ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق | فال عشق امروز

فال عشق روزانه | فال عشق شنبه ۲۴ دی | فال عشق هر روزت رو اینجا بخون

فال عشق روزانه‌ی خود را هر روز اینجا در ۵۵ آنلاین بخوانید.

فال عشق روزانه | فال عشق شنبه ۲۴ دی | فال عشق هر روزت رو اینجا بخون

می‌خواهید از میزان عشق امروز مخاطب خاصتان آگاه شوید؟ فال عشق روزانه‌ی خود را هر روز اینجا در ۵۵ آنلاین بخوانید.

فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

برای افراد مجرد احتمال اینکه در این هفته وارد یک رابطه منطقی شوند زیاد است رابطه ای که هریک از طرفین به یک اندازه به آن اهمیت می دهند و آرزوهای خود را با یکدیگر در میان می گذارند. برای افراد متاهل هم اگر در این هفته دلخوری و مشکل عاطفی پیش آمد، با سازش و چشم پوشی از خطاهای یکدیگر از این مرحله عبور خواهند کرد.

♉ فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

برای افراد مجرد فرصتی پیش می آید که رابطه عاطفی قبلی خود را دوباره تجربه کنند و چیزی را که دفعه قبل از دست داده بودند دوباره به دست آورند. حقایق مهمی در این هفته برای افراد متاهل آشکار می شود که باعث می شود که بر موانع رابطه خود فائق آیند و تغییراتی در رابطه عاشقانه خود ایجاد کنند.

مطالبات بازنشستگان در این تاریخ واریز میشود | همسان سازی بازنشستگان اجرا میشود

فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

گفتن دوستت دارم برای ادامه رابطه عاطفی تان کافی نیست. مراقب حسادت، دغل بازی و خودخواهی در رابطه خود باشید که بسیار شما را تحت تاثیر قرار می دهند. احساسات افراطی خود را کنترل کنید که باعث می شوند که کارهای غیر منطقی از شما سر بزند. هیچ کسی نمی تواند ادعای مالکیت بر فرد دیگری داشته باشد. رفتار خود را تغییر دهید.

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

این هفته احتمال بروز گرفتاری و مشکلاتی در رابطه عاطفی تان وجود دارد که اگر حواستان را جمع نکنید می تواند رابطه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اگر با شریک خود به مشکل برخورید یکدیگر را ترک نکنید. تنها زمانی می توانید این رابطه را تمام شده بدانید که همه راه ها را برای نجات آن امتحان کرده باشید. اکنون وقت آن است که فرصتی به خود و طرف مقابل تان بدهید.

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

حرکت و علاقه برای افراد متاهل این هفته جایگزین روزمره گی خواهد شد و در نتیجه تغییرات مفید در مورد عادات زندگی مشترک و زناشویی خود خواهد آمد. برای کسانیکه تنها هستند و یا از شرایط عشقی حاضر خود ناراضی هستند، برخورد ها و روابط جدید در راهند. اما نباید بیش از حد خوش بین بود، زیرا این روابط در معرض فراز و نشیب خواهد بود.

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: روابط نسبتا لرزان و متزلزل خواهد بود . ممکن است یکی از زوج ها تعهدات زناشویی خود را بشکند و یا تمایل قوی به کنار گذاشتن دیگری داشته باشد. برای افراد تنها: رویارویی های جدید شادی مورد انتظار را به ارمغان نمی آورد و مملو از مشکلات برطرف نشدنی خواهند بود. بهتر است بیشتر احتیاط کنید.

مادر زیباترین تابلو هستی | آیا می‌دانید مادرانی در جای جای این خاک وجود دارند که مادر چندین شهید هستند؟

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: عدم بیان آزادانه احساسات ممکن است منجر به سوء تفاهم  و دلخوری شود. بهتر است به جای قهر کردن  حرف دلتان را به طرف مقابلتان بزنید. برای افراد مجرد: در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای تغییر وضعیت فعلی شما دیده نمی شود و تمامی تلاشها برای رهایی از تنهایی بیهوده خواهند بود

فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: در روابط آنها مقداری آشفتگی و کسالت و اختلال به وجود می آید. احتمالا درگیر یک نبرد بین اراده، خودپرستی شوند و زندگی روزمره آنها مختل خواهد شد. برای افراد تنها: یک رویارویی شیفته کننده می تواند سر آنها را بر باد دهد! وسوسه عشقی باعث خواهد شد که تمام احتیاط ها را فراموش خواهند کرد.

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: بدون شک استحکام در رابطه وجود خواهد داشت. یکی از زوجین از اینکه تمایلات رمانتیک را نشان نداده و ابراز نکرده ، ابراز پشیمانی خواهد کرد. اما در تمام موارد احساسات عمیق و صادقانه خواهد بود. برای افراد تنها: رابطه جدید برای آنها احساس و تجربه ای اطمینان بخش و احساسی دوست داشتنی و فریبنده می سازد. روابط بین دو یار با صداقت و پویایی مشخص خواهد شد

 

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: عشق بر آنها حکمرانی خواهد کرد و روابط آنها با همسر خود بیش از پیش عمیق خواهد بود. برای افراد مجرد: رویارویی های جدید، جذاب و دلربا ، بازگشت امید را به ارمغان خواهد آورد. رابطه عاشقانه جدید صورت خواهد گرفت و احتمال قوی هست که در مقابل امتحانات و آزمایشهای زمان مقاوم باشد

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

زوج ها و افرادی که در رابطه ای هستند: صلح و آرامش در زندگی مشترک حکمفرما خواهد شد. عواطف و احساسات صادقانه و صمیمی خواهند بود اما  کتمان حقیقت و تودار بودن ممکن است به آرامی باعث افسردگی و ملامت و دلتنگی شود. برای افراد تنها : در حال حاضر هیچ چیز برای رهایی آنها از این وضعیت دردناک وجود ندارد.

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

این هفته نسبت به افرادی که در اطراف تان قرار می گیرند توجه بیشتری داشته باشید. حتی اگر فردی ایده آل شما نباشد، باید به او توجه کنید. شاید صرفا جذابیت های فیزیکی مطرح نبوده و این شخص بتواند به عنوان یک دوست در کنار شما قرار بگیرد و کائنات او را فرستاده است تا شما را با همسر و یا جفت روحی تان آشنا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه