ارسال به دیگران پرینت

چرخ خیاطی

آیا چرخ خیاطی ژانومه خوبه یا کاچیران

اگر بخواهید در سطح حرفه ای و به عنوان یک شغل، خیاطی را ادامه دهید، تهیه چرخ خیاطی از برندی خوب و باکیفیت اولین کاری است که باید به دنبال آن باشید.

آیا چرخ خیاطی ژانومه خوبه یا کاچیران

اگر بخواهید در سطح حرفه ای و به عنوان یک شغل، خیاطی را ادامه دهید، تهیه چرخ خیاطی از برندی خوب و باکیفیت اولین کاری است که باید به دنبال آن باشید. چرخ خیاطی اساس کار یک خیاط است که باید کیفیت بالا و دوام زیادی داشته باشد و زود خراب یا دچار مشکل نشود. برند ژانومه و کاچیران هر دو از چرخ خیاطی های محبوب و پرطرفدار هستند که یکی ژاپنی و دیگری ایرانی است. برای مقایسه اینکه آیا چرخ خیاطی کاچیران خوب است یا ژانومه با ما همراه باشید. با مقایسه مزایا و معایب این دو برند می توانید تصمیم نهایی را با توجه به معیارهای مد نظر خود بگیرید.  

 

معرفی برند کاچیران

برند کاچیران برندی داخلی است که کیفیت خوبی دارد و بدون اغراق می تواند همتراز با چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی کار کند. کاچیران برای اولین بار در سال 1359 تاسیس شد و تاکنون تنها شرکتی است که در خاورمیانه چرخ خیاطی های با کیفیتی تولید می کند. این برند کارش را با خرید تکنولوژی ساخت چرخ خیاطی از فاف آلمان شروع کرد و با گسترده تر شدن کار، از تکنولوژی ژانومه نیز در ساختار چرخ ها استفاده کرد. برند کاچیران چرخ خیاطی هایی با نام تجاری نیولایف، یاسمین، ژانتیا، رز، الیزابت و نرگس به بازار ارائه کرده است. محصولات کاچیران به بیش از 35 کشور جهان چون دانمارک، عربستان سعودی، آفریقا، کنیا، ترکیه، چک و ... صادر می شود.

 

معرفی برند ژانومه

برند نام آشنای ژاپنی ژانومه، در سال 1921 میلادی در توکیو، ژاپن تاسیس شد. این برند محصولات بسیار باکیفیت و با دوامی تولید می کند که بعد از سال ها کار کردن همچنان سرپا بوده و ایراد فنی خاصی پیدا نمی کنند. ژانومه سه شعبه اصلی در کشور ژاپن، تایوان و تایلند دارد و بیش از 50 سال است که وارد بازار ایران شده است. برند اصل ژانومه کیفیت بسیار بالایی داشت. اما، امروزه این چرخ خیاطی به صورت مونتاژ تایوان، تایلند و ژاپن تولید می شود. اگرچه همان اصالت را حفظ کرده است. اما، کمی نسبت به نوع اصل ژاپن آن دوام پایین تری دارد. چرخ خیاطی های ژانومه به دو صورت مکانیکی و کامپیوتری تولید می شوند.

 

مزایا چرخ های کاچیران

دوخت لباس نقش مهمی در زیبایی ظاهر آن ایفا می کند و این زیبایی ظاهر بخش مهمی از مسئولیت چرخ خیاطی است. از مزایای چرخ های کاچیران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        رنج قیمتی متفاوت که به شما اجازه می دهد با توجه به بودجه ای که دارید، یکی از مدل های متنوع کاچیران را تهیه کنید. نرخ قیمت کاچیران بسیار کمتر از نوع ژانومه است.

·        داشتن مدل های مختلف با قابلیت های دوخت متنوع و آپشن های متنوع

·        سبک بودن

·        داشتن بازوی متحرک

·        قابلیت تنظیم و تعمیر پایه ها

·        قابلیت سوزن نخ کن

·        مجهز به انواع مدل های دوخت مانند زیگزاگ، پس دوزی، سردوز، دکمه، زیپ، ضخیم دوزی و نازک دوزی برای دوخت پارچه جین و سایر انواع پارچه ها

·        تعمیر و نگهداری ارزان در نمایندگی های کاچیران

 

معایب چرخ های کاچیران

در برابر مزایای ساخت یک وسیله، معایبی نیز حتما وجود دارد که ممکن است با آنچه ما از مزایایی که دیده ایم، مغایرت داشته باشد. سبک بودن بدنه در عین اینکه می تواند یک مزیت به حساب بیاید، یک عیب نیز هست. سبک بودن بدنه باعث می شود چرخ خیاطی در برابر ضربات جزئی مقاوم نباشد و چرخ خیاطی و روند کار آن را تحت تاثیر قرار دهد و دردسر ساز باشد.

 

مزایا چرخ های ژانومه

برند ژاپنی ژانومه و حتی نسخه مونتاژی آن هر دو کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. این محصول طول عمر بالایی نسبت به هم نوع خود در بازار دارد. از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·        دارای تنوع دوخت بالا

·        امکان سرنخ کردن

·        بدنه مقاوم و بسیار محکم

·        صدای دوخت پایین

·        سرعت بالای دوخت در هر دقیقه

·        طول عمر بالا

·        موتور قوی و کم استهلاک

·        در دسترس بودن قطعات و لوازم جانبی

·        مجهز به LED

·        امکان تنظیم طول و پهنای دوخت پارچه

·        کیفیت دوخت بسیار بالا

 

چرخ خیاطی های کاچیران با کیفیت تر اند یا ژانومه

با توجه به اینکه برند کاچیران نیز از ساختار ژانومه در ساخت چرخ های خود ایده گرفته است، می توان گفت که این برند محصولات با کیفیتی تولید کرده است. اما، چرخ خیاطی های ژانومه یکی از قدیمی ترین و بادوام ترین محصولاتی است که در این حیطه در دنیا ساخته شده است. اولین چیزی که با گفتن نام ژانومه در ذهن می نشیند، دوام و طول عمر بالای قطعات آن است. بنابراین، با توجه به بررسی های انجام شده می توان گفت که چرخ خیاطی های ژانومه با کیفیت تر از کاچیران هستند.

 اما، اگر از نظر قیمت بخواهیم این دو را بررسی کنیم، باید گفت در حالی که، برند کاچیران نیز محصولات با کیفیت و خوبی تولید می کند، رنج قیمتی ارزان تری نسبت به ژانومه دارد. اگر به دنبال محصول خارجی خوب هستید، توصیه می شود ژانومه را انتخاب کنید. اگر هم به دنبال محصول داخلی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، برند کاچیران از با کیفیت ترین محصولات این عرصه است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه