ارسال به دیگران پرینت

خواننده | خواننده زن | مجوز خوانندگی بازیگر زن

اولین خواننده زنی که در ایران مجوز گرفت | این خانم بازیگر خواننده شد !

هنگامه قاضیانی تنها زن خواننده ای است که در ایران مجوز گرفته است و آهنگ های خود را با همخوانی مردان در فضای مجازی منتشر می کند.

اولین خواننده زنی که در ایران مجوز گرفت | این خانم بازیگر خواننده شد !

شروع فعالیت هنری هنگامه قاضیانی از سال 1379 با فیلم سینمائی سایه روشن به کارگردانی حسن هدایت بود. پس از آن هنگامه قاضیانی به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت. هنگامه قاضیانی در عالم موسیقی و خوانندگی هم دستی بر آتش دارد. به تازگی هنگامه قاضیانی آهنگ دردا را خواند. در این فیلم خوانندگی  هنگامه قاضیانی  را خواهید دید 

هنگامه قاضیانی تنها زن خواننده ای است که در ایران مجوز گرفته است و آهنگ های خود را با همخوانی مردان در فضای مجازی منتشر می کند.

هنگامه قاضیانی آهنگ «دردا» را با صدای خود در اینستاگرام منتشر کرد.  هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تئاتر، یک گروه موسیقی بانوان را به ثبت رسانده است و دی ماه امسال نیز با این گروه به روی صحنه خواهد رفت. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ به ترتیب برای فیلم‌های روزهای زندگی و به همین سادگی برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش اول جشنواره فیلم فجر شد.

همکاری هنگامه قاضیانی با چند نوازنده خانم

وی همچنین از انتشار قطعه کامل این آهنگ با همکاری بهروز میرزایی خبر داد. مدتی پیش بود که هنگامه قاضیانی در صفحه اینستاگرام خود تصاویری را با چند نوازنده خانم از جمله یلدا صمدی ( نوازنده پیانو ) و گلبرگ پرویزی ( نوازنده گیتار باس ) منتشر کرد اما توضیح زیادی در این باره ارائه نداد.

هنگامه قاضیانی بازیگر ایرانی چندی است به هنر موسیقی نیز روی آورده و قطعاتی با همراهی سایر خوانندگان منتشر کرده است اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این هنرمند، یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و قرار است که ۱۹ دی ماه با همراهی این گروه در تالار وحدت روی صحنه رود.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اگه در ایران لا اقل کلوب شبانه واسه رقص قانونی بشه مثلا کلوب بانوان جدا باشه مال اقایان هم جدا خیلی خوب می شه 😑 اینجوری ایران هم کلوب داره دیگه ☺

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه