ارسال به دیگران پرینت

مایکل گمبون | درگذشت مایکل گمبون | فوت مایکل گمبون

دامبلدور در گذشت | بازیگر معروف هری پاتر دار فانی را وداع گفت

سر مایکل گمبون، بازیگر مشهور ایرلندی، در سن 82 سالگی درگذشت. مایکل گمبون در نقش دامبلدور در هری پاتر بازی کرده است. در ادامه خبر مایکل گمبون بازیگر دامبلدور را بخوانید. فوت بازیگر معروف در سن 82 سالگی همه را ناراحت کرد.

دامبلدور در گذشت | بازیگر معروف هری پاتر دار فانی را وداع گفت

فوت دامبلدور

سر مایکل گمبون، بازیگر مشهور ایرلندی، در سن 82 سالگی درگذشت. مایکل گمبون در نقش دامبلدور در هری پاتر بازی کرده است. در ادامه خبر مایکل گمبون بازیگر دامبلدور را بخوانید. فوت بازیگر معروف در سن 82 سالگی همه را ناراحت کرد.

مایکل گمبون که به خاطر بازی در نقش آلبوس دامبلدور در سری فیلم‌های «هری پاتر» شناخته می‌شد، امروز در بیمارستان درگذشت. خانواده‌اش اعلام کردند که او در پی یک حمله ذات‌الریه درگذشت.

مایکل گمبون در سال 1940 در دوبلین، ایرلند متولد شد. او کار حرفه‌ای خود را در دهه 1960 آغاز کرد و در طول 60 سال فعالیت خود در فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌های تئاتر زیادی بازی کرد.

او در سال 2003 به عنوان نقش آلبوس دامبلدور در فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» به این مجموعه فیلم‌ها پیوست. او این نقش را تا فیلم «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» در سال 2011 بازی کرد.

مایکل گمبون برای بازی در نقش دامبلدور مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و دو بار نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

در بیانیه‌ای از طرف همسر و پسر مایکل گمبون آمده است: «ما از اعلام از دست دادن سر مایکل گمبون غمگین هستیم. شوهر و پدر محبوب، مایکل در حالی که همسرش آن و پسرش فرگوس بر بالین او بودند، به دنبال یک حمله ذات الریه در بیمارستان در آرامش درگذشت. مایکل 82 ساله بود.»

منبع : ورازندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه