ارسال به دیگران پرینت

میل جنسی | کاهش میل جنسی | کاهش میل جنسی در مردان

علت کاهش میل جنسی در مردان چیست؟ | بررسی نکات مهم روابط جنسی سالم

علت کاهش میل جنسی در مردان چیست؟ کاهش میل جنسی در مردان می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد اما یکی از مهمترین علت‌های کاهش میل جنسی در مردان میزان تستسترون و زیاده روی در رابطه جنسی است.برای اطلاع از ادامه این خبر باما همراه باشید.

علت کاهش میل جنسی در مردان چیست؟ | بررسی نکات مهم روابط جنسی سالم

علت کاهش میل جنسی در مردان 

علت کاهش میل جنسی در مردان چیست؟ کاهش میل جنسی در مردان می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد اما یکی از مهمترین علت‌های کاهش میل جنسی در مردان  میزان تستسترون و زیاده روی در رابطه جنسی است.برای اطلاع از ادامه این خبر باما همراه باشید.

در دوره‌ای از زندگی مردان دچار کاهش میل جنسی می شود علل متفاوتی برای پایین آمدن میل جنسی وجود دارد اما برخی از مهمترین آنها به میزان تستسترون زیاده روی در رابطه جنسی که موجب دلزدگی های جنسی شده و یا به علت پایین آمدن هورمون جنسی مردانه است.

قبل از رابطه جنسی ادرار نکنید | خطرات وحشتناک ادرار کردن قبل از رابطه‌ی جنسی که تا به حال نمی‌دانستید


در زیر به برخی از این علل می پردازیم تا مشخص شود که دلایل عمده مشکلات پایین آمدن میل جنسی مردان مربوط به کدام یک از عوامل می تواند باشد.

 رابطه جنسی در بین زوجین مسئله مهمی است که بایستی به جای توجه به لذت جویی و تنوع طلبی به برقراری روابط سالم جنسی که منجر به سلامت جنسی در زوجین می‌شود پرداخت شود به نکات زیر توجه کنید تا زندگی پر از آرامش و شادمانی داشته باشید

جذابیت رنگ باخته

گاهی مواقع میزان جذابیت همسران برای یکدیگر کاهش می یابد؛ در این زمان مردان تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند.  یادآوری این نکته حائز اهمیت است که در یک رابطه طولانی مدت، جذابیت یک احساس پیچیده است به عبارتی ترکیبی از لذت بصری و شیمی جنسی و همچنین احساسات در رابطه است، مانند این که چگونه به هم رسیده اند، چگونه می توانند در کنار هم به آرامش برسند و مورد احترام هم باشند.

اضطراب عملکرد

بسیاری از مردان اعتقاد دارند جایگاهشان به عنوان یک عاشق با توانایی نعوظ تعیین می شود. اگر مرد در ایجاد و حفظ نعوظ خود مشکل داشته باشد یا اگر در طول رابطه جنسی با مشکل رو به رو شود، از شروع رابطه امتناع خواهد کرد.

عدم وابستگی

چه برای فرار از آسیب پذیری ناشی از ابتکار عمل و چه برای عدم وابستگی به دیگران، برخی از مردان برای برآورده کردن نیازهای جنسی خود، اغلب از فیلم های مستهجن استفاده می کنند.

در صورت پاره شدن کاندوم در رابطه جنسی چه کنیم؟

احساس بی مهری

زنان معمولا به یک رابطه جنسی با روند آرام، بهتر پاسخ می دهند، در حالی که معمولا مردان اینگونه نیستند مردان بدنی پر از تستوسترون دارند که در مقابل محرک های جنسی پیرامون تحریک می شوند. هنگامی که یک مرد شکایت شریک زندگی خود را با مضمون “شما مردها فقط به دنبال رابطه جنسی هستید” می شنود، می تواند احساس بی مهری کند.

منبع : خط سلامت
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه