ارسال به دیگران پرینت

حقوق | حداقل حقوق | حداقل حقوق کارگران در سال آینده

حداقل حقوق کارگران در سال جدید تا هفته آینده مشخص میشود

در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد.

حداقل حقوق کارگران در سال  جدید تا هفته آینده مشخص میشود

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خبر خوش ما این است که تمام صندوق‌های بازنشستگی که تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند نسبت به پرداخت مطالبات جامعه هدف خود اقدام کردند و هم حقوق بهمن ماه و هم عیدی‌های ۱۴۰۱ پرداخت شده است. در فرصت مناسب نیز حقوق اسفند ماه را پرداخت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در خصوص کالابرگ فرایند استانی را طی کردیم و ۳۰ هزار فروشگاه به این سامانه وصل شدند و مردم می‌توانند یک ماه قبل از زمان واریز یارانه نقدی خود به صورت اعتباری در صورت نیاز از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها خرید کنند. هر روز تعداد قابل توجهی ثبت سامانه می‌کنند.

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.

وی افزود: تاکید ما این است که تبعیض قائل نشویم و تفاوتی میان کارکنان دولت و کارگران ایجاد نشود.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      امیدواریم کمتر از 14میلیون نباشه...دلتون برا کارفرما نسوزه سد نداشته باشه خودش تعطیل میکنه وتا بتونه کالاهاش را در سال 3برابر می فروشه املاکش که جای خود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه