ارسال به دیگران پرینت

باران | باران شدید | باران شدید در ۱۲ استان

هشدار هواشناسی به ۱۲ استان کشور | باران شدید در راه است

باران شدید در ۱۲ استان کشور در راه است

هشدار هواشناسی به ۱۲ استان کشور | باران شدید در راه است

باران شدید در ۱۲ استان کشور در راه است 

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه هفته جاری و بارش باران و برف، رعد و برق و وزش باد خبر داد.

 

سازمان هواشناسی در آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که امروز (شنبه‌) در خراسان رضوی، شرق‌ خراسان شمالی‌، سمنان و یزد و شمال استان‌های کرمان و خراسان جنوبی‌ بارش‌ باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود. در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ رخ‌ می‌دهد و در دامنه‌های جنوبی‌ البرز، شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور وزش‌ باد انتظار می‌رود.

یکشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور آسمان صاف‌ است و در شرق‌ و جنوب‌ شرق‌ کشور به‌ویژه در شهرهای مرزی وزش‌ باد رخ‌ می‌دهد.

 هشدار نارنجی برای تهرانی ها | تهران سرد میشود

با گذر موج‌ تراز میانی‌ جو از جنوب‌ کشور، دوشنبه‌ در خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، جنوب‌ همدان و مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمد، جنوب‌ اصفهان، شمال بوشهر و فارس‌ و همچنین‌ در ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ رخ‌ می‌دهد.

 

روز سه‌شنبه‌ در شمال فارس‌ و کرمان، غرب‌ یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمد بارش‌ ادامه‌ خواهد داشت‌ و در دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی و شمالی‌ و ارتفاعات‌ البرز مرکزی بارش‌ پراکنده رخ‌ می‌دهد.

آستانه اشرفیه به استقبال از نوروز رفت

چهارشنبه‌ در اصفهان، یزد، کرمان خراسان جنوبی‌ و شمال سیستان و بلوچستان ابرناکی‌ و بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود و با ورود سامانه‌ بارشی‌ به‌ غرب‌ کشور بارندگی‌ در کل‌ نوار غربی‌ کشور آغاز می‌شود.

پنجشنبه‌ گستره فعالیت‌ این‌ سامانه‌ علاوه بر نوار غربی‌ کشور، دامنه‌های جنوبی‌ البرز را نیز فرامی‌گیرد و به‌تدریج‌ مقدار بارندگی‌ در جنوب‌ غرب‌ کاهش‌ می‌یابد. همچنین‌ در این‌ روز، با شمالی‌ شدن جریانات روی دریای خزر، ابرناکی‌ و بارش‌ باران در سواحل‌ شمالی‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

طی‌ روزهای شنبه‌ و یکشنبه‌ سواحل‌ شمالی‌ و شمال غرب‌ و یکشنبه‌ و دوشنبه‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و شمال شرق‌ روند افزایش‌ نسبی دما پیش‌بینی‌ می‌شود.

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه