ارسال به دیگران پرینت

فال قانون جذب | فال قانون جذب امروز

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب امروز | خواسته هاتو جذب کن! | وقتشه به آرزوهات برسی! +تفسیر دقیق

فال قانون جذب

فال قانون جذب یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین


متن فال:

هیچ چیز از زیر قانون جذب قسر در نمی رود. زندگی ات بازتابی از افکار غالب توست. تمام موجودات زنده ی این سیاره از طریق قانون جذب عمل می کنند. تفاوت بین دیگر موجودات با انسان ها این است که بشر دارای ذهنی تمیزدهنده است. انسان با استفاده از اختیارداری خود می تواند افکارش را انتخاب کند. انسان ها قدرت فکر کردن عمدی و خلق کلی حیات را با ذهنشان دارند.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت


متن فال:

وانمود کردن مدام بر ذهن نیمه هشیار اثر می گذارد. اگر کسی وانمود کند که ثروتمند و موفق است، میوه اش را در موسم آن درو خواهد کرد.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد


متن فال:

به هر کاری که دست می زنم به راستی کامیابم.

برای مشاهده استخاره آنلاین روی لینک کلیک کن!

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر


متن فال:

واژه ی «اگر» فرکانس نیرومندی از شک با خود دارد. وقتی درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، واژه ی «اگر» را از جملات خود حذف کنید. قبول دارید وقتی از واژه ی «اگر» استفاده می کنید، درواقع اعتقاد ندارید که خواسته تان به شما تعلق دارد؟

وقتی با «اگر» شک را از خود ساطع می کنید، قانون جذب نمی تواند خواسته تان را به شما بدهد. زمانی که درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، از «وقتی» استفاده کنید؛ «وقتی این اتفاق بیفتد،» «وقتی این کار را بکنم،» «وقتی آن جا باشم،» «وقتی بشود،» «وقتی آن را به دست آورم.» وقتی، وقتی، وقتی!

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد


متن فال:

وقتی که نمی تونیم اندیشه ها و افکارمون رو کنترل کنیم بهتره یه عبارت تاکیدی انتخاب کنیم و با قدرت تکرار کنیم !

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور


متن فال:

اگر تازه شروع به استفاده از اصول قانون جذب کرده اید، توصیه ی من به شما این است که در ابتدا تمرکزتان را روی فرکانس وجود خود بگذارید. خواسته ی خود را طلب کنید و سپس روی درون خود کار کنید؛ تلاش کنید فرکانس وجودی خود را از راه افکار و احساسات خود ارتقا دهید. فرکانس خود را هماهنگ با کائنات تنظیم کنید.

فرکانس کائنات، فرکانس خیر مطلق است.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر


متن فال:

مردی هوشمند و موفق گفت که با خواندن نوشته ای که بر دیوار اتاقی آویخته بود، ناگهان همه هراسهایش از میان رفت. مضمون آن تابلو چنین بود: «چرا نگران باشیم؟ شاید هرگز پیش نیاید!»

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان


متن فال:

اگر در همه حال مشغول تجسم هستید ولی اتفاقی نمی افتد، معنایش این است که در جاهایی با انجام کارهایی، ناآگاهانه دارید نیت خود را نقض می کنید. به چه چیزی دارید فکر می کنید؟ از چه کلماتی استفاده می کنید؟ به چه کارهایی مشغول هستید؟ اگر مطمئن نیستید، از قانون جذب بخواهید که نشان تان دهد کجای کارتان است که نیت تان را نقض می کند؛ قانون پاسخ دقیق را نشان خواهد داد.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر


متن فال:

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست.

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت “هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.”

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی


متن فال:

چگونه «راز» روند بیماری من را تغییر داد.

در جولای سال ۲۰۱۳، پزشکان بیماری سرطان وخیمی را در من تشخیص دادند. با انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی در مدت ۷ ماه، نتیجه بررسی بیماری در ماه مِی ۲۰۱۴ تایید کرد که هیچ یک از درمان‌های انجام شده تاثیری در بهبود روند بیماری در من نداشته است!

سلول‌های سرطانی اجازه نمی‌داد که داروها و روش‌های درمانی مختلف بتوانند تاثیری در روند سلامتی من داشته باشند. در ماه ژون به من گفته شد که شانس زنده ماندن من به ۲۵% است. با شنیدن این خبر از پزشکان، دنیا روی سرم خراب شد.

اکنون به شیمی‌درمانی‌های قوی‌تری نیاز داشتم. این آخرین روش درمانی پیشنهادی برای من بود، که اگر جواب نمی‌داد، دیگر همه چیز تمام می‌شد.

اواخر ماه ژون، یکی از دوستانم به من توصیه کرد که فیلم راز را ببینم. تاریخ شیمی‌درمانی من اواخر جولای بود. عصر روز ۳۰ ژون این فیلم را تماشا کردم.

تاریخ و زمان دقیق آن روز را دقیقا به خاطر دارم چون بعد از آن همه چیز عوض شد، بیماریم، نگاهم به زندگی و همه چیز.

من همیشه آن تمرین را که توضیح می‌داد اگر بیماری را آسان بگیریم، نمی‌تواند تاثیری در زندگی ما داشته باشد را به یاد می‌آوردم. این تمرین انگیزه‌ی زیادی به من داد. لیستی از چیزهایی که باید به خاطرش سپاسگزاری می‌کردم را تهیه کردم و بابت هر یک از آنها از خدا قدردانی کردم. هر روز سپاسگزاری را انجام می‌دادم و هر بار که افکار منفی به سراغم می‌آمد، سریعا آن را با افکار مثبت جایگزین می‌کردم.

هر کسی مرا می‌دید می‌گفت چقدر تغییر کرده‌ام و مهربان‌تر شده‌ام.

دو بار شیمی درمانی در ماه جولای انجام دادم و منتظر بررسی نتیجه اسکن بودم. دکتر به من هشدار داد که شیمی‌درمانی‌های انجام شده به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین کند که بیماری من درمان شده است. تا زمانی که نتیجه بررسی اسکن بیاید من هر روز برای بهبود بیماریم سپاسگزاری انجام می‌دادم.

هفته بعد کلماتی شگفت‌آوری از پزشکم شنیدم. او به من گفت که به صورت کامل بهبود یافته‌ام و همه چیز نرمال است.

نمی توانستم باور کنم، حتی پزشکم هم شگفت‌زده بود.

من اکنون باید درمان‌هایم را تکمیل کنم تا به صورت کامل از این بیماری رها شوم. اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانم که اینها را مدیون راز هستم. از زمانی که سپاسگزاری را انجام می‌دهم، اتفاقات مثبت زیادی برای من و خانواده‌ام رخ داده است. اما بزرگترین اتفاق، سلامتی من است.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن


متن فال:

کسی که چشم امیدش به خدا باشد هرگز در نمی ماند.

فال قانون جذب ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند


متن فال:

تو افکار غالبی را که در ضمیر خودآگاهت حفظ کرده ای، خواه این افکار آگاهانه باشد یا غیر آگاهانه، جذب می کنی.

مایکل برنارد بک ویث

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه