ارسال به دیگران پرینت

فال | فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 5 آبان | عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم

فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 5 آبان به شما توصیه می کند

فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 5 آبان |  عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم

فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 5 آبان به شما توصیه می کند: راز موفقیت و رسیدن به هدف امیدواری است. توکل به خدا و صبر را جایگزین یاس و ناامیدی کنید .

قال حافظ 5 آبان متولدین فروردین

غزل شماره 148 دیوان حافظ : یارم چو قدح به دست گیرد

تعبیر غزل شماره 148 حافظ در فال شما :

راز موفقیت و رسیدن به هدف امیدواری است. توکل به خدا و صبر را جایگزین یاس و ناامیدی کنید و از خداوند طلب یاری نمایید. معشوق راه و رسم عاشقی نمی داند و این باعث آزار شما خواهد شد. عاشقی با ترس و تردید میانه ای ندارد، بهتر است او را رها کرده و بگذارید زمان همه چیز را درست کند.

به زودی ملاقات مهمی در پیش خواهید داشت. به پدر و مادر خود احترام گذاشته و زندگی خود را با حرف های بی اساس خراب نکنید. نگران رقیبان و دشمنان نباشید که به زودی همه آن ها را مغلوب خواهید کرد.

خوبی از مسافر دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین اردیبهشت

غزل شماره 46 دیوان حافظ : گل در بر و می در کف و معشوق به کام است

تعبیر غزل شماره 46 حافظ در فال شما :

مژده بر شما که ایام فرخنده و طالع نیکو در انتظارتان است. به زودی به مقصود خود خواهید رسید و ایام به کامتان خواهد شد. او همیشه یار و همراه شماست، از او غافل نشوید.

مراقب باشید که شادکامی این روزها با خطا و اشتباهات از بین نرود و پایدار بماند.

روزهای بهاری با خبر خوشی که دریافت می کنید، لذت بخش تر خواهد شد. شکر خداوند را به جای آورید که نظرکرده او هستید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین خرداد

غزل شماره 494 دیوان حافظ : ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی

تعبیر غزل شماره 494 حافظ در فال شما :

عجولانه تصمیم نگیرید که بی فکری باعث پشیمانی و حسرت شما خواهد شد. از ظاهربینی حذر کنید و قبل از عمل کردن به حرف های دیگران عقل و اندیشه خود را به کار بگیرید.

اندوه و غصه را از دل بیرون کنید و امیدوار باشید که با رفتار عاقلانه و دوراندیشی می توانید به مراد دل و مقصود خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین تیر

غزل شماره 120 دیوان حافظ : بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

تعبیر غزل شماره 120 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وقت را هدر ندهید و با عزم راسخ و استفاده از تجربه دیگران جلو بروید. برای رسیدن به مراد دل با تحمل رنج و سختی را داشته و با دقت و تلاش و سرعت عمل اقدام کنید.

فعلا برای ازدواج زود است.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین مرداد

غزل شماره 228 دیوان حافظ : گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

تعبیر غزل شماره 228 حافظ در فال شما :

به عهد و پیمانی که بسته اید وفادار باشید و باعث آزار و رنجش دیگران نشوید. دوستان منتظر شما هستند زودتر به این انتظار پایان دهید. خاطرخواه دارید برای عشق او حرمت نگه دارید. دور اندیش باشید و آینده را در نظر بگیرید.

نیتی در دل دارید که باید از خداوند برای باز شدن گره ها طلب کمک کنید. اینقدر بی صبر و بی حوصله نباشید. به خداوند توکل کنید و با عزم راسخ و ایمان قوی اقدام کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین شهریور

غزل شماره 365 دیوان حافظ : عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم

تعبیر غزل شماره 365 حافظ در فال شما :

اگرچه دیگران با گوشه و کنایه سعی می کنند شما را از کاری که می کنید پشیمان کنند، اما ناامید و سست نشوید و سعی کنید با تمام توان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

آن چه در زندگی دارید همه به لطف پروردگار و تلاش خودتان حاصل شده، مراقب باشید تا آن چه به سختی به دست آورده اید به راحتی به باد ندهید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین مهر

غزل شماره 305 دیوان حافظ : به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

تعبیر غزل شماره 305 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید.

از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین آبان

غزل شماره 57 دیوان حافظ : آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

تعبیر غزل شماره 57 حافظ در فال شما :

مدتی از عزیزتان دور می شوید و دلتنگی او شما را ناراحت و دلگیر خواهد کرد، تنها راه تحمل این فراق، صبر و ایمان و توکل به خداوند است. به مردم محبت کنید و عشق بورزید تا مشکلات به راحتی یکی پس از دیگری حل شوند.

در آینده نزدیک روزهای خوشی در انتظارتان خواهد بود و زندگی رنگ تازه ای به خود می گیرد. از خداوند طلب بخشش کنید و در سایه لطف و مرحمت او از شادی هایی که در راه است لذت ببرید.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین آذر

غزل شماره 103 دیوان حافظ : روز وصل دوستداران یاد باد

تعبیر غزل شماره 103 حافظ در فال شما :

مدتی است به شدت اندوهگین هستید و بی وفایی دوستان و اطرافیان باعث رنجش شما شده است. اسرار دلتان را برای نامحرم فاش نکنید که سبب پشیمانی می شود.

این روزها در مشکلات و سختی ها غرق شده اید و باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این دوره سخت عبور کنید. به خداوند توکل کنید و از او طلب رحمت کنید. امید خود را از دست ندهید.

فال حافظ امروز 5 آبان متولدین دی

غزل شماره 354 دیوان حافظ : به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم

تعبیر غزل شماره 354 حافظ در فال شما :

رفتاری سرشار از عشق و مهربانی دارید و محبت خود را از هیچکس دریغ نمی کنید. با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید تا دچار خسران نشوید و به سعادت و خوشبختی برسید.

مال و ثروت دنیوی اگرچه برای رفاه و آسایش است اما ابدی نیست، از وابستگی به مادیات برحذر باشید که محبت و عشق سرمایه های جاودان هستند.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین بهمن

غزل شماره 291 دیوان حافظ : ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش

تعبیر غزل شماره 291 حافظ در فال شما :

چیزی را از دست داده اید و بسیار اندوهگین هستید، اما غم و غصه و افسوس فایده ای ندارد، به جای حسرت خوردن بهتر است به دنبال جبران این مسئله باشید و با جدیت و پشتکار بیشتر تلاش کنید.

سخت نگیرید تا زندگی راحت تر شود. نیتی در دل دارید که پستی بلندی های زیادی دارد و باید صبوری پیشه کنید یا از آن صرف نظر کنید. از لجبازی و خودخوری دست بکشید که عاقبت خوبی برای شما ندارد.

فـال حـافـظ امروز 5 آبان متولدین اسفند

غزل شماره 58 دیوان حافظ : سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

تعبیر غزل شماره 58 حافظ در فال شما :

توسل به ائمه اطهار از کلیدهای رسیدن به موفقیت و هدایت در مسیر زندگی است. اگر ناآرام هستید و به دنبال راهی برای تسکین دردهای درون، دل به یاد آن ها بسپارید.

با یاد خداوند و امامان معصوم به مقصود خود می رسید و بخت و اقبال نیک به شما روی می آورد. از وسوسه های شیطان در امان می مانید و غم هجران زایل می شود.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه