ارسال به دیگران پرینت

رتبه بندی معلمان | قانون رتبه بندی معلمان | حق رتبه بندی معلمان

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره رتبه بندی معلمان داد | اعتراض معلمان جواب داد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به دریافت شکایات از مدارس غیردولتی مبنی بر افزایش خودسرانه و چندبرابری شهریه گفت: هیچ مدرسه غیردولتی حق افزایش شهریه را ندارد.

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره رتبه بندی معلمان داد | اعتراض معلمان جواب داد

مقام مسئول وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام معلم در آموزش و پرورش، اعتراضات به رتبه‌بندی معلمان و شکایات والدین و دانش‌آموزان از مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به دریافت شکایات از مدارس غیردولتی مبنی بر افزایش خودسرانه و چندبرابری شهریه گفت: هیچ مدرسه غیردولتی حق افزایش شهریه را ندارد.

زمان نهایی رتبه بندی معلمان مشخص شد

حجت‌الاسلام علی پوررادی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در نشست با اصحاب رسانه گفت: ۲ هزار و ۳۸ نفر از طریق ماده ۲۸ و یک هزار و ۲۵۰ نفر نیز از طریق آزمون استخدامی اخیر وارد آموزش و پرورش می‌شوند و برای جبران کمبود معلم مجبور به استفاده از معلمان بازنشسته و نیز تدریس دونوبته معلمان هستیم، ضمن اینکه معاونان مدارس نیز برای جبران کمبود ۶ ساعت تدریس می‌کنند

سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در جامعه‌ای که معلم قدر و منزلت بیشتری داشته باشد، آن جامعه روبه کمال است، گفت: مقام والای معلم را باید در جامعه ملی کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در تبیین جایگاه والای معلم نقش اساسی دارند، اظهار کرد: ادعا نمی‌کنیم که هیچ نقصی نداریم به همین خاطر از رسانه‌ها می‌خواهم شأن والای معلم را در جامعه بیشتر نشان دهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز معلم به مناسبت شهادت استاد مطهری گفت: استاد مطهری به معنای واقعی استاد علم و اخلاق بود و کتاب‌های باقی مانده از ایشان گویای این واقعیت است و جوانان ما باید به کتاب‌های این معلم بزرگ روی آورند چرا که در تربیت درست نقش اساسی دارد.

سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به دغدغه معیشتی معلمان گفت: تلاش می‌کنیم تا حد زیادی  مشکلات  و مسائل معلمان را تسهیل کنیم.

پوررادی با اشاره به اعتراض اکثر معلمان نسبت به نحوه رتبه‌بندی‌شان گفت: موضوع رتبه بندی اولیه دست ما نبوده بلکه از طریق مرکز اجرا شد اما معلمان اعتراض خود و مدارک قابل قبول برای رتبه‌بندی را در سامانه بارگذاری کردند و از ۱۹ اردیبهشت امسال رسیدگی به اعتراضات آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه ۲۵ درصد معلمان استان به موضوع رتبه بندی معترض هستند، خاطرنشان کرد: در رتبه بندی اعمال شده، ۱۰ هزار و ۵۲۷ معلم استان حائز رتبه یک، هشت هزار و ۴۱۱ معلم رتبه دو، ۱۸ هزار و ۴۳۹ معلم رتبه سه، سه هزار و ۹۱۵ معلم رتبه چهار و ۱۲۵ معلم نیز حائز رتبه پنج شدند.

پوررادی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۹۰ معلم استان نیز فاقد رتبه هستند که در دست بررسی است، اظهار کرد: ۳۵ هزار و ۳۰۴ معلم در فروردین براساس رتبه بندی  حقوق  دریافت کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: از ۱۹ اردیبهشت بررسی رتبه‌های یک و ۲ در استان و رتبه‌های سه، چهار و پنج در  وزارتخانه  انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به دریافت شکایات از مدارس غیردولتی مبنی بر افزایش خودسرانه و چندبرابری شهریه گفت: هیچ مدرسه غیردولتی حق افزایش شهریه را ندارد و تا کنون با ۱۲ مدرسه غیردولتی در این رابطه تذکر داده شده است و در صورت تکرار مدرسه تعطیل خواهد شد و اگر مدیران و مؤسسان مدارس رعایت نکنند علاوه بر توقف فعالیت از سوی سازمان  تعزیرات  جریمه می‌شوند.

او افزود: طبق صورت جلسه‌ای به مدیران تاکید شده است که برای سال جدید تحصیلی فعلاً با شهریه سال گذشته ثبت نام کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرنوع تخلف در این زمینه موضوع را با  شماره تلفن  ۳۵۵۶۳۲۷۵ در میان بگذارند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رسول ارسالی در

      هرچه سریعتر حقو حقوقم و همکارم رو بدین تا کارم رو شروع کنم

    • ب م ارسالی در

      سلام دررابطه با رتبه بندی معلمین بازنشسته،۱۴۰۰ نیز رسیدگی شود.

    • ناشناس ارسالی در

      معوقعات ۱۴۰۰چی شد

    • ناشناس ارسالی در

      آموزش وپرورش پارتی بازی بود وجذب نکردن الان سن فرزند من شده ۴۲ سال آیا ظلم نیست کاری ودلسوز متاسفم برای کارمندان اداره کا کارشان فقط پارتی بازی است

    • محیا ارسالی در

      آموزش وپرورش به نیروی متخصص آموزشی نیاز دارد نه مربی ک درس حوزوی خونده.

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام رتبه بندی معترضین نیز از نظر ما خلاف هست چون هم فرصتی داشتند برای جمع‌آوری مدارک بیشتری و اینکه آگاهی یافتن به مواردی که در فرمهای رتبه بندی آورده شده بود وباز دوباره نارضایتی افرادی که ندانسته تایید زده بودند را به همراه خواهد داشت که سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش باید در این زمینه راهکاری در نظر بگیرند اصلا این رتبه بندی ها عادلانه نیست

    • شعله حسن زاده ارسالی در

      با سلام
      رتبه بندی باید بر اساس سوابق و مدرک باشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه