ارسال به دیگران پرینت

ماهان صدرات | حکم اعدام ماهان صدرات

حکم اعدام ماهان صدرات متوقف شد | صدای مادربزرگ‌ها شنیده شد

به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید.

حکم اعدام ماهان صدرات متوقف شد | صدای مادربزرگ‌ها شنیده شد

به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.

محمدرضا قنبرطلب، یکی از شاکیان پرونده «ماهان صدرات»، جوانی که در جریان حوادث اخیر بازداشت و به محاربه متهم شد، از توقف اجرای جکم او خبر داد.

 

او نوشت: ملت شریف ایران؛ به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم.

قنبرطلب در ادامه نوشت: صدای قبلی ما شنیده شد. ۴۸ ساعت وقت داریم تا فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و اعتقادی با همدلی و وفاق ملی از قوه قضاییه بخواهیم که در خصوص حکم ماهان صدرات با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام برخورد شود.

1402533_743 (1)

منبع : فرارو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ای کاش والدین نوجوانان هم ازاین پس با تاسی از سیره اهل‌بیت مهربان حکیم احترام به حکم خدا وحجاب ودوری ازخشونت وحمله به مردم راسرلوحه خود قراردهند وحرف اینترنت وماهواره های امریکایی راگوش نکنند که دشمن ماهستند

    • ناشناس ارسالی در

      اگر کسی دیگر به فرزند شما جسارت می کرد باز می گفتین تورا به فاطمه زهرا ببخشید هاشا وکلا، که خود شما مادر بزرگها اولین کسی بودید که طلب مجازات می کردید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه