ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق امروز | یک روز عاشقانه برای شما رقم خورده است! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال عشق با ما در ادامه همراه باشید.

فال عشق امروز |  یک روز عاشقانه برای شما رقم خورده است! + تفسیر دقیق

فال عشق

برای اطلاع از فال عشق با ما در ادامه همراه باشید

فروردین

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک کرده و تو را شاد و خرم می‌کند.

اردیبهشت

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

 خرداد

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچ‌گاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد تصمیم بگیر.

 تیر

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

مرداد

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی

شهریور

کسی پیدا می‌شود که تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار کشید و بسیار صبور بود.

مهر

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

آبان

وقت‌کُشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا کردی،  نباید دست‌دست کنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد کنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

 آذر

اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فوراً آن را برطرف کرد.

 دی

به گونه‌ای رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

بهمن

هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

 اسفند

نباید توقع کار خارق‌العاده‌ای از او که فردی عادیست، داشته باشی. بهتر است فعلا رازدار باشی و کسی در مورد احساساتت صحبت نکنی چون هنوز خیلی زود است.

  

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • پری 💐 ارسالی در

      ممنونم عالی بود 👌🏽

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه