ارسال به دیگران پرینت

زهره فکور صبور | سکانسی با بازی زهره فکور صبور

سکانس غم انگیز از زهره فکورصبور در سریال دلنوازان | زهره فکور صبور به تلویزیون برگشت+ ویدئو

زهره فکور صبور فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا زهره فکور صبور در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد.

سکانس غم انگیز از زهره فکورصبور در سریال دلنوازان |  زهره فکور صبور به تلویزیون برگشت+ ویدئو

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران است. زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. زهره فکور صبور با استایل های جدید و منحصر بفرد خود طرفداران خو د را بیشتر کرده است. زهره فکور صبور فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا زهره فکور صبور در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد.

زهره فکور صبور

سکانس غم انگیز از زهره فکورصبور در سریال دلنوازان!

در این مجموعه بازیگرانی از جمله شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری و سحر قریشی ایفای نقش می‌کنند

رعنا که دو فرزند به نام‌های بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل پس از جدا شدن از اتابک و ازدواج با جهان ملکپور، دخترش ستایش ربوده میشود.

او با گذشت سال‌ها همچنان در فراق دخترش غمگین است.او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرد یلدا بود که او نیز از آزمایش موفقیتی به در نبرد. رعنا برای همسر پسر خود، بهزاد، دختر عمه‌اش، مهتاب، را در نظر گرفته‌است. اما پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج می‌کند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه