ارسال به دیگران پرینت

خانم معلم | خانم معلم قائمشهری

باشگاه نساجی خانم معلم اخراجی را استخدام کرد | باشگاه نساجی وظیفه حمایت از مردم ایران را به دوش خود می‌بیند!

با خبر اخراج خانم معلم قائمشهری باشگاه نساجی مازندران خبر از استخدام این خانم معلم قائمشهری داد‌.برای اطلاع از جزئیات خبر استخدام خانم معلم قائمشهری در ادامه این خبر باما همراه باشید.

 باشگاه نساجی خانم معلم اخراجی را استخدام کرد | باشگاه نساجی وظیفه حمایت از مردم ایران را به دوش خود می‌بیند!

 باشگاه نساجی خانم معلم قائمشهری را استخدام کرد!

با خبر اخراج خانم معلم قائمشهری باشگاه نساجی مازندران خبر از استخدام این خانم معلم قائمشهری داد‌.برای اطلاع از جزئیات خبر استخدام خانم معلم قائمشهری در ادامه این خبر باما همراه باشید.

در روز‌های گذشته انتشار اخباری مبنی بر اخراج یکی از معلمان زن مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر حسابی خبرساز شده است. آنطور که از فیلم‌های منتشر شده مشخص است تعدادی از دانش‌آموزان قائمشهری در حضور معلم خود به همخوانی با ترانه «گنگستر شهر آمل» پرداخته بودند.

پس از انتشار این ویدیو خبر رسید که این معلم از کار برکنار شده و حتی عنوان شد که ممکن است امتیاز این مدرسه غیرانتفاعی هم لغود شود. این اقدام البته با واکنش‌های متفاوتی هم همراه بود و تعدادی محتوای این آهنگ را برای بچه‌ها نامناسب دانسته و از رفتار آموزگار خرده گرفتند، ولی تعداد زیادی از کار خانم صفرزاده حمایت کرده و از آن به عنوان شیوه‌ای جالب برای علاقمند کردن بچه‌ها به درس و مدرسه خبر دادند.

به هر روی، نتیجه شد آنکه این آموزگار از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در مدرسه منع شد. حالا، ولی اتفاق جالب‌تری رخ داده و باشگاه نساجی قائمشهر که تیمش این روز‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد با صدور بیانیه‌ای خبر داده که سرکار خانم صفرزاده را به استخدام این باشگاه در می‌آورد.

اخراج خانم معلم باعث رکوردشکنی ترانه مبتذل شد | گنگستر شهر آمل با جستجوی ۲/۵ برابری از سرود سلام فرمانده +سند

در متن این بیانیه آمده است: «ضمن تبریک عید مبعث، باشگاه نساجی در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، سرکار خانم صفرزاده، آموزگار قائمشهری که اخیراً به دلایلی مورد بی‌مهری قرار گرفته را به استخدام باشگاه در می‌آورد تا از توانایی او در امور فرهنگی بهره ببرد. باشگاه نساجی متعلق به مردم قائمشهر، مازندران و همه نقاط ایران است و وظیفه حمایت از مردم ایران را روی دوش خود می‌بیند و تا حد توان برای دستیابی به این هدف تلاش خود را ادامه خواهد داد.»

باشگاه نساجی

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نیسی ارسالی در

      واقعا دمتون گرم . اینجاس ک میگه به ریش نیس به ریشس دمتون گرم ک انقدر غیرت دارین

    • مهدی ارسالی در

      خیلی تصمیم درستی وبجایی گرفتید حقیقتا که ریشه ایرانی دارید تعظیم میکنم به تصمیمتان افرین

    • ابراهیم طلوع ارسالی در

      اتفاقا خیلی تصمیم غلطی است و این حرکت مخالفت با تصمیم نظام یافته آموزش و پرورش است بازنشسته آموزش و پرورش

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه