ارسال به دیگران پرینت

اقلام غذایی | قیمت اقلام غذایی

جدیدترین قیمت اقلام غذایی اعلام شد +جزئیات

مرکز آمار ایران قیمت اقلام غذایی را اعلام کرد در ادامه برای اطلاع از جزئیات جدیدترین قیمت اقلام غذایی با ما همراه باشید.

جدیدترین قیمت اقلام غذایی اعلام شد +جزئیات

جدیدترین قیمت اقلام غذایی اعلام شد

مرکز آمار ایران قیمت اقلام غذایی را اعلام کرد در ادامه برای اطلاع از جزئیات جدیدترین قیمت اقلام غذایی با ما همراه باشید.

در گزارش مرکز آمار ایران، تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور در ماه شهریور محاسبه و اعلام شده است. در گروه "نان و غلات"، افزایش بیشترین قیمت به "برنج خارجی درجه یک" با 2.4 درصد و "شیرینی خشک" با 1.9 درصد بوده و کاهش بیشترین قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک" با 2.8 درصد است.

قیمت جدید مرغ اعلام شد | قیمت مرغ به کیلویی چند تومان رسید؟

در گروه "گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها"، افزایش بیشترین قیمت به "گوشت گاو یا گوساله" با 7.7 درصد، "ماهی قزل آلا" با 6.0 درصد و "گوشت گوسفند" با 5.0 درصد بوده و کاهش بیشترین قیمت مربوط به "مرغ ماشینی" با 5.8 درصد است.
در گروه "لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن"، افزایش بیشترین قیمت به "تخم مرغ" با 10.0 درصد، "شیر خشک" با 6.0 درصد و "کره پاستوریزه" با 3.8 درصد بوده و کاهش بیشترین قیمت مربوط به "روغن نباتی جامد" با 1.8 درصد و "روغن مایع" با 0.6 درصد است.
در گروه "میوه و خشکبار"، افزایش بیشترین قیمت به "موز" با 10.2 درصد، "پرتقال" با 7.4 درصد و "کشمش پلویی" با 3.3 درصد بوده و کاهش بیشترین قیمت مربوط به "لیمو ترش" با 9.8 درصد و "هندوانه" با 2.7 درصد است.
در گروه "سبزیجات و حبوبات"، افزایش بیشترین قیمت به "قارچ" با 21.8 درصد، "خیار" با 11.1 درصد، "بادمجان" با 8.5 درصد و "کدو سبز" با 8.3 درصد بوده و کاهش بیشترین قیمت مربوط به "گوجه فرنگی" با 6.7 درصد، "پیاز" با 5.0 درصد و "سیب زمینی" با 3.9 درصد است.
در گروه "قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها"، افزایش بیشترین قیمت به "شکر" با 4.6 درصد، "قند" با 3.9 درصد و "چای خارجی بسته ای" و "سس گوجه فرنگی" هر دو با 3.6 درصد است.

 
منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه