ارسال به دیگران پرینت

فال | فال عشق

فال عشق روزانه | فال عشق جمعه ۱۷ دی | فال عشق هر روزت رو اینجا بخون

فال عشق فردا ۱۷ دی ماه در سایت خبری ۵۵ آنلاین بخوانید

فال عشق روزانه | فال عشق جمعه ۱۷ دی | فال عشق هر روزت رو اینجا بخون

فال عشق فردا ۱۷ دی ماه در سایت خبری ۵۵ آنلاین بخوانید

فال هفته عشق برای متولدین فروردین 

اگر از یکدیگر دور و جدا افتاده اید، طرف مقابل این هفته به سمت شما باز می گردد و  اظهار پشیمانی می کند البته تضمینی برای ادامه رابطه در آینده با این فرد وجود ندارد چون در این مدت خیلی از همدیگر دور شده اید. در صورتی که هم اکنون در رابطه هستید احتمالا این هفته کمی فاصله روحی بین شما اتفاق بیافتد.

فال آرزو روزانه متولدین هر ماه جمعه 16 دی | آرزو خود را بازگو کرده و فال آرزو را دنبال کن!

♉ فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

در رابطه خود حسادت نکنید وگرنه بین شما فاصله خواهد افتاد مخصوصا اگر نفر دومی در این رابطه وجود داشته باشد. قلب شما برای کسی می تپد و دلتنگ می شود که نسبت به شما سرد و دور شده، شاید هم خود شما باعث این این سردی شده باشید. بهتر است  تکلیف خودتان را با دلتان مشخص کنید 

♊ فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

خردادماهی های مجرد این هفته شانس داشتن خواستگار خواهند داشت ولی احتمالا مخالفت های زیادی از سمت خانواده وجود داشته باشد. افرادی که در رابطه هستند ممکن است که دلخوری ایجاد شود که با صبوری و کوتاه آمدن یکی از طرفین برطرف خواهد شد.

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

شریک عاطفی شما دچار دودلی شده است و از اینکه پیشنهاد ازدواج بدهد می ترسد! شاید وضعیت خانوادگی و مالی باعث این ترس شده باشد. افراد مجرد  چشم و گوش خود را باز نگه دارند که امکان دوستی های بی تعهد در این هفته زیاد است. افراد متاهل نیز هفته ای آرام در کنار عشق خود سپری خواهند کرد.

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

 

رابطه عاطفی شما دچار غرور و لجبازی شده است وگرنه هردوی شما خواهان ادامه این رابطه هستید و یکدیگر را دوست دارید. نگذارید  اختلاف های جزئی که حاصل افکار منفی  و تصمیم های نسنجیده است این رابطه را به شکست و جدایی بکشانند. سعی کنید با کسی باشید که او هم برای شما قدمی برمی دارد وگرنه تکلیف رابطه یک طرفه مشخص است!!

فال تاروت کبیر جمعه ۱۶ دی | فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۱

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

یک خبر خوب این هفته خوشحالتان می کند و باعث می شود رابطه  شما به سمت آشتی و رفع کدورت برود. اگر شریک عاطفی شما متولد شش ماهه اول سال است او را به خاطر داشتن حساسیت زیاد در رابطه تحت فشار فرار ندهید. افراد مجرد انتخاب دومی خواهند داشت یا شخصی برای بار دوم به رابطه قبلی باز خواهد گشت.

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

طرف مقابل شما نیاز دارد برای مدتی تنها باشد و درخواست دیدار شما می تواند باعث ایجاد دلخوری شود، پس فعلا کمی صبر داشته باشید. افراد مجرد اگر پیشنهادی از سمت شخصی که متولد یکی از ماه های دی و بهمن دارند، کمی بیشتر برای پذیرفتن یا رد کردن آن وقت بگذارند

فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

از سمت شریک عاطفی شما قولی به شما داده شده است که در حال حاضر شرایط عملی کردن قولش را ندارد، به جای قهر و لجبازی کمی بیشتر به او فرصت بدهید. فراموش نکنید که این رابطه برای ادامه نیاز به فداکاری و صبوری هردوی شما دارد. وقتی همدیگر را دوست دارید باید از خواسته ها گاهاً نامقعول خود کوتاه بیایید!!

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

در این چند روز آینده احتمالاً بحث ها و بگومگوهای کوچکی اتفاق بیافتد و برای مدتی از هم بیخبر بمانید شما بایستی شرایط را مدیریت کنید شک نکنید افرادی هستند که به این رابطه حسادت می ورزند و دنبال فرصت مناسب برای از بین بردن رابطه عاشقانه شما هستند. دشمنانی در لباس دوست!!

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

 اگر این اواخر فشارهایی که به شما وارد شده رابطه عاطفیتان را تحت تاثیر قرار داده است، این هفته با خود قرار بگذارید که کاری ویژه برای عشقتان بکنید. بعد از پایان کارهای روزمره تا می توانید برای عشقتان وقت بگذارید و با تمام وجود به او ثابت کنید که دوستش دارید.

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

خود شما نسبت به رابطه تان خیلی دودل هستید و حس داشتن رقیب  کلافه تان کرده و مرموز بودن و پنهان کاری این اواخر عشقتان نیز دلیلی برای این حس بد شماست، خبر خوش اینکه رقیب جدی در این رابطه وجود ندارد دیده نشده، مراقب باشید این شک شما باعث دوری و شکل گیری سوتفاهم های جدی تر خواهد شد

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

احتمال اینکه در این هفته حرفایی بین شما ردوبدل شود و باعث ناراحتی هردوی شما شود زیاد است. طرف مقابل شما فردی حساس و حسودیه که بهتره است روی نقطه ضعف‌هایش دست نگذارید.  در صورتی که بین شما فاصله افتاده، انتظار برگشت و درست کردن رابطه از سمت شما را دارد. چاره ای جز کوتاه آمدن ندارید چون خوب میدانید چقدر دوستش دارید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه