ارسال به دیگران پرینت

تور فی فی یا تور شگفتی ها؟

کشور تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورها در دنیا به حساب می‌آید که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد. از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جزایر در کشور تایلند می‌توان به جزیره فی فی اشاره نمود. با حضور در این جزیره می‌توانید روح و ذهن خود را از تمامی مشغله‌ها دور کنید.

تور فی فی یا تور شگفتی ها؟

کشور تایلند یکی از پرطرفدارترین کشورها در دنیا به حساب می‌آید که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌باشد. از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جزایر در کشور تایلند می‌توان به جزیره فی فی اشاره نمود. با حضور در این جزیره می‌توانید روح و ذهن خود را از تمامی مشغله‌ها دور کنید.

با خرید تور فی فی شاهد آن خواهید بود که قایق‌های بسیاری در آن وجود دارد که می‌توانید به راحتی به وسیله آن به نقاط مختلف جزیره سفر کنید. جزیره فی فی در کشور تایلند جزو زیباترین جزایر به حساب می‌آید. با بازدید از این جزیره شاهد ماهی‌های رنگارنگ، جزایر مرجانی و سواحل جذاب میمون خواهید بود.

اگر به دنبال آن هستید تا از شگفتی‌های این جزیره دیدن کنید تنها یک قایق پارویی لازم دارید. در تمامی مناطقی که در جنوب شرق آسیا قرار دارد جنگل‌های زیبای جزیره فی فی نیز وجود دارد. با حضور در این جزیره به هیچ عنوان از زیبایی آن خسته نخواهید شد. نکته‌ای که باید بدانید آن است که پرواز مستقیم از ایران به جزیره فی فی وجود ندارد.

جزیره ای زیبا در دل تایلند که از وجود آن بی خبر بوده اید!!

به عقیده باستان شناسان جزیره فی فی بهترین جزیره در کشور تایلند به حساب می‌آید. این جزیره مربوط به دوران دایناسورها می‌باشد. کلمه فی فی به معنای شمشیر است. در واقع این جزیره را شمشیری می‌دانند که از دل خاک بیرون زده است.

در قدیم این جزیره زیبا را با نام جزیره آتشین می‌شناختند. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چرا باید تور فی فی را خریداری نمایید؟

این جزیره در فاصله ۴۸ کیلومتری از شهر پوکت قرار دارد و جزو زیباترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در کشور تایلند به حساب می‌آید. این جزیره به وسیله صخره‌های آهکی پوشیده شده است و دارای سواحلی زیبا و غنی می‌باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید خود جزیره فی فی نیز به چندین جزیره کوچک و بزرگ تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آن فی فی له و فی فی دون می‌باشد. فی فی له جزیره‌ای کوچک است که خالی از سکنه می‌باشد. اما فی فی دون جزیره‌ای است که بومیان این منطقه در آن سکنا دارند و معمولاً محل زندگی مسلمانان جنوب تایلند است. با حضور در جزیره فی فی، شاهد هیچ‌گونه وسیله نقلیه موتوری نخواهید بود.

بهترین وقت برای سفر به فی فی

اگر به دنبال بهترین گزینه برای دسترسی به این جزیره هستید به علت فاصله‌ای که میان فی فی و پوکت وجود دارد، بهتر است از قایق‌های تندرو استفاده کنید. با انجام این کار در کمتر از ۴۵ دقیقه به این جزیره زیبا خواهید رسید. لازم است بدانید قایق‌هایی که در این مسیر وجود دارند کاملاً ایمن هستند و بدون کوچکترین تاخیری شما را به این جزیره می‌رسانند. البته می‌توانید از قایق‌های عمومی و یک کشتی نیز برای رسیدن به این جزیره استفاده نمایید.

آب و هوا در جزیره فی فی در تمامی طول سال بین ۲۴ تا ۳۲ درجه سلسیوس می‌باشد و بهترین زمان برای جهانگردی در این جزیره را می‌توان از ماه نوامبر تا مارس معرفی نمود. چرا که در این ماه‌ها دمای هوا ۲۸ درجه سلسیوس می‌باشد و با حضور در جزیره فی فی شاهد وزش نسیم‌های خنک و مطبوع خواهید بود.

اگر در خصوص چگونگی رسیدن به فی فی سوال دارید لازم است بدانید از شهرهای مختلف کشور تایلند راه‌های زیادی برای رسیدن به جزیره فی فی وجود دارد. اما بهترین راه برای رسیدن به این جزیره، استفاده از قایق از مبدا کرابی و یا پوکت می‌باشد. از جزیره پوکت تا فی فی با قایق تقریباً ۲ ساعت و از جزیره کرابی تا فی فی تقریباً یک ساعت و نیم زمان لازم دارید.

در خصوص محل اقامت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. چرا که در این جزیره گردشگران بسیار زیاد وجود دارد و به همین دلیل هتل‌های زیادی ساخته می‌شود. این هتل‌ها از نظر امکانات، بسیار با کیفیت هستند. در ضمن لازم است بدانید با هر بودجه‌ای که داشته باشید در این جزیره می‌توانید اوقاتی خوش را سپری کنید و تعطیلات بی‌نظیر را تجربه نمایید.

در جزیره فی فی می‌توانید تفریحات بسیار زیادی را تجربه نمایید. تفریحاتی نظیر کشتی سواری، شیرجه، صخره نوردی، ماهیگیری و غیره. در ضمن اگر جزو افراد علاقمند به ماجراجویی نیز هستید این جزیره مکان بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. چرا که با حضور در این جزیره میزان آدرنالین خون شما به حد انفجار خواهد رسید. در ضمن اگر به مناظر طبیعی و مکان‌های ناشناخته در این جزیره سفر کنید می‌توانید موفق به اخذ پاداش تجربه تماشای خاص‌ترین مناظر جهان را کسب نمایید.

این مورد را نیز فراموش نکنید، لذت بردن از غذاهای لذیذ این جزیره نیز می‌تواند تجربه خاص و منحصر به فردی باشد. مهمترین غذای این منطقه غذاهای دریایی است که به صورت روزانه و تازه صید می‌شوند.

همین حالا تا دیر نشده برای خرید تور فی فی نوید گشت اقدامات لازم را انجام داده و وارد لینک زیر شوید.

https://navidgasht.com/تور-فی-فی

 

 

 

 

آژانس مسافرتی نوید گشت مجری برگزاری تور فی فی در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید می‌توانید صفر تا صد مراحل خرید تور فی فی و غیره را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید و با خیال آسوده تعطیلات بی‌نظیر را سپری نمایید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری امکان‌پذیر می‌باشد.

 

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه