نیست. من می‌خواهم تو از این استفاده کنی و لذت ببری.» و توضیح دهید که این امکان در آرت یار برای او فراهم است. حتی شما اگر دوست نداشته باشید، دوستتان قیمت اثر هنری‌تان را ببیند، ما می‌توانیم این کار را انجام دهید.

 

حالا از خودتان سوال بپرسید: ۴، ۶، ۱۰ یا ۲۰ میلیون را برای چه نوع هدیه‌ای حاضرم هزینه کنم؟

 

 

تگ ها پیشنهادی:

#خرید اثر هنر؛ آثار هنری؛ تابلو نقاشی؛ هدیه دان؛ خرید هدیه؛ اثر هنری؛ آرت یار؛ هدیه سازمانی؛ هدایای سازمانی؛

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه