ارسال به دیگران پرینت

قیمت مرغ | قیمت جدید مرغ

افزایش قیمت ناگهانی قیمت مرغ | هر کیلو 84 هزار تومان شد!

برای اطلاع از جزئیات افزایش قیمت جدید مرغ در بازار با ما در ادامه همراه باشید.

افزایش قیمت ناگهانی قیمت مرغ | هر کیلو 84 هزار تومان شد!

 قیمت جدید مرغ

برای اطلاع از جزئیات افزایش قیمت جدید مرغ در بازار با ما در ادامه همراه باشید.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ گرم به بیش از ۸۰ هزار تومان رسیده که رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی دلیل این فاصله قیمتی با قیمت مصوب ( 63 هزار تومان ) را رعایت نشدن قیمت‌ها در مبدا عنوان کرد.

 بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم به محدوده ۸۰ تا ۸۴ هزار تومان رسیده است. همچنین عرضه مرغ گرم در مغازه‌ها نیز محدود شده است و بنابر گفته برخی از مغازه‌داران چون در مبدا قیمت مصوب رعایت نمی‌شود و آنها نیز مجبور هستند با قیمت‌های بالا خریداری کنند و از آن طرف نیز ممکن است به دلیل رعایت نشدن قیمت مصوب توسط دستگاه‌های مربوطه جریمه شوند به همین دلیل مرغ خریداری نمی‌کنند.

بررسی قیمت مرغ در اولین روز ماه رمضان

مهدی یوسف‌خانی_ رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران - در پاسخ به چرایی افزایش قیمت مرغ و کمبود مرغ گرم در مغازه‌ها گفت: قیمت مرغ گرم کیلویی ۶۳ هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت تخلف است.

وی افزود:به دلیل اینکه مرغداران قیمت مصوب مرغ زنده یعنی ۴۴ هزار تومان را رعایت نمی‌کنند و قیمت مرغ در مبدا بالا می‌رود واحدهای صنفی نیز برای اینکه جریمه نشوند مرغ را با قیمت بالا از مرغداران خریداری نمی‌کنند تا قیمت مصوب رعایت شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان در مغازه‌ها به میزان کافی وجود دارد، گفت: توزیع گسترده آن در واحدهای صنفی از امروز آغاز و در میادین میوه و تره بار نیز از روزهای گذشته این عرضه انجام شده است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خدالعنت کنه تمام مسولان کشوردروغ میگن عمدا اجناس گرون کردن تاپول این مردم بفرستنداون ورآب

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه