ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | ارگاسم زنان در رابطه جنسی

ارگاسم زنان در رابطه جنسی را جدی بگیرید | حتما بخوانید

مرد به محض انزال می‌تواند دست از ادامه‌ی رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد

ارگاسم زنان در رابطه جنسی را جدی بگیرید | حتما بخوانید

ارضای مردها در ظاهر بدلیل انزال، کاملاً دیده می شود، البته به ندرت این حالت در برخی زن‌ها نیز وجوددارد، امّا حقیقت این است که ارضاء در اکثر خانم‌ها قابل تشخیص نیست و به چشم دیده نمی‌شود. ارضاء در خانم‌ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی انها شروع و بعد ادامه می‌یابد.

دهانه‌ی رحم انها تا 30 درصد باز می‌شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه به طور متناوب منقبض و منبسط می‌شوند. مطالعات نشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم‌ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند ودر مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه‌ی جنسی، ارضاء می‌شوند. «این درحالیست که یک مرد طبق معمولً ظرف تنها چند دقیقه یا بیشتر به درجه‌ی انزال می‌رسد»

از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه‌ی اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس ان چیزیست که مرد لذّت می‌برد و تحت اختیار اوست.

البته زن نیز دراین بین از رابطه جنسی لذّت میبرد ولی این نشانه‌ی رسیدن به درجه‌ی ارضاء کامل نیست. مرد به محض انزال می‌تواند دست از ادامه‌ی رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارند مرد به محض انزال می‌تواند دست از ادامه‌ی رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه