ارسال به دیگران پرینت

شلیک پلیس | شلیک پلیس به مرد مسلح

شلیک پلیس به مرد مسلح | تعقیب و گریزی که منجر به قتل شد!

فرمانده انتظامی شهرستان قم درمورد شلیک پلیس به مرد مسلح و مرگ فرد مسلح در جریان تعقیب و گریز پلیس خبر داد. برای اطلاع از جزئیات خبر شلیک پلیس به مرد مسلح باما همراه باشید.

شلیک پلیس به مرد مسلح | تعقیب و گریزی که منجر به قتل شد!

شلیک پلیس به مرد مسلح 

فرمانده انتظامی شهرستان قم درمورد شلیک پلیس به مرد مسلح و مرگ فرد مسلح در جریان تعقیب و گریز پلیس خبر داد. برای اطلاع از جزئیات خبر شلیک پلیس به مرد مسلح باما همراه باشید.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: در ساعت ۱۹:۲۰ شب گذشته با اطلاع ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت قم از تردد یک دستگاه خودرو سواری پراید در اتوبان تهران به قم که سابقه  سرقت مسلحانه  از شهر اسلامشهر دارد، بلافاصله عوامل گشت پاسگاه با گشت زنی در اتوبان، خودرو مذکور را در مقابل یکی از مجتمع‌های خدماتی بین راهی، مشاهده کردند

سرهنگ امیر مختاری افزود:  سارق مسلح  با مشاهده گشت انتظامی بی توجه به دستور ایست پلیس، به سرعت خود افزوده و متواری می‌شود و با تعقیب پلیس و اعلام هشدار‌های متعدد به سوی پلیس آتش گشوده و  تیراندازی  می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: پلیس با تیر اندازی هوایی قصد متوقف کردن خودرو را داشت که با بی توجهی راننده مواجه شده و به ناچار به سمت لاستیک‌های آن شلیک کرده که در نهایت خودرو از اتوبان منحرف و در کنار جاده متوقف می‌شود.

وی گفت: در بررسی مشخص شد که متهم به علت اصابت گلوله در محل فوت و یک قبضه اسلحه وینچستر با ۱۳ تیر از داخل خودرو کشف شد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه