ارسال به دیگران پرینت

سرمربی‌گری استقلال | نگاهی به گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال

استقلالِ بعد از ساپینتو، هم آرامش می‌خواهد هم قهرمانی؛ می‌شود هر دو را با هم داشت؟؟ | نگاهی به گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال

برای اطلاع از جزئیات و حواشی گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال با ما در ادامه همراه باشید.

استقلالِ بعد از ساپینتو، هم آرامش می‌خواهد هم قهرمانی؛ می‌شود هر دو را با هم داشت؟؟ | نگاهی به گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال

 نگاهی به گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال

برای اطلاع از جزئیات و حواشی گزینه‌های داخلی سرمربی‌گری استقلال با ما در ادامه همراه باشید.

استقلالِ بعد از ساپینتو، هم آرامش می‌خواهد هم قهرمانی؛ می‌شود هر دو را با هم داشت؟؟

یاسر رسولی

نویسنده ورزشی

از رفتن ساپینتو بیشتر از ۱۰روز می‌گذرد؛ مربی‌ای که مرد باختن بازی‌های بزرگ بود. حاشیه‌های زیادی داشت. بدون جام تهران را ترک کرد و راهی قبرس شد. باشگاه استقلال بعد از ناکامی در به‌دست آوردن جام قهرمانی لیگ و جام حذفی، هنوز در جست‌وجوی جانشین ساپینتو است.

حجت کریمی اعلام کرد که هم گزینهٔ داخلی داریم، هم گزینهٔ خارجی! می‌خواهیم به کارنامه گزینه‌های داخلی استقلال نگاهی کوتاه بیندازیم.

۱. جواد نکونام 

کسی که‌ سابقهٔ بازی در باشگاه استقلال و کاپیتانی تیم‌ملی را دارد. مذاکراتی که در چند شب گذشته بین او و استقلال انجام گرفت را نمی‌شود کتمان کرد.

اما در بررسی کارنامه نکونام باید به چند نکته توجه کرد:

اول اینکه اگر نکونام روی نیمکت استقلال بنشیند با توجه به تغییرات مکرر در هیات‌مدیره باشگاه، چه تضمینی است که نکونام در زمان حساس باشگاه را رها نکند؟! درست مثل کاری که با فولاد در حساس‌ترین مرحلهٔ لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.

حذف تیم استقلال از آسیا تایید شد؟ | ماجرا از چه قرار است؟

دوم اینکه آیا بازیکنان مورد علاقهٔ نکونام که قرار است از فولاد به همراه او به استقلال بیایند چقدر می‌توانند در ساختار فنی باشگاه مفید واقع شوند؟!

۲. محمد ربیعی

کسی که سابقهٔ مربی‌گری در لیگ آزادگان را هم دارد و چند سالی است در ساختار باشگاه مس رفسنجان، با توجه به ابزارهای در اختیارش، نتایج قابل قبولی گرفته است.

در مورد ربیعی چند مسئله را باید در نظر گرفت:

اول اینکه آقای مربی جوان حاضر است به خواسته‌های باشگاه و هیات‌مدیره تن دهد؟!

اما بعد، اصلا ربیعی چقدر با ‌کار کردن در فضای هواداری باشگاه‌های بزرگ آشنایی دارد؟! همهٔ داده‌ها به ما می‌گویند با توجه به کارنامهٔ مربی‌گری ربیعی، آمدن او به استقلال خودسوزی خواهد بود.

۳. ساکت الهامی

ساکت الهامی با توجه به عمر کوتاه دوران مربی‌گری خودش با دو تیم‌ مختلف دو بار قهرمان جام حذفی شده است! اما نکتهٔ ماجرا اینجاست که با وجود دو بار قهرمانی جام حدفی، هرگز در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی حضور نداشته و علتش هم جنجال‌های همیشگی و هیجان‌های رفتاری اوست. اگر چه استقلال با الهامی حرف‌هایی زده است  و حراست وزارت ورزش از او قول‌هایی هم گرفته‌، نمی‌شود گفت الهامی گزینه مناسبی است یا نه! هرچند هواداران، اقبالی به ربیعی و الهامی ندارند اما حجت کریمی و هیات‌مدیره و کمیته فنی استقلال باید توجه داشته باشند که تیم استقلال بیش از هر چیز به تدبیری درست و نیمکتی آرام نیاز دارد تا بتواند  ناکامی فصل قبلش راجبران کند.

منبع : ۵۵ آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه