ارسال به دیگران پرینت

عملیات تروریستی | عملیات تروریستی در اصفهان

فوری | یک حمله تروریستی دیگر به مشابه ایذه در اصفهان اتفاق افتاد! | چند نفر مجروح و شهید شدند؟

مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.

فوری | یک حمله تروریستی دیگر به مشابه ایذه در اصفهان اتفاق افتاد! | چند نفر مجروح و شهید شدند؟

عملیات تروریستی در اصفهان

در پی حمله تروریستی راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن نیز مجروح شدند.

 ساعاتی از رویداد خونبار ایذه نگذشته، از شهر اصفهان خبر می‌رسد که رویدادی مشابه رقم خورده است؛ رویدادی که حوالی ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه در «محله خانه اصفهان» به وقوع پیوسته و به گزارش فارس در آن دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت با سلاح گرم آتش گشوده‌ و شهادت دو تن را رقم زده‌اند.

در این حادثه تروریستی دو بسیجی با نام‌های «محسن حمیدی» و «محمدحسین کریمی» در صحنه تیراندازی به شهادت می‌رسند و دو تن دیگر نیز در یکی از بیماستان‌های اصفهان بستری هستند.

توضیحات سپاه اصفهان درباره رویداد تروریستی امشب

بنابر اعلام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان، این رویداد توسط شش مهاجم رقم خورده که با سه دستگاه موتورسیکلت به حوزه مقاومت بسیج ۱۰ امام علی النقی(ع) خانه اصفهان حمله کرده و نیرو‌های مستقر در آن مکان را به رگبار بستند و متواری شدند.

بر اساس این گزارش در این عملیات تروریستی محمد حسین کریمی ۳۰ ساله و محسن حمیدی ۵۴ ساله به لقاالله پیوستند و ۸ نفر مجروح شدند که هفت نفر از نیرو‌های فراجا و یک نفر از نیرو‌های بسیجی بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان: امنیت برقرار است

محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری دقایقی قبل در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حادثه تروریستی در اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت ۲۱ امشب به دنبال حضور اغتشاشگران در منطقه خانه اصفهان و روشن کردن آتش برای بستن خیابان تعدادی از نیرو‌های بسیج منطقه در محل حضور یافتند.

وی افزود: در این بین تعدادی از موتورسواران با اسلحه جنگی از بین اغتشاشگران به مدافعان امنیت شلیک کرده که ۲ نفر از این برادران به نام‌های محسن حمیدی و محمد حسین کریمی به شهادت رسیده و ۲ نفر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. متأسفانه حال یکی از این مجروحان نیز وخیم است.

منبع : تابناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه