ارسال به دیگران پرینت

بیوگرافی رسول دانیال زاده

رسول دانیال زاده، ( به انگلیسی : Rasoul DanialZadeh) کارآفرین ، صنعتگر و بزرگترین تولیدکننده محصولات فولادی در بخش خصوصی ایران است.

بیوگرافی رسول دانیال زاده

رسول دانیال زاده، ( به انگلیسی : Rasoul DanialZadeh) کارآفرین ، صنعتگر و بزرگترین تولیدکننده محصولات فولادی در بخش خصوصی ایران است.

کارآفرین و تولیدکننده بزرگ محصولات فولادی

رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مالک مجتمع فولاد گیلان

مالک شرکتهای نورد و لوله سمنان و دانیال استیل

سهامدار عمده شرکت فولاد کاویان

  1. زندگی شخصی

رسول دانیال زاده در 4 اردیبهشت 1338 در تهران بدنیا آمد . 1 خواهر و 5 برادر دارد . وی از عنفوان جوانی همراه با درس و تحصیل در صنعت فولاد مشغول بکار میشود و با تلاش و پشتکار به یکی از بزرگترین کارآفرینان و صنعتگران  ایران تبدیل میشود . وی دارای سه فرزند با تحصیلات عالیه می باشد.

 

  1. زندگی حرفه ایی

هوش سرشار، استعداد خدادادی و پشتکار در زمینه کسب و کار و تجارت ، رسول دانیال زاده را از همان دوران نوجوانی از سایر اعضای خانواده و فامیل متمایز ساخت تا جائیکه  با علاقه وافری که به فعالیتهای تولیدی داشت در همان سنین جوانی ، کارگاهی صنعتی در زمینه ساخت پروفیل های ساختمانی در حوالی شهرستان آبعلی بنا کرده و با استخدام 80 نفر پا به عرصه تولید محصولات فولادی میگذارد . پس از سالها تلاش و مطالعه نسبت به توسعه این کسب و کار اقدام نموده و کارخانجاتی معظم در زمینه تولید لوله و پروفیل و مقاطع گالوانیزه و همچنین تولید انواع ورقهای گالوانیزه و رنگی در سمنان تاسیس می نماید و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت تبدیل میشود .

 

  1. شرکتهای تحت مدیریت

 

3-1- شرکت مجتمع فولاد گیلان

این شرکت در سال 1382 به عنوان بزرگترین تولید کننده نورد فولاد کشور در بخش خصوصی با مدیریت رسول دانیال زاده و دراندازه یک پروژه ملّی شروع به فعالیت کرد . در این مجتمع تولیدی استراتژی های متفاوتی به منظور ارتقا تجارت در کسب و کار صنعت فولاد در جهت کمک به مشتریان بکار گرفته شده است. ظرفیت تولیدی مجتمع فولاد گیلان به همت و مدیریت ایشان در حدود 2.5 میلیون تن در سال برای محصولات نورد گرم و در حدود 500 هزار تن در سال برای محصولات نورد سرد به ثبت رسیده است. مجتمع فولاد گیلان در بعد نیروی انسانی از نظر کیفی کم نظیر است که با گستره وسیعی از تجارب و تخصص ها ایده های جدیدی را خلق می نمایند. فضا و حجم کاری و تمامی پروژه هایی که بر روی آن ها فعالیت می شود سبب ایجاد محیطی کاملا پویا  در جهت دستیابی به توسعه پایدار و ایجاد فرصت های شغلی چشم گیری شده است. در واقع می توان گفت ایشان با تاسیس این شرکت بسیاری از فرصت های شغلی را برای بخش عمده ای از متخصصین جویای کار در استان گیلان ایجاد کرده است. یکی دیگر از اهداف مهم رسول دانیال زاده کاهش میزان بیکاری ها و در واقع ایجاد فرصت های شغلی بیشتری برای این افراد بوده است. این صنعتگر کار آفرین با احداث این کارخانه معظم در شمال کشور باعث رشد وضعیت اقتصادی کشور خصوصا در استان گیلان شده است.

3-2- شرکت نورد و لوله سمنان

گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان در سال 1372 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل تاسیس و در سالهای بعد ضمن گسترش و تاسیس کارخانجات دیگر توانایی تولید خود را در زمینه های کمی و کیفی و همچنین تنوع محصولات به اثبات رسانید. گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان واقع در شهر صنعتی سمنان فعالیت خود را با تاسیس اولین کارخانه در سال 1372 و با ظرفیت 560 هزار تن تولید انواع لوله و پروفیل از سایز ½ تا 6 اینچ آغاز و در سال 1380 با توجه به نیاز شدید بازار به لوله های گالوانیزه کارخانه لوله گالوانیزه خود را با هدف 160 هزار تن و تولید انواع لوله و پروفیل از سایز 1/4 تا 8 اینچ و تولید انواع لوله گالوانیزه بهره برداری رسانید. تولید لوله های سایز بزرگ نیز گام دیگری در سرآمدی مجموعه بود که با راه اندازی کارخانه طرح و توسعه نورد و لوله سمنان محقق و توان تولید مجموعه را نیز 300 هزار تن مازاد برگذشته افزایش و تولید لوله های تا سایز 40 اینچ رادر سال 1382 در دستور کار خود قرارداد.

 

3-3- شرکت دانیال استیل (کارخانه تولید ورق رنگی و گالوانیزه)

کارخانه دانیال استیل  اولین مجموعه تولید ورق گالوانیزه به شکل Continuous Hot Deep Galvanizing در ضخامتهای بالا با ظرفیت اسمی 390 هزارتن در سال بوده و همچنین یکی از معدود کارخانه های تولید ورق رنگی با ظرفیت اسمی 150 هزارتن در سال، در کشور می باشد.

مواد مصرفی خطوط تولیداین کارخانه شامل شمش های روی ، زاماک ، سرب ، قلع ، آنتیموان ، مواد شوینده قلیایی ، گاز آمونیاک ، رنگ و همچنین گاز طبیعی یا گاز مایع جهت سوخت کوره می باشد.

 

3-4- شرکت فولاد کاویان

با اتکا بر اندیشه های خلاق و پویای نیروی انسانی مجرب و متخصص ، بهره گیری از فن آوری های متناسب و امکانات بهینه، بعنوان اولین تولید کننده ورق های فولادی ضخیم کشور، شرکت فولاد کاویان در آذر ماه سال 1370 در جنوب غربی شهر اهواز استان خوزستان تأسیس و در چرخه بهره برداری قرار گرفت. این شرکت قادر به تولید ورق های فوق الذکر از ضخامت 8 الی 140 میلیمتر ، در محدوده عرض 600 الی 1500 میلیمتر و با طول 3 الی 12 متر، از گروه فولاد های ساختمانی، فولادهای ساده کم کربن و ... مطابق با استانداردهای بین المللی و با کیفیت بالا و قابل رقابت در بازار های جهانی می باشد.

 

3-5- شرکت صنعت متال

کارخانجات صنعت متال با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه طراحی، ساخت، نصب انواع سازه های سبک و سنگین فلزی و نیز انواع خدمات آهن آلات فعال می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن فضایی بالغ بر ۹۰۰۰۰ متر مربع شامل ۱۶۰۰۰ متر در سه سوله مجهز به انواع دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک یکی از بزرگترین و مجهزترین شرکت های فعال در این حوزه با ظرفیت تولید ماهیانه ۲۰۰۰ تن می باشد. صنعت متال در سال ۹۸ موفق گردید در راستای اهداف خود ایزو های ۳۸۳۴ و ۹۰۰۱ را اخذ ، پیاده سازی و اجرا نماید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه