ارسال به دیگران پرینت

هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم

اگر شما هم به مشهد سفر کرده‌اید و دوست دارید در نزدیکی حرم اقامت کنید، این مقاله، راهنمای خوبی برای انتخاب محل اقامت شما خواهد بود. از سال‌ها پیش، هتل‌های زیادی در اطراف حرم بنا شده‌اند که با امکانات عالی، مسافران و زائران بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم

اگر شما هم به مشهد سفر کرده‌اید و دوست دارید در نزدیکی حرم اقامت کنید، این مقاله، راهنمای خوبی برای انتخاب محل اقامت شما خواهد بود. از سال‌ها پیش، هتل‌های زیادی در اطراف حرم بنا شده‌اند که با امکانات عالی، مسافران و زائران بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند.

عوامل زیادی در انتخاب محل اقامت در مشهد، نقش دارند؛ اما در نهایت اولویت‌های شما هستند که مشخص می‌کند کدام هتل را انتخاب کنید. برای مثال با رزرو هتل کیانا مشهد، هم در هتل ارزان اقامت می کنید و هم به حرم، دسترسی راحتی خواهید داشت. این هتل، یکی از ده ها هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم است. اگر می‌خواهید با دیگر هتل‌های مشهد که این ویژگی را دارند، آشنا شوید، ادامه مقاله را دنبال کنید.

با چند هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم آشنا شوید

حال که قصد دارید در هتلی ارزان در مشهد اقامت کنید، بهتر است هتلی را انتخاب کنید که به حرم نیز نزدیک باشد. در این صورت، می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به زیارت بروید. به همین منظور، در این مطلب تصمیم داریم تا شما را با چند مورد هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

هتل زیتون

1-2

اگر به دنبال یک هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم هستید، هتل زیتون یکی از هتل‌هایی است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید. این هتل، هتلی ۳ ستاره است و تا حرم تنها ۸ دقیقه فاصله دارد. موقعیت مکانی خوب هتل زیتون، باعث شده تا علاوه بر حرم به بسیاری از جاذبه‌های مشهد مانند بازار رضا و فرودگاه نیز دسترسی داشته باشید.

هتل زیتون مشهد، ۴۵ واحد اقامتی متنوع و مجهز را با امکانات رفاهی بی‌نظیر در اختیار مسافران و زائران قرار می‌دهد. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌شوند. امکاناتی که در این واحدها موجود است، شامل حمام، صبحانه، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی‌بار، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع می‌شود.

امکاناتی که هتل زیتون برای مسافران و زائران در نظر گرفته عبارتند از رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی، تاکسی سرویس، صبحانه، خدمات خانه‌داری، خودپرداز و سرویس رفت و برگشت به هتل. در این هتل، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا صبحانه خود را در بالکن اتاق با چشم‌اندازی از حرم صرف کنید. لازم به ذکر است که هتل زیتون، پارکینگ ندارد و برای رفت‌و‌آمد به هتل، می‌توانید از سرویس هتل استفاده کنید.

هتل قدس

اقامت در هتل‌های دو ستاره مشهد، دسترسی شما را به حرم و جاذبه‌هایی مانند مسجد گوهرشاد، آرامگاه شیخ بهایی، آرامگاه نادرشاه و موزه آستان قدس آسان‌تر می‌کند. هتل قدس، یکی از مکان‌هایی است، که می‌توانید با ۶ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید آرمان و بازار فردوسی مشهد بروید و کلی خرید کنید.

هتل قدس مشهد، ۶۵ اتاق دو تخته و سه تخته کلاسیک و سوئیت سه و چهار نفره را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد که همگی به امکاناتی مانند حمام، اینترنت، تلویزیون، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. اگر با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده‌اید، می توانید آن را در پارکینگ هتل پارک کرده و بدون دغدغه به گشت‌وگذار در مشهد بپردازید.

هتل قدس در سال ۱۳۵۴ در نزدیکی حرم افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقاء کیفی سطح خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل، یک رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر دارد که منوی متنوع و مفصلی به میهمانان ارائه می‌دهد. با سرو انواع غذاهای این رستوران و نوشیدنی‌های کافه هتل، لحظات خاص و بی‌نظیری را همراه خانواده سپری خواهید کرد. برای رزرو هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم که با بودجه شما سازگار باشد، هتل قدس گزینه خوبی است.

هتل کوثر

1-3

قدیمی‌ترین هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم، هتل کوثر است. یکی از ویژگی‌های ممتاز این هتل، نزدیکی به بازار رضا و بازار هفده شهریور است. پارکینگ، یکی از امکانات این هتل است که به صورت غیر رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ اما اگر به دنبال پارکینگ رایگان در مشهد هستید، رزرو هتل مدائن مشهد این امکان را به شما خواهد داد. این هتل نیز سابقه‌ای طولانی در هتلداری مشهد دارد و دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ رایگان است.

هتل کوثر مشهد، به طور کلی دارای ۵۹ واحد اقامتی است که به صورت اتاق‌های یک تا پنج تخته تقسیم‌بندی شده‌اند. اتاق‌های یک تخته و دو تخته، با ۲۰ متر مساحت، کوچکترین واحدهای اقامتی هتل هستند.

اگر با خانواده سفر کرده‌اید، اتاق‌های سه تخته و چهار تخته برای شما بسیار مناسب هستند. این اتاق‌ها، فضای بیشتری دارند و از امکانات مدرنی نسبت به دیگر اتاق‌ها برخوردار هستند. 

رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و توانایی پذیرایی همزمان از ۱۰۰ نفر را دارد. در این رستوران، از غذاهای ایرانی و فرنگی لذت فراوانی خواهید برد. اگر تمایل دارید با دوستان خود، قرار دونفره بگذارید و به دنبال مکان دنج و آرامی در هتل هستید، کافی‌شاپ با ارائه نوشیدنی‌های دلپذیر، منتظر شماست.

هتل سهند ۲

هتل سهند، یک هتل تک ستاره و اقتصادی در مشهد است که اتاق‌های مرتب و تمیزی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل سهند ۲ به شکل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته‌ و کانکت چهار تخته و پنج تخته است. از این هتل تا حرم، تنها ۲ کیلومتر فاصله است. پیاده هم می‌توانید این مسیر را طی کنید، به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از زائران است.

هتل سهند ۲ مشهد، ۲۴ واحد اقامتی مجهز به تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و اینترنت رایگان در لابی و دیگر طبقات هتل را به شما ارائه می‌دهد؛ همچنین می‌توانید از رستوران هتل نیز لذت ببرید. در این هتل، خدمات تاکسی سرویس به راه است تا در هر زمان که دوست دارید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل تک ستاره سهند ۲ در خیابان امام رضا قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند ترانسفر رفت‌و برگشت، خدمات ویژه معلولین، اطفاء حریق و خدمات خانه‌داری است. این هتل، فاقد پارکینگ عمومی است؛ اما می‌توانید در خیابان‌های اطراف هتل خودروی خود را پارک کنید.

در هتل سهند ۲، می‌توانید در جکوزی به آرامش برسید، در لابی با دوستانتان، تماس برقرار کنید و از پذیرش ۲۴ ساعته هتل بهره‌مند شوید.

هتل ایساتیس

1-4

هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم کم نیست. هتل ایساتیس، یکی دیگر از هتل‌هایی است که این ویژگی را در خود ادغام کرده است. هتل ۳ ستاره ایساتیس، در خیابان امام رضا واقع شده؛ بنابراین با کمی پیاده‌روی به حرم خواهید رسید.

در هتل ایساتیس، از امکانات خوبی بهره‌مند می‌شوید. شبکه پخش فیلم، تهویه مطبوع، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه رایگان، پارکینگ، خدمات تور، رستوران، سرویس حرم و کرایه اتوموبیل بدون راننده و... از جمله امکاناتی است که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

با اقامت در هتل ایساتیس از ۷۸ اتاق مجهز و تمیز می‌توانید استفاده کنید. این واحدها به شکل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته به شما ارائه می‌شود. امکاناتی که در این واحدها موجود است، عبارتند از شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، چای ساز، صبحانه رایگان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی چند مورد هتل ارزان در مشهد نزدیک حرم پرداختیم. این  هتل‌ها؛ علاوه بر قیمت مناسب، امکانات خوبی نیز به مسافران و زائران ارائه می‌دهند. با اقامت در این هتل‌ها، نه تنها به حرم دسترسی راحتی دارید، بلکه می‌توانید در فاصله کوتاهی به گشت‌وگذار در مراکز خرید بپردازید. 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه