ارسال به دیگران پرینت

مرز های عراق | مرز های عراق و ایران

طرح جدید عراق برای پاسداری از مرزهایش با ایران و ترکیه

برنامه ریزی جدید عراق برای نگهبانی و پاسداری از مرزهایش با ایران و ترکیه شامل فناوری جدید و سلاح های پیشرفته تر می شود.

طرح جدید عراق برای پاسداری از مرزهایش با ایران و ترکیه

 مرز عراق و ایران

برنامه ریزی جدید عراق برای نگهبانی و پاسداری از مرزهایش با ایران و ترکیه شامل فناوری جدید و سلاح های پیشرفته تر می شود.

 کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که به دنبال ایجاد اصلاحاتی در پیش نویس بودجه ۲۰۲۳  و تمرکز ویژه به مساله حمایت از نیروهای مرزبانی است.

این کمیسیون اعلام کرد که مرزهای عراق به ویژه مرزهای شمالی و شرقی از فناوری جدید و سلاح پیشرفته و حتی پاسگاه های کافی برای کنترل نوار مرزی با ترکیه و ایران و حتی عربستان و سوریه به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور برخوردار نیست.

حمله‌ی شبانه پهپادهای آمریکایی به نفت‌کش‌های ایرانی+ویدئو

سکفان سندی، نائب رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در این خصوص گفت که مشکلات واضحی در کنترل مرزها داریم که بیشتر آن ها در مرزهای شرقی با ایران و شمالی با ترکیه است.

وی تاکید کرد که مرزبانی این کشور نیازمند نیروهای بیشتر و فناوری پیشرفته و دوربین های حرارتی و دید در شب است.

سندی خاطرنشان کرد که دولت این کشور علاوه بر همکاری و هماهنگی با کشورهای همجوار گام هایی در راستای تقویت محافظت از مرزها و تشکیل نیروی نظامی پیشرفته در مرزها اتخاذ کرده است.

کمک سرباز عراقی به پیرمرد ایرانی که فرزند خود را گم کرده بود +ویدئو

نائب رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در ادامه گفت که بیشتر مشکلات مرزها به علت مسافت‌ زیاد و کمبود نیروهای مرزبانی است، بنابراین ما خواستار افزایش نیروهای نظامی واستحکام‌ مراکز کنترل مرزها و مجهز کردن آن‌ها به تسلیحات و همچنین افزایش ساخت پاسگاه ها هستیم.

وی تاکید کرد که مرزهای شرقی و شمالی عراق  صعب‌العبوری هستند به همین دلیل ما نیازمند نیروهای متخصص و آموزش‌دیده برای حفاظت از این مناطق هستیم.

سکفان با اشاره به اینکه حفاظت از مرزها برعهده فرماندهی مرزبانی است تاکید کرد که این نیروها نیازمند تسلیحات پیشرفته، پهپادهایی با فناوری بالا و لیزری و ایجاد جاده‌های جدید در مناطق کوهستانی هستند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه