ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه | فال | فال روزانه خود را مطالعه کنید

فال روزانه واقعی دوشنبه ۳ مهر | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی دوشنبه ۳ مهر | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

فال روزانه واقعی دوشنبه ۳ مهر 

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال کائنات امروز ۳ مهر | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد!

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۳ مهر:

فال روز تولد: شما شخصی عملگرا، پر انرژی و با اصالت هستید. سخت کوشی شما و صداقتی که در انجام مسئولیت های خود دارید باعث می شوند مورد تحسین دیگران قرار بگیرید، اما دخالت هایی که در کارهای دیگران می کنید هم باعث می شوند که مورد انتقاد آنها قرار بگیرید. امسال آنهایی که در زمینه ی علوم مختلف، حقوق، نویسندگی، تبلیغات و بازاریابی فعال هستند موفقیت ها و نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت. با نوجه به درک بهتری که شما نسبت به اعضای خانواده ی خود پیدا کرده اید صلح و آرامش بر فضای خانه تان حاکم خواهد بود و از زندگی شخصی خود رضایت کامل خواهید داشت. با گذشت زمان وضعیت اقتصادیتان رو به بهبودی خواهد رفت و همین موضوع باعث می شود دست به جیب شده و پولتان را صرف خرید اشیای لوکس و گران قیمت کنید. نسبت به وضعیت سلامتی خود توجه بیشتری نشان دهید و آزمایشات دوره ای خود را انجام داده و هر وقت که لازم دیدید به پزشک خود رجوع کنید.

 فال روزانه متولدین فروردین

شما در حال حاضر رویای قرار گرفتن در بهترین موقعیت ممکن از لحاظ حرفه ای را در سر دارید، اما دلتان نمی خواهد که تک تک قدم های لازم برای رسیدن به این نقطه ی اوج را طی کنید و اگر فرصتی برای میانبر زدن برایتان پیش بیاید ترجیح می دهید از این راه های میانبر استفاده کنید. مواظب باشید این راه هایی که فکر می کنید میانبر هستند در واقع بیراهه نباشند. شما خودتان می توانید به تنهایی موفقیت های بسیار زیادی را کسب کنید، اما باید این را هم بدانید که در صورت لزوم دیگران برای کمک کردن به شما آماده اند. دستی برای گرفتن کمک به سویتان دراز می شود، حواستان به برخوردتان باشد و تا می توانید در جهت کمک تلاش کنید. در مورد یک مسئله کاری در حال حاضر شما ایده و قدرت لازم برای آنکه چشم انداز زندگی تان را تغییر بدهید دارید. دنیا هیچ وقت با آدم سر سازگاری ندارد، دائم شکوه نکنید و بیشتر تلاش کنید.

 فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز خبرهای خوبی در مورد مسائل مالی به گوشتان خواهند رسید که شاید شما را به فکر ایجاد تغییراتی در دکوراسیون منزلتان بیندازند. شاید به فکر رنگ کردن دیوارها و یا خریدن وسایل تزئینی کوچک برای خانه بیفتید. این کار قطعا برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، مخصوصا اگر دوستان و یا برخی از اعضای خانواده را نیز در انجام این کارها با خود همراه کنید. امروز دلتان می خواهد هر طور شده زودتر کارهایتان را به انجام برسانید و بقیه وقتتان را همان طوری که دوست دارید بگذرانید، اما هیچ راه فراری برایتان وجود ندارد و ابتدا باید به  وظایف خود رسیدگی کنید. در سر بزنگاهی شخصی به داد شما خواهد رسید. شما با دست و دلبازی و خوشرویی که از صفات بارزتان است جایی عزیز در دل دیگران دارید. صحبت با شخصی نظرتان را در مورد مسئله ای تغییر می دهد و ناگهان دلتان آرام می گیرد. برای انجام یک معامله عجله نکنید، لازم است که بیشتر تحقیق کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز در ابتدای روز یکی از دوستان، همسایه ها و اعضای خانواده را خواهید دید که صحبت با او می تواند حسابی حال و هوایتان را تغییر دهد. شاید این شخص خبرهای جالبی برایتان داشته باشد، هدیه ای به شما بدهد و یا با حرف هایش به شما دلداری و انگیزه بدهد، فقط مواظب باشید درگیر غیبت و حرف های بیهوده نشوید. شما دوست دارید در مورد احساسات قلبی خود با شخصی که دوست دارید صحبت کنید، اما ترس و احتیاط به شما اجازه نمی دهد که با خیال راحت حرف دلتان را به زبان بیاورید. یک ریسک حساب شده و بیان بخشی از احساساتتان نتایج رضایت بخشی برای شما خواهد داشت. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است به روی خودتان نیاورید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز دلتان می خواهد در کنار همسرتان لحظات رمانتیکی را داشته باشید، اما کارهای زیادی که در طول روز و پس از آن هم در خانه انتظارتان را می کشند وقت زیادی برای این کارها برای شما باقی نخواهند گذاشت. فکر کردن به یک شام عاشقانه ی دو نفره هم می تواند به اندازه ی کافی به شما آرامش بدهد. شما دلتان می خواهد برای خودتان و خانواده تان زندگی و آینده ای متفاوت با زمان حالتان بسازید. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. در کار دیگران دخالت نکنید تا در زندگی تان دخالت نکنند. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است.

 فال فردا متولدین مرداد

انتظارات غیر واقع گرایانه ای که شما از خودتان دارید ممکن است باعث شوند امروز مسئولیت هایی بیش از حد توانتان بپذیرید. شاید وسوسه شوید که یک لیست طولانی برای کارهای امروزتان تهیه کنید، اما دیر یا زود به این پی خواهید برد که این حجم از کاری که برای امروزتان برنامه ریزی کرده اید نتیجه ای جز سرخوردگی نمی تواند برایتان به همراه داشته باشد. با این حال اگر منطقی تر برای روزتان برنامه ریزی کنید می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. در بخش به دیگران میانه رو باشید. هر ابری می تواند به دو گونه ببارد: ابری که می بارد و باعث خیر و برکت می شود و ابری که آنقدر می بارد که باعث ضرر و زیان می شود. در انجام یک معامله یا یک سفر یکی از دوستانتان را بهتر خواهید شناخت. یک بلای بزرگ از سرتان می گذرد. شاکر باشید و صدقه بدهید.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز ممکن است در خانه و بین اعضای خانواده سوء تفاهم هایی پیش بیایند که باعث ناراحتی و سردرگمی شما شوند. شما با تکیه به منطق خود و در کنار آن حس درونی خود می توانید این وضعیت را تا حدود زیادی برطرف کنید، به ویژه این که امروز سیاستمداریتان هم به کمک شما آمده است. امروز ایده های فوق العاده ای در رابطه با پروژه ای که برایتان خیلی هم مهم است به سرتان خواهند زد. اگر از این ایده ها به خوبی استفاده کنید می توانند آنقدر مفید باشند که فرصت های جدیدی را در زمینه ی حرفه ای برای شما فراهم کنند. حواس تان به همسایه تان باشد، کمک احتیاج دارد اما به زبان نمی آورد. در جمعی بحثی مطرح می شود که شما در این زمینه دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است شنونده باشید و یاد بگیرید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز در جمع هایی حاضر خواهید شد که فرصت آشنایی شما با افراد جالبی را فراهم خواهند کرد. شاید حتی این آشناهای جدید تبدیل به دوستانی صمیمی بشوند. این افراد ممکن است اطلاعات جالبی را در یکی از زمینه های مورد علاقه ی شما در دست داشته باشند. این اطلاعات می توانند برای مدتی طولانی به کارتان بیایند و خدمت زیادی به شما بکنند. مورد تجزیه و تحلیل قرار دادن دیگران و کارهایشان امروز می تواند بین شما و اطرافیانتان فاصله ایجاد کنند. شاید به نفع خودتان و بقیه باشد که این افکارتان را حداقل امروز کنار بگذارید و اجازه بدهید هر کسی سرش به کار خودش باشد. از شما برای حضور در جمعی دعوت شده، نترسید. با اعتماد به نفس در این جمع حاضر شوید. انجام یک کار خیر به دلایل مختلف عقب می افتد، بهتر است آستین بالا بزنید و به عملی شدن آن کمک کنید. هر چه می شنوید، باور نکنید، تحقیق کنید. فقط برای دیگران نسخه نپیچید. خودتان هم عمل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما معمولا خودتان را به عنوان فردی منطقی و عملگرا قبول دارید، اما امروز بر خلاف همیشه بیشتر از عقل و منطقتان به احساسات درونی خود تکیه می کنید. در واقع شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند رفتارهای عجیب و غریبی از خودشان نشان می دهند و فکر می کنید که در برابر چنین وضعیتی باید برای پی بردن به احساسات و انگیزه های درونی آنها شما هم باید به سراغ حس درونی خود بروید. این روش شما در رابطه با همکارانتان به خوبی به کارتان خواهد آمد، به صدای قلب خود گوش کنید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. حرفی که دوست دارید بشنوید به دیگران نگویید. دور و برتان را خلوت کنید تا بتوانید نفس بکشید. هم از آدمها و هم از چیزها. شما در حال حاضر نیاز به سکوت و آرامش دارید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما در باورهایی که نسبت به خودتان دارید هیچ حد وسطی ندارید، یک لحظه ایمان کامل به خودتان دارید و فکر می کنید با توانایی هایتان می توانید از پس انجام هر کاری بربیایید و یک لحظه دیگر دچار تردید می شوید و خودتان را زیر سوال می برید. به تلاش خود ادامه دهید و تسلیم نشوید! امروز بین شما و نزدیکانتان ممکن است تنش های احساسی زیادی پیش بیایند. شاید اینطور به نظر برسد که هیچکس حال و حوصله ی درست و حسابی ندارد! شما در روابط خود با آنها بسیار صمیمی هستید و با به کار گرفتن مهارت هایی که در برقراری روابط اجتماعی دارید می توانید به آرام کردن آنها کمک کنید. دینی به گردن شخصی دارید. او بسیار تلاش می کند تا جبران کند. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. برای خودتان وقت بگذارید و یک ساعتی در سکوت و آرامش فکر کنید. تصمیم مهمی بگرید تا بتوانید از زیر بار این فشار خارج شوید. شما نمی توانید به این روند ادامه بدهید.

فال روز متولدین دی

امروز شما می توانید بار تمام دنیا را به تنهایی به دوش بکشید، اما از طرفی هم دارید در ذهنتان نقشه ی فرار را می کشید. با این حال شرایط کیهانی موجود تشویقتان می کنند که رویاپردازی را کنار گذاشته و افکارتان را روی انجام کارهایتان متمرکز کنید. متأسفانه تعهدات و مسئولیت های فعلیتان به شما اجازه ی اینکه بخواهید به دنبال ماجراجویی بروید را نخواهند داد. در واقع اگر شیطان گولتان بزند و بیخیال مسئولیت هایتان بشوید هم قطعا مجبور خواهید بود بهای سنگینی بابت این کارخود پرداخت کنید. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. سرنوشت انسان را فقط محبت تعیین می کند. به دیگران محبت کنید و با مهربانی و صبر و حوصله جواب اطرافیان تان را بدهید.

فال متولدین بهمن

امروز سعی نکنید کنترل همه کارها را به تنهایی در دست بگیرید و فقط روی مسئولیت های خودتان تمرکز کنید. فقط یادتان باشد مسئولیت پذیری با اطاعت بی چون و چرا فرق دارد و به معنی انجام کار درست است. امروز مسائلی که مربوط به روابط عاطفی، عشق و ازدواج هستند برای شما به خوبی پیش خواهند رفت. شما بسیار خونگرم و مهربان شده اید و حمایت تمام و کمال خود را به طرف مقابلتان نشان می دهید. کلمات عاشقانه هم به راحتی بر زبانتان جاری می شوند، فقط قبل از حرف زدن از این که دارید افکارتان را به صحیح ترین شکل ممکن بیان می کنید اطمینان حاصل کنید. برای زندگی آرام داشتن، زبان گرم و نرم لازم است. با خشونت و سردی همه کارها خراب تر از آنی که هست خواهد شد. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید. ترس آدم را ضعیف و شکننده می کند.

فال روزانه متولدین اسفند

این که آدم هایی دور و برتان باشند که تفکری مشابه با خودتان دارند به شما کمک خواهد کرد تا با بررسی پیشنهادهای آنها راه های جدیدی را در برابر خود بیابید و به جای این که فقط به شرایط موجود فکر کنید، فرصت هایی که می توانید در آینده داشته باشید را هم در نظر بگیرید. البته این را نباید فراموش کنید که نمی توان ناگهان و با یک پرش بلند به آنجا رسید و باید صبر و حوصله به خرج داده و تمام سعی و تلاش خود را به کار بگیرید. برای گذر از دریای خروشان نمی توان فقط ایستاد و به امواج خیره شد. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. در رابطه عاطفی تان یادتان باشد، زود رسیدن از لذت رسیدن کم می کند. لذت خوردن از پشت دندان تا حلق است، از مسیر لذت ببرید.

 

منبع : تصویر زندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سمیه🌷 ارسالی در

      سپاسگذارم عالی بود🙏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤⚘⚘👧🌛

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه