ارسال به دیگران پرینت

واتساپ و اینستاگرام | فلیترینگ واتساپ و اینستاگرام

نماینده مجلس : صریحاً می‌گویم واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهد شد

نماینده مجلس : صریحاً می‌گویم واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهد شد/ طرحی در مجلس داریم تا تاوان دروغ گفتن را بالا می‌بریم

نماینده مجلس : صریحاً می‌گویم واتس‌اپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهد شد

بهروز محبی نماینده سبزوار می‌گوید: من اطلاعات دقیقی دارم که بسیاری از سلبریتی‌ها، پس از ناآرامی‌هایی که شکل گرفت، تحت فشار بودند که با معترضین همراه شوند و گاهی حتی به مطلبی هم که می‌گفتند، اعتقادی نداشتند.

بیش از یک ماه از شروع اعتراضات مردم در بسیاری از نقاط کشور می‌گذرد. اتفاقات عجیبی تاکنون افتاده است؛ از جمله اینکه باقی‌مانده شبکه‌های اجتماعی هم فیلتر شدند؛ افراد مختلفی ممنوع‌الفعالیت شدند و ظاهراً عقلانیتی برای موارد این‌چنینی وجود ندارد. درباره شرایط موجود با بهروز محبی نماینده سبزوار گفت‌وگو کرده‌ایم. او به رویداد۲۴ می‌گوید: از آن‌جایی که این افراد (چهره‌های مشهور) به واسطه توانمندی که دارند، دارای طرفدارانی در سطح جامعه هستند، بندهِ نماینده توقع دارم این افراد، حرف‌های نادرست و دروغی را به زبان نیاورند.

او می‌گوید: تا زمانی که در کشور، هر دروغی تاوانی نداشته باشد، یقیناً ما دچار مشکلاتی خواهیم بود. اخلاقاً هم درست نیست یک گزاره نادرستی که اثبات نشده است را بیاییم مطرح کنیم. به هر حال، حادثه‌ای در کشور پیش آمده که این موضوع، منجر به اعتراضاتی شده و همه ما می‌دانیم این اتفاقات بهانه است و بسیاری از مخالفان حاکمیت جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند تا از این ابزار استفاده و انتقام خود را از نظام بگیرند.

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: برخی واقعاً اعتراض دارند و در شرایط ابهامی که به وجود آمده، موضوع برایشان حل نشده است و این ابهام را گاهی به صورت اعتراض نشان می‌دهند. قطعاً توقعی که ما از چهره‌های معروف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و اجتماعی داریم این است که دقت بیشتری روی اظهارات خودشان داشته باشند. گاهی یک سخن نادرست که توسط آن‌ها مطرح می‌شود، باعث حوادثی در کشور می‌شود که بعضی از آن‌ها جبران‌ناپذیر است؛ ده‌ها کشته‌ای که روی دست ما مانده شاید نتیجه این مسئله است.

محبی می‌گوید: اگر کسی جمله‌ای را می‌گوید که مستند نیست، قطعاً از نظر قانونی باید با او برخورد شود. فرد باید نسبت به اظهاراتی که داشته پاسخگو باشد، کمااینکه در بسیاری از کشورها مثل ترکیه، قانونی دارند که اگر رسانه‌ای جمله دروغی را منتشر کند، مسئول آن جمله باید یک تا سه سال از عمر خود را در زندان بگذراند. از این‌رو، مجلس هم در آینده به این موضوع ورود پیدا خواهد تا تاوان دروغ در کشور را بالا ببرد. در این رابطه، در کار ما تردیدی نکنید، زیرا اگر مجلس و دولت، تاوان دروغ، حرف‌های نادرست و بی‌سند را بالا نبرند، کوتاهی کرده و برای همین ما به موضوع ورود هم داشته‌ایم و پیش‌طرح آن هم آماده شده است.

نماینده سبزوار می‌گوید: بارها تکرار کردم، حتی اگر حاکمیت، نادرست و دروغ بخواهد موضوعی را جلوه دهد، ما نمایندگان وظیفه داریم مقابل آن بایستیم. از طرفی، اگر جایی با فردی، برخورد خشونت‌آمیزی شده، یعنی فرد، مسالمت‌آمیز اعتراض کرده، اما برخورد با او توام با خشونت بوده، آن‌جا هم برخورد خواهیم کرد.

سلبریتی‌ها تحت فشار بودند که با معترضان همراه شوند

وی می‌گوید: اطلاعات دقیقی دارم که بسیاری از سلبریتی‌ها، پس از ناآرامی‌هایی که شکل گرفت، تحت فشار بودند که با معترضان همراه شوند و گاهی حتی به مطلبی هم که می‌گفتند، اعتقادی نداشتند. از طرفی هم، اگر روی به عذرخواهی می‌آوردند برایشان بدتر می‌شد، چون بدنه طرفداران خود را از دست می‌دادند. برخی از سلبریتی‌ها، مغلوب فضای به وجود آمده شدند، یعنی حرفی را زدند و بعد به این رسیدند که این‌طوری نبوده است.

محبی می‌گوید: بعضی‌ها شخصاً ورود داشتند و تحقیق کردند تا ببینند کشته‌هایی که گفته می‌شود در صحنه اعتراض جان‌شان را از دست دادند، موضوع‌شان چه بوده است. این افراد وقتی جلو رفتند متوجه شدند اظهاراتی که توسط برخی شخصیت‌ها مطرح شده، واقعیت ندارد. حال اینکه پرسیده می‌شود باید این افراد سرشناس را حذف کرد یا نه؟ باید بگویم براساس قانون آن‌ها باید پاسخگوی اظهارات و عملکرد خود باشند. به نظرم حاکمیت تساهل و رأفت داشته باشد، بهتر است. یعنی باید با گذشت به مسئله نگاه کند، اما کسی که وارد اغتشاش شده و تخریب کرده یا گزاره‌ای را گفته که برای قاضی مسجل است این حرف، تاثیر منفی و جدی را بر جای گذاشته است، قطعاً باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

واتساپ و اینستاگرام رفع فیلتر نخواهد شد؛ ان‌شاءالله مردم به روبیکا اقبال نشان خواهند داد

این چهره اصولگرا در واکنش به اینکه بحث گفت‌وگو جهت آرام‌کردن فضای ملتهب کشور که چندی پیش مطرح شده است، چگونه با فیلتر گسترده شبکه‌ای اجتماعی، شدنی است؟ گفت: به شما صریحاً می‌گویم که قطعاً حاکمیت، واتس‌اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد، چون پلتفرم‌های آن‌ها، تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی‌توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم. حال باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم. ان‌شاءالله مردم به روبیکا اقبال نشان خواهند داد، چون امنیت کشور مطرح است. روبیکا از مرز ۱۵ میلیون نصب‌کننده هم عبور کرده و از طرفی، پلتفرم‌های ایتا و سروش را هم داریم. با این وجود، بستر گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی برای همگان مهیا است

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      حاضرم قسم بخورم کلیه این اعتراضات هم کار خودتون بود ک ب خواستتون برسید... مگه شماها خدا میشناسید یا مهمه چن نفرو بخاطر خواسته خودتون بکشید

      • ناشناس ارسالی در

        خخخخخ

      • ناشناس ارسالی در

        نه اینا خدا نمیشناسن فقط مسیح خدا شناسه با اونی که تو خیابون لخت میشه. اهان اونی که گلو میبره هم که عارف بالفطرست

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا برای دروغ مسئولین هم جلسه گذاشته شود و مجازات در نظر گرته شود

    • ناشناس ارسالی در

      از کره شمالی جلوتر سدیم....

      • سهیل ارسالی در

        چطور وقتی ترکیه و سایر کشورها برای واتساپ و اینیستاگرام محدودیت قایل میشن کره شمالی نیستن...

      • ناشناس ارسالی در

        خدا خیرت بده چند سال هست از کره شمالی جلو زدیم الان دارن تلاش میکنن تو کل تاریخ اول بشیم

      • ناشناس ارسالی در

        چه اصراری دارین چرت و پرت گوییهای امثال این اشخاص رو اصلا نشون بدین مردم خیلی وقت پیش همون موقع انتخابات با رای ندادنشون گفتن ما مجلس مخصوصا انقلابیش رو نمیخوایم

    • محمدولایی بازنشسته ارسالی در

      راستی اغای محبی چرا از تریبون مجلس محترم تهمت ودروغ ودودستگی وووو مردم را می شورانید؟؟؟؟ اعمال شما واکنش مردمه::: چرا از اینترنت می ترسید؟؟؟؟

      • ربانی ارسالی در

        این نماینده ی حکومت هست نه نماینده مردم،سر سپرده حکومتی،

      • ناشناس ارسالی در

        امثال اقای محبی ها جمع شدن تو مجلس چیزی بهشون بماسه و تو این اشفته بازار کشور اقا بشن و یه طوری خودشون رو به خزانه و سفره پر برکت انقلاب وصل کنن تنها کاری که اصلا حتی بهش فکر هم نمیکنن خواست مردم و دفاع از حقشونه بشه براشون کل بودجه ای که به شهرهاشون در راه خدا میدن رو هم میزان جیبشون اینا اصلا نمیدونن قانون اساسی چه هست

    • ناشناس ارسالی در

      تو خفه شو . با لجبازی با مردم اتها را بیشتر رودرروی خود قرار میدهید . یکم عاقل باشید . اللهم عجل لولیک

    • Hh ارسالی در

      دروغ مسئولین سامانه نداره فیلترش کنید؟؟؟

    • کاربر ارسالی در

      می خواستم بدونم چند تا رای داری که چنین بی پروا حکم می کنی ! سبزوار عجب نماینده هایی داره ؛ یکی زیر گوش سرباز می زنه این یکی هم قصد آجر کردن نان مردم را دارد !

    • رضا ارسالی در

      تف به ذات پستتون

    • عبدالله ارسالی در

      فعلا که شما اقلیت بر اسب مراد نشسته و میتازانید، بالاخره روزی از این اسب چموش ݝرور و تحجر پایین خواهید فتاد و در تاریخ جز روسیاهی برایتان چیزی نخواهد ماند!!
      ایران و مردم ایران میمانند و شما در جهل خویش به فراموشی سپرده خواهید شد! خیلی زود!

    • سعید ارسالی در

      مگه دروغگو تر از شما هم داریم ، اخبار 20.30 سرآمد دروغگوهایت

    • شریف ارسالی در

      جدای ازمسایل حاشیه ای فکرکسب وکارمیلیونهانفری باشیدکه مثل دوران کرونابه فلاکت افتاده اندوکاری برای امرارمعاش ندارند

    • 22 ارسالی در

      آقای محبی فراموش نکن که قانون رو خلافکارا می‌نویسند تا راحت‌تر بتونن به اهدافشون برسن

    • علی ارسالی در

      اگه بنا باشه بابت دروغ کسی یک تا سه سال زندانی بشه، اولین گروه زندانی در این زمینه خود دولتیان ، مجلسیان و قضائیان خواهد بود چون ریشه دروغ و فساد در این سه قوه نهفته و ریشه دار شده است.
      اصلاح ابتدا باید از سران سه قوه شروع گردد ولاغیر!!!!

    • علی ارسالی در

      اره وعده تو مسول مجلس که گفتی ایجور میکنم و ایجور میکنم .بقران تاوان تو هم باید بدی.البته

    • ناشناس ارسالی در

      دفعه بعد که برای ورود به مجلس به گوه خوردن افتادی صریحا اعتراف میکنی که غلط کردی

    • هما ارسالی در

      زر نزن
      تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی چی شد؟

    • کورش ارسالی در

      لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا دوباره دستگاههای تلگرام درشهرهامستقر شود و چاپارخونه ها هم برای نامه رسونی فعال نمایید و بفکر خرید تعدادی کفتر نامه بر هم باشید!!! متشکرم

    • محمد ارسالی در

      در واقع می خواهید فساد کنید کسی هم نفهمه

    • ناشناس ارسالی در

      میگم ماهواره ها هم قطع کنین تا دیگه خیال همه راحت بشه و شبها هم زود میخوابیم تا شما راحت به کارهاتون برسین

    • سام ارسالی در

      اگر اینطور باشه که اول باید خود شما نشانده های مجلس و وزرای دروغگو به اتهام دروغ و فریب ملت محاکمه بشید

    • یدالله آرام ارسالی در

      خوب مردک دروغگو اولین دروغگو رییس جمهور است که گفت وضع اقتصادی بازنشستگان را درست میکنیم. خوب برید بگیرید تاوان دروغگوییش رو بهش نشون بدید تا درس عبرت بشه برا همه.

    • ناشناس ارسالی در

      به درک همش برای خودتون اینقدر بخورید و ببرید که بترکید. بی شرف کلی آدمو از نون خوردن انداختید

    • دانشگاهی ارسالی در

      برای من واقعا سئواله که اگر شما خلافی ندارید چرا از شبکه اجتماعی داخلی می ترسید ؟؟؟؟؟ چرا تا این حد دچار فوبیا هستید ؟؟؟؟؟ آیا واقعا نمی دانید که شبکه های اجتماعی خارجی هم قابل کنترل توسط امنیت ما هستند؟؟؟؟؟؟؟

    • ربانی ارسالی در

      تو نماینده حکومتی ،نه نماینده مردم،

    • Gh ارسالی در

      صریحأ میگوییم دیگه اینترنت نمیخریم تا چشم امثال تو مخابرات در بیاد با زندگی مردم بازی نکنید

    • نادر جابری ارسالی در

      این آقای نماینده حتما از این گوشیهای اپل داره که حکومت نمیتونه
      فیلترشون کنه و خیالش راحته که می تونه فیلمهای مستهجن ببینه.

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی خرین

    • ناشناس ارسالی در

      طرحی در مجلس دارید تا دروغ گفتن....... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ............................

    • ناشناس ارسالی در

      خداراشکرمشکلات بافیلتراین دوحل شد

    • حمید ارسالی در

      خدایی مردم ما قبل از انقلاب تا نیمه های انقلاب صادق ترین آدمهای دنیا بودن..خود مسئولین دروغگویی را در جامعه نشر دادن و عادی کردن..همین نماینده های عزیز چقد دروغ قبل از انتخابات به زبان میارن و بعد از رفتن به مجلس یادشون میره.

    • ناشناس ارسالی در

      حله

    • جواد ارسالی در

      نان مردم را آجر کردید، شما نماینده مردم نیستید

    • ناشناس ارسالی در

      شما که می‌خواین دنیا را تصرف کنید اسراییل را محو کنید امریکا را نابود کنید از یک رسانه شکست خوردین

    • ناشناس ارسالی در

      مسئول پهن میل کرده صریحا همچین حرفی زده اینترنتو قطع کن ببین چطوری کل مردم بریزن بیرون احمق نفهم

    • ;sina ارسالی در

      صراحتا میگم از شما مفت خور تر و اسیب زن تر به مردم این مملکت وجود ندارد

    • رز ارسالی در

      اصلا پلتفرمی که شما بتونین اونوکنترل وقطع کنید به درد نمی خوره بهتره بریم سراغ ماهواره واستارلینک که شما دیگه سوادش ندارید

    • ناشناس ارسالی در

      فیلترشکن هم نفروشید لطفا

    • محسن ارسالی در

      خب قطعا وجود این دو باعث فتنه و مخل آسایش مسئولان است / در این کشور اولین اولویت آسایش و راحتی مسئولان ارجمند است و بغیر از این ، اولویت دیگری وجود ندارد که بخواهد بحث شود

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی هم عالی
      فقط لطفا یوتیوب را رفع فیلتر کنید واقعا به فیلمهای آموزشیش نیاز داریم

    • ناشناس ارسالی در

      خودتون ازتمام پلتفرم های خارجی وهر چه مربوط به خارج هست استفاده می‌کنید برای مردم نسخه می‌پیچید شماها نماینده مردم نیستید

    • ناشناس ارسالی در

      این دروغ ها را این نابغه بتنهایی گفته

    • ناشناس ارسالی در

      تا وقتی شما روی کار باشین. انشاالله زیاد نمونده

    • ناشناس ارسالی در

      این پست فطرت نامرد نماینده مردم هست. یا نماینده نظام و دیکتاتورها

    • ناشناس ارسالی در

      امثال تو آتیش بیار معرکه شدن فتنه گرای بی مغز

    • ناشناس ارسالی در

      هر طرف ادعا می‌کنه که حرف طرف مقابل دروغ است و خود این دامنه اختلاف را دامن می‌زند بهترین راه که بدون هزینه است گفتگو و مناظره است

    • سید حسین گوهریان ارسالی در

      نماینده سبزوار دانش آموخته کجاست؟ ‌‌نیز تعداد ارای وی از کل جمعیت حوزه انتخابیه چقدر است که به مجلس راه یافت؟

    • مسعود ارسالی در

      غلط کردی روبیکا کدومه مجبورتون میکنیم که رفع فیلتر کنید

    • ناشناس ارسالی در

      این نماینده اگر دقت کند خودش و خانمش و بچه هاش در اینستا و واتس اپ غرق هستند.

    • ناشناس ارسالی در

      اقتصادرادرست می کنیم، فساد ورانت نورچشمی هارا جمع می کنیم
      اینها رااگر صریح اعلام بفرمایید بیشتر به نظام خدمت کرده اید
      تومملکت ما فقط صریح حرف می زنیم،بااین همه منابع مردم به گدایی افتاده اندبجای حرف صریح عمل کنید

    • علي ارسالی در

      دروغگوي بزرگ خود شما هستيد كه خود را با حداقل آرا مردمي ميدانيد ولي هر تصميمي گرفتيد حق مردم ضايع شد

    • مهدی ارسالی در

      به تو باید گفت نماینده دولت نه ملت وای به حال بدبخت هایی که به تو رای دادند

    • آرش ارسالی در

      تو هم یکی از اون گاوهایی هستی که تو تویلست(مجلس)

    • اشنا ارسالی در

      وقتی‌مسیولین‌مانع‌ازادی‌بیان‌مردم‌شوند‌دیگردموکراسی‌نیست‌بلکه‌دیکتاتوری‌است‌‌انکه‌مشخصه‌ازرسانه‌های‌خبریتان‌مثل‌مشرق‌وهمشهری‌که‌همش‌مانورمیدهند‌حرفهای‌خلاف‌اصول‌اخلاقی‌که‌باب‌طبعتان‌نباشد‌پخش‌نخواهد‌شد‌این‌یعنی‌دیکتاتوری‌نه‌دموکراسی.

    • علی ارسالی در

      بیش از این انتظاری هم نمی رفت . کار خیر نیست که از دست شما بر نیاد اینگونه اقدامات برای مجلس بخور و بخواب ما عادی است .!

    • ناشناس ارسالی در

      دست ها بشکند که بر بی خاصیت مثل تو رای نوشتیم و تو صندوق انداختیم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه