ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه

فال روزانه متولدین هر ماه | فال روزانه دوشنبه ۲۶ دی 1401

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه باما همراه باشید.

فال روزانه متولدین هر ماه | فال روزانه دوشنبه ۲۶ دی 1401

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه باما همراه باشید.

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۲۶ دی ماه و فال روزانه فردا بیست وششم دی ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۲۶ دی ۱۴۰۱ را می خوانیم

فال انبیا | فال انبیا فردا 26 دی ماه | نیت کنید که طالع خوبی دارید

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

 

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید طوری که قادرید جهان را تکان دهید. شاید از اینهمه انرژی مثبت تعجب کنید اما بهتر است به جای وقت تلف کردن حرکت کنید. می توانید در یک کلاس ورزش ثبت نام یا پروژه ای را آغاز کنید. سعی کنید آن کاری را که خود به آن علاقه دارید انجام دهید و به نظرات دیگران توجه ای نکنید. ممکن است شریک زندگی تان از بسیاری از ایده های شما خوشش نیاید، اما به جای رها کردن آنها بهتر است در موردشان گفتگو کنید تا او نیز شرایط شما را بهتر درک کند. این روزها احساس می کنید به جز موضوعات مهم و اساسی هیچ حرفی برا گفتن با دیگران ندارید. محدودیت های خود را تشخیص دهید، اگر شرایط جدید خود را بپذیرید سد ها و موانع از سر راهتان کنار خواهند رفت و راهتان هموار می گردد. مشتاقید روی موضوعی تحقیق کنید که مدتهاست از آن فرار می کنید، هراستان نسبت به آن از بین رفته و مایلید دیگران نیز شنونده نقطه نظرات و ایده هایتان باشند.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد. به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید.   انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

 

 

فال ابجد | فال ابجد فردا 26 دی ماه + تفسیر دقیق

 

فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز قدرت و انرژی شما بسیار زیاد است طوری که قادر به انجام هر کاری که پیش رویتان قرار می گیرد، هستید. از این فرصت استفاده کنید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی خود ببینید. شما پر از شور و شوق هستید اما گاهی برای خود مرز و محدودیت هایی قائل می شوید که مانع از پیشرفت تان می شود. بهتر است کمی راحت تر با مسائل برخورد کنید تا زندگی نیز به شما آسان بگیرد. در حال انجام کار پنهانی هستید، اگر این کار باعث آزار و اذیت یا حتی احساس نا امنی در شما می شود، بهتر است دیگران را نیز از نظرات خود آگاه کنید. وقت زیادی برای انجام کارهای نیم تمام قدیمی دارید. با وجود آن که از نظر احساسی و عاطفی سبک بال تر هستید باز هم نمی توانید به راحتی به خواسته هایتان برسید. در مورد ارتباطی محبت آمیز در گذشته خودتان را گول نزنید، با خودتان رو راست باشید تا به سادگی دریابید که آن فرصت از دست رفته است. اوقاتی را به صحبت در مورد موضوعاتی اختصاص دهید که فکرتان را به خود مشغول کرده.

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد.  امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.  دوست بسیار عزیز و صمیمی را ملاقات می‌کنید و دیدارهایتان تازه خواهد شد.

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز تمایل شما هم به عشق فرا زمینی افزایش می یابد. شاید تحت تاثیر معنویات شریک زندگی تان هستید و شاید هم دوست دارید که فضاهای جدید را تجربه کنید. هدف شما هر چه هست، تحت تاثیر حرف های اطرافیان قرار نگیرید و راه خودتان را بروید. شما فرد بسیار با احساسی هستید و توصیه می کنیم که این احساس و خلاقیت خود را از طریق کلام خود بروز دهید. به همان نسبت که در هر رابطه عاطفی غم و غصه است، آرامش و امید نیز وجود دارد پس امروز دست عشق زندگی تان را بگیرید و به او نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد. از اطرافیانتان نیرو بگیرید. فرصت بسیار خوبیست تا در رشته جدید درسی یا هنری ثبت نام کنید. انگیزه های خود را تقویت کنید، شما از توانایی تطبیق ایده های جدید خود با ایده های قدیمی تان بدون آن که باورهایتان زیر سوال بروند برخوردارید. این روزها چنان نگران آینده هستید که نمی توانید روی لحظه حال متمرکز باقی بمانید. خاطراتی که از گذشته در ذهن دارید بیشتر از مشکلاتی هستند که قرار است در آینده رخ دهند.

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت.  کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.  احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. فرد غریبه‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و قصد آزار و اذیتتان را دارد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و حقش را کف دستش بگذارید.

 

 

فال قهوه روزانه | فال قهوه روزانه دوشنبه 26 دی 1401 | فال قهوه ی روزانه ت رو اینجا بخون

 

فال روزانه

 

 

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما عاشق عمل کردن هستید و این احساس در زندگی عاطفی شما نیز بروز می کند طوری که در کنار عشق زندگی تان چیزهای زیادی برای کشف کردن می یابید، بنابراین این فرصت را از دست ندهید. فقط توصیه می کنیم گاهی قبل از عمل کردن به حرف های شریک زندگی تان نیز گوش دهید. در حال انجام کاری هستید اما دوست ندارید کسی از کار شما سر درآورد. به راه خود ادامه دهید و پس از اتمام آن دیگران را در جریان قرار دهید. به زودی خبری از راه دور می شنوید که خستگی اخیرتان را کاملا به در خواهد کرد. به جادوی گذر زمان اعتماد کنید. حضور شما موثر و کارآمد است. بحرانی را در لحظه مدیریت خواهید کرد. به جای تلاش مدام برای کنترل داشتن بر همه مسائل و مدیریت همه چیز، اجازه دهید شخص دیگری نیز عقاید و نظرات خود را بیان کند تا بتواند در به نتیجه رساندن برنامه بلند مدتی که در ذهن دارید یاری تان کند. پشت گوش انداختن مطلبی اصلا به نفعتان نیست.

نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهنتان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. اعضای خانواده شما را حسابی تحویل می‌گیرند و برنامه‌های خاصی برای شما در نظر گرفته‌اند. لطف اهل منزل را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. به فکر رسیدگی به سرووضع‌تان نیستید و ظاهری ژولیده و نامناسب دارید، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به بعد دستی به سروروی‌تان بکشید و اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بدلباس و بی‌سلیقه‌ای بشناسند.

 

 

 

 

فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز به یک میهمانی مهم دعوت خواهید شد، بهتر است آن را رد نکنید زیرا در این میهمانی با افرادی آشنا می شوید که می توانند به پیشرفت شما در زمینه شغلی یا دیگر زمینه هایی که به آن علاقه دارید، کمک کنند. سعی کنید در گفتگو با دیگران آنچه در ذهن تان می گذرد را از ته دل بیان کنید تا تاثیرگذارتر باشد. چند وقتی است به همراه شریک زندگی تان تصمیم به انجام کاری دارید، بهتر است هر چه زودتر قدم اول را بردارید. شاید بهتر باشد از چیزهای کوچک آغاز کنید. اگر راهتان را نادرست انتخاب کنید طولی نخواهد کشید که خودتان را در میان اشتباهاتی مضحک غرق خواهید کرد. هیچ کاری به خودی خود درست نمی شود. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدید نظر کنید و در مورد کاری که در حال حاضر نیاز به تلاش زیادی ندارد مذاکره و مشورت کنید. شما دقیقا می دانید چه حرف هایی می خواهید به زبان بیاورید، موفقیت های مهم و چشم گیری کسب خواهید کرد.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود.  خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد. همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از تجربه‌های ناب عاشقی را برای شما تدارک دیده‌است. اگر می‌خواهید کامروا باشید، سحرخیزی پیشه کنید. تنبلی را کنار بگذارید و اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده به فردا موکول شود.

 

 

 

 

فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز به جای این که نگران چیزهایی باشید که ممکن است طبق نقشه هایتان پیش نروند به چیزهایی که روبراه هستند فکر کنید و از قدرت تفکر مثبت برای پیش رفتن به سوی مقصد مطلوبتان استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد. در مورد مسائل کاری در حال حاضر برداشتن گام های بلند چندان راحت به نظر نمی رسد، به جای تلاش بیهوده برای تغییر این روند، زمان را به تفکر در مورد یافتن راهکارهای جدید اختصاص دهید. در رابطه با زندگی عاطفی تان عاقلانه تر رفتار خواهید کرد حتی اگر دلیلش را ندانید. دیگران به شما به چشم راهنما نگاه می کنند، خوش بینی تان با آن ها نیرو می دهد.

 به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. خیال ‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی کنار بیایید. رابطه‌ شما با دوستان و آشنایان مانند گذشته نیست و از هم صحبتی با اطرافیان لذت نمی‌برید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه مهر

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز احساسات شما کمی فوران می کند و نسبت به هر چیزی که می بینید عکس العمل نشان می دهید، فقط سعی کنید که در موقعیت های رسمی آن را کنترل کنید. شما ذاتا فردی رمانتیک و با انگیزه هستید که دوست دارید جهان اطراف تان را بیشتر بشناسید و مدام برای هدف تان تلاش می کنید. بهتر است به جای نشستن و منتظر عشق زندگی تان ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد. شما تصویر کاملا واضح و روشنی  از خواسته هایتان دارید، بهتر است در حال حاضر آرزوهایتان را به زبان نیاورید. مشکل شما این است که یکی از نزدیکانتان تمایلی به همکاری با شما ندارد. گاهی بهتر است احساساتتان را در دل پنهان نگه دارید. افکارتان عاقبت شما را به مسیر درستی هدایت می کند اما باز هم نمی دانید برنامه ریزی هایتان صحیح بوده یا نه.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشیهای امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید.  اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد.  روز عاشقانه‌ای را در پیش‌رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز مانند پروانه دور شما می‌چرخد، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به همسر یا عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز در تب عشق ایشان می‌سوزید.

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

خیالپردازی شما امروز گل می کند. ممکن است دلیل برخی افکاری که مدام در سر می پرورانید ترس های باقی مانده از گذشته شما باشد که بهتر است آنها را رها کنید و خودتان را بیش از این آزار ندهید. شما می توانید از قوه تخیل خود استفاده های بهتری کنید و آنها را برای بهبود زندگیتان به کار گیرید، به عنوان مثال کارهای عقب مانده خود را به اتمام برسانید یا برای آینده برنامه ریزی کنید. توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با افراد با تجربه نیز مشورت کنید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در آینده برای شما رخ خواهد داد. امکانات و اختیارات بیشتری به شما داده خواهد شد. برای برداشتن اولین قدم کافیست کمی بیشتر به حرف های دیگران توجه کنید. اجازه ندهید حرف دیگران شما را از کوره به در ببرد، از آن ها برای تقویت نیروی خود استفاده کنید. حساب آنچه را که به دیگران می دهید و آنچه را که از آن ها دریافت می کنید با دقت داشته باشید. لازم است این روزها جنبه احتیاط را رعایت کنید. می توانید موقعیتی را به فرصتی طلایی تبدیل کنید.

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید.   ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید.  مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید.  شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.  امروز دلتان برای یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید، حسابی تنگ می‌شود.

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

 

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شرکت در فعالیت های اجتماعی موجب تماس شما با افراد زیاد دیگری می شود که به نفع تان است. توصیه می کنیم ارتباط خود را با دوستان نزدیک و معمولی خود حفظ کنید. فردی وارد زندگی شما می شود و تغییرات اساسی را در روند زندگی تان ایجاد خواهد کرد. این که نظرات خود را صادقانه با دیگران در میان می گذارید، خیلی خوب است. دیگران نیز از این خصوصیت شما قدردانی می کنند. شما می خواهید احساساتتان بر پایه واقعیات شکل بگیرند، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری جریانات احساسی تان گیج‌تان کرده، نگران نباشید هرچه بر میزان اطلاعاتتان افزوده شود احساساتتان نیز تغییر می کند. روی دیدگاه های خود پافشاری و سرسختی نکنید و دروازه ذهنتان را به روی دیدگاه های جدید باز بگذارید. واکنش هایتان نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی خواهند بود.

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند.  قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.  اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. محبت همسر یا عشق‌ زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.  فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

رابطه رمانتیک شما با عشق زندگی تان باعث شده که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید، شاید حتی تصمیم بگیرید در کلاس های ورزش ثبت نام کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، لباس های نو بخرید یا موهایتان را کوتاه کنید. شما با ظاهری جدید نه تنها خود که دیگران را نیز غافلگیر می کنید. راههای زیادی برای رسیدن به آرامش وجود دارد، همان طور که چیزهای زیادی برای گفتن هست. بنابراین موقعیت های مختلف را به خوبی بررسی کنید و بر اساس آن عمل کنید. تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید. شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیحی دارید و این باعث می شود که در محل کار یا تحصیلتان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید. نیازهای خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه مشخصی با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد.

رابطه رمانتیک شما با عشق زندگی تان باعث شده که به ظاهر خود اهمیت بیشتری دهید، شاید حتی تصمیم بگیرید در کلاس های ورزش ثبت نام کنید، رژیم غذایی خود را تغییر دهید، لباس های نو بخرید یا موهایتان را کوتاه کنید. شما با ظاهری جدید نه تنها خود که دیگران را نیز غافلگیر می کنید. راههای زیادی برای رسیدن به آرامش وجود دارد، همان طور که چیزهای زیادی برای گفتن هست. بنابراین موقعیت های مختلف را به خوبی بررسی کنید و بر اساس آن عمل کنید. تا زمانی که مجبور نشده اید تصمیم بلند مدت و سرنوشت سازی نگیرید. شجاع و جسور باشید و خطر کمک به شخصی را بپذیرد. در مورد کارهای که باید انجام دهید نظرات صحیحی دارید و این باعث می شود که در محل کار یا تحصیلتان به زودی به موقعیت مهمی دست پیدا کنید. نیازهای خود را بشناسید. به خودتان مغرور نشوید در غیر این صورت برنامه ریزی تان در مورد برنامه مشخصی با نتیجه معکوس روبرو خواهد شد.

 

 

 

 

فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

 

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

 

 

 

 

فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز توانایی و استعداد شما شکوفا می شود، می توانید از این فرصت استفاده کنید و به کارهایتان خلاقیت دهید یا در کلاس های مورد علاقه خود مانند موسیقی یا نقاشی شرکت کنید. امروز روزی است که باید قدم اول را بردارید، فقط کافی است انرژی و انگیزه خود را حفظ کنید و از نظر فیزیکی نیز آمادگی لازم را داشته باشید. به ایده هایی که مدتی است در سر می پرورانید، واقعیت دهید. اگر می خواهید به حقیقت پی ببرید همین امروز حرکت کنید و نتیجه آن را ببینید. مطمئن باشید شرایط شما از آنچه فکر را بکنید، بهتر خواهد شد. نیازی به نشان دادن واکنش های شدید نیست، کافیست محدودیت های خود را با دیگران در میان گذاشته و سپس دست به کار شوید. در حال حاضر بین رویاهای رنگارنگ و واقعیت های زندگی گیر افتاده اید، از آمادگی لازم برای پشت پا زدن به نگرانی های روزمره تان برخوردارید اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده هستند، با نگرشی مثبت می توانید این نگرانی را برطرف کنید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  عشق‌ زندگیتان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.  فکر بکری در سر دارید، اما این فکر را جدی نگرفته‌اید و به آن توجهی نمی‌کنید. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در ذهن دارید را اجرا کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه