ارسال به دیگران پرینت

نیکی کریمی | لباس نیکی کریمی

لباس عجیب غریب نیکی کریمی | نیکی کریمی انگار پرده پوشیده

نیکی کریمی از بازیگرای به شدت محبوبیه که هرچقدرم بازی کنه بازم کمه! این هنرمند دهه پنجاهیمون که البتتته لب مرز هم به دنیا اومده و فیکس متولده پنجاهه، تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته است

لباس عجیب غریب نیکی کریمی | نیکی کریمی انگار پرده پوشیده

نیکی کریمی از بازیگرای به شدت محبوبیه که هرچقدرم بازی کنه بازم کمه! این هنرمند دهه پنجاهیمون که البتتته لب مرز هم به دنیا اومده و فیکس متولده پنجاهه، تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و تا به اینجا تونسته کارنامه کاری جذابی برای خودش بسازه. نیکی کریمی اما یه نقش آبکی هم داشته که همین تازگیا ازش دیدیم به اسم سریال "یاغی"!

احتمالا شما هم از نیکی خانوم کریمی توقع چنین نقشی رو نداشتین اما یاغی از نگاه خیلیا شروعی طوفانی و فوق العاده داشت با میانه ای پفکی و انتهایی آبکی! جوری که انگاری آقای کارگردان فقط میخواسته کلییی بازیگر مشهور و شاخ بریزه تو کار تا سریال بسته شه اما انگاری یهو نویسنده جان از وسطای کار خوابش میگیره و خلاصه که یاغی اونجوری که ازش انتظار میرفت تموم نمیشه!

وقتی نیکی کریمی نشون میده میشه پرده خونه رو لباس کرد!!!

حالا از کار و بار که بیایم بیرون و برسیم به خود نیکی کریمی باید بگیم این بانوی دوست داشتنی چهره زیبایی داره و از همه مهمتر اینکه دست خورده انسان نیست و تا اونجایی که نشون میده نچراله، مگه اینکه بوتاکسی فیلری چیزی زده باشه اما عمل جراحی خیر!

ولی جدا از چهره، بحث استایل بازیگران نیز هست که نیکی خانوم چندان خوووش تیپ نیست که مثلا هر بار مخاطب با دیدن ظاهرش ذوق کنه. مثلا در ادامه نمونه ای از بدتیپی نیکی خانوم کریمی رو مشاهده می کنید که واقعا انگار وصله پینش کردن! خب خانوم بازیگر چرا آخه!

نیکی+کریمی

 

 
 

 

منبع : جلد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه