ارسال به دیگران پرینت

فال انبیاء | فال انبیاء روزانه | فال انبیاء فردا

فال انبیاء | فال انبیاء شنبه 23 اردیبهشت 1402 + تفسیر دقیق و کامل

برای اطلاع از فال انبیاء شنبه 23 اردیبهشت 1402 در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال انبیاء | فال انبیاء شنبه 23 اردیبهشت 1402 + تفسیر دقیق و کامل

فال انبیاء

برای اطلاع از فال انبیاء شنبه 23 اردیبهشت 1402 در ادامه این خبر باما همراه باشید.

فال انبیاء ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:
حضرت آدم

ای صاحب فال ! غم مخور که به غایت مبارک است و همه تو را دوست می دارند . در گذشته بسیار محنت کشیده ای ولی شادی و خرمی تو نزدیک است و ستاره تو بلند و به دولت خواهی رسید. پیش از این زخم بد گویان به تو رسیده و خواستند تو را صدمه بزنند .که بسیار متفکر متفکر بوده ایاما خدای تعالی تورا از شر آنان مصون نگاه داشته است . از مردم محتشم به دولت خواهی رسید. اگر غا یبی داری به سلامت به سوی تو باز آید و اگر حا جتی داری روا شود.از روزها ، روزهای شنبه و پنجشنبه بر تو مبارک است و امسال نیز بر تو مبارک خواهد بود ، ان شاء الله . قدر عمرت را بدان و آن را بیهوده تلف نکن.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:
حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبرکن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا سه روز دیگرخشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشاباش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:
حضرت زکریا

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به توارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت بخیر خواهی شد. انشاء الله.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:
حضرت ذوالکفل

به نظر میرسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده های زیادی میدهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید کاری را که مقصود دارید انجام دهید در ان موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید ، ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید . ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت . چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می افتد.

فال ابجد | فال ابجد فردا ۲۳ اردیبهشت | خبرهای خوشی برات تو راهه! + تفسیر دقیق

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:
حضرت ذوالقرنین

شما فردی با همت و اراده هستید اگر از این استعداد استفاده کنید به توفیقات خوبی دست می یابید در زندگی شما سفرهای دور دیده می شود با خطرهایی در زندگی مواجه میشوید افراد زیادی مطیع شما یا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع دارید اگر قصد جهانگردی دارید اقدام کنید کارهای سخت برای شما اسان میشود آنچه را که مقصود دارید اگر مصلحت باشد انجام خواهد شد از جانب عده ای خظری شما را تهدید میکند که به یاری خدا رفع خواهد شد.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:
حضرت اسماعیل

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کنو مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و برپشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:
حضرت صالح

ای صاحب فال! خداوند تو را از غمها برهاند و به مقصود دل رساند و امسال بر تو مبارک خواهد بود. رنجی کشیده ای ولی با نیّتی که دردل داری به مقصود برسی و به سفری که در پیش داری برو که نعمت بسیار بینی و به آسایش خواهی رسید که ستاره تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود در طاعت حرمت دولت یابی و هر چه با مردم نیکی کنی از آنان بدی بینی و اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد وشادمان شوی وبر دشمنان ظفریابی و دلخوش می شوی و چون ماه نو می شود به راحتی خواهی رسید.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:
حضرت محمد

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:
حضرت محمد

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند واز برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی . روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی . ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:
حضرت لقمان

به نظر می رسد شخصی متواضع با حکمت و درستکار هستید . اگر گرفتار صدمه و یا مشکلی هستید خیر است و حکمتی در آن میباشد . چیزی را که از دست داده اید دوباره به دست می آورید اگر قصد ازدواج دارید خیر است انجام دهید ولی قبلا از فهم و دانایی و سلامت عقل او مطمئن شوید از مشکلی که دارید رها میشوید باید به خداوند توکل و توسل کنید چشمتان نباید به دنبال مال مردم باشد در ضمن کینه توزی نکنید تا از سلامت برخوردار باشید اگر کسی به شما بدی کرد او را ببخشید . از این راه به عزت میرسید ، اگر با تفضل به خدا به مقاصد و اهداف عالی خود برسید نام نیکی از شما بر جای خواهد ماند.

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:
حضرت شعیب

ای صاحب فال! بدان که چنین می بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن . بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفتها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است . باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می رسد؛ چنان که شادمان شوی . انشاء الله.

فال تاروت روزانه | فال تاروت شنبه 23 اردیبهشت 1402 + تفسیر دقیق

فال ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:
حضرت اسماعیل

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم صبح و شام عبادت و طاعت خداوند کنو مردم را از خودت خوشنود ساز، و رنجی بر پای تو رسیده بود که اکنون بهتر شده ، و برپشت خود و پا و پهلویت نشانی داری که آن نشانه نیکبختی است . به تو از مردی کوتاه قد فایده رسد و زنی هست که شب و روز تو را دعا می کند و به واسطه دعای او خدا تو را حفظ می نماید و از برکت دعای آن زن است که عمر تو دراز می شود و به مراد دل برسی. ان شاء الله.

منبع : ساقیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رسول ارسالی در

      حضرت آقا واقعا مرده؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه