ارسال به دیگران پرینت

خبرگزاری فارس | حمله | علی کریمی

حمله خبرگزاری فارس به علی کریمی! | دورهمی ضد انقلاب ها

خبر گزاری فارس به علی کریمی حمله کرد.

حمله خبرگزاری فارس به علی کریمی! | دورهمی ضد انقلاب ها

خبرگزاری فارس نوشته:

علی کریمی فوتبالیست سال‌های قبل کشور، این روزها در قامت تئوریسین و رهبر اپوزیسیون کشور ایفای نقش می‌کند!

کریمی ۴۴ ساله به مانند خیلی از سلبریتی های دیگر صفحه پرفالوئری در اینستاگرام دارد. متلک گویی های گاه و بیگاه وی در همه حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بعضا با لایک و کامنت‌های مخاطبانش مورد استقبال قرار می‌گیرد. حالا او چند سالی است خود را در قامت یک مصلح و رهبر اجتماعی تصور می کند.

کسانی که کریمی را می شناسند می گویند او برخلاف دریبل‌های زیبایش، بسیار سطحی و مبتدی است. «بیجاگویی های» کریمی نیز بارها مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

با این حال این فوتبالیست مشهور که هم اکنون خارج از کشور زندگی می کند با جملات قصار خود در ماجرای اخیر مهسا امینی نیز تلاش می کند که نقش آفرینی کند. یک روز از خاندان پهلوی دفاع می کند و روز دیگر دستور حمله به پلیس را می دهد.

علی کریمی پیچیدگی چندانی ندارد. سطح هوش و فراست او را می‌توان از نوشته‌ها و صحبت‌های علنی‌اش تخمین زد. در حساب توئیتری او آمده است: «یه سری‌ها سال ۵۷ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۶۷ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۸۸ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۹۶ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۹۸ فهمیدن/یه سری‌ها سال ۱۴۰۰فهمیدن/وای به حال اونایی که هنوز نفهمیدن»

نوشته فوق کپشن اینستاگرامیِ موردِ پسندِ گروه طرفدار رضا دیبا است و با گذشت زمان، سال‌های فهمیدن آن نیز به روزرسانی می‌شود! امّا هوش کریمی در این حد نیست که تحلیل کند این نوشته اثبات نافهمی خود اوست! تصاویر «با روحانی تا ۱۴۰۰» او در سال ۱۳۹۶ هم اکنون در دسترس است که خودش مبلغ انتخابات بود اما حالا از سال ۵۷ به بعد دیگران را برای همراهی با نظام به نفهمی متهم می کند. کریمی هم آن روز تحت تاثیر فضای مجازی بود و هم امروز که یک سری جملات را بدون فهم معانی آن کُپی-پِیست می‌کند.

او در پستی دیگر در اینستاگرام ضمن انتشار فیلمی تحت عنوان وداع با مهسا امینی نوشت: «ماشه چکانده شود یا نه/ یا گلوله از چه فاصله‌ای شلیک شود فرقی ندارد/ ما آمده بودیم قبل از مردن، بمیریم». مدتی گذشت تا بفهمد کسی که در فیلم بود، یک خانم اهداکننده اعضای بدن (دچار مرگ مغزی) در ارومیه بود نه مهسا امینی. امّا کماکان مُصر بود تا مسیر را سینه خیز ادامه دهد!

علی کریمی و سلبریتی‌هایی نظیر پرستو صالحی و ترانه علیدوستی در مسیری قرار دارند که محمد حسینی مجری سابق صداوسیما در انتهای آن به سر می‌برد. حسینی نیز در این وهم بود که با گروه موسوم به ری‌استارت در ایران انقلاب به پا خواهد کرد! نهایت شجاعتشان هم آتش زدن شبانه مسجد بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این اشغال ها که با چهار تا توپ زدن پول این مملکت را چپاول کردند و هیچ هنر دیگری ندارند الان از ترس رفتند خارج از کشور یک روز به عزاداران امام حسین توهین می کنند و بعد به غلط کردن می افتند آف بر چنین بی شخصیت های فکر می کنند مردم به مزخرفاتسون گوش می کنند مردم تف هم به رویشان نمی اندازند مردم توده زحمت کشیده دردمند هستند که بار انقلاب روی دوش آنهاست که امثال کریمی ها حقشون رو ناجوانمردانه خوردند و رفتند

      • ناشناس ارسالی در

        از کدوم مردم حرف میزنی؟ مردم علاقمند به آقای کریمی هستن آشغال خودتی و اون مغزت

    • درود برکوروش کبیر ارسالی در

      نفهم آشغال خودتی و جدو آبادت این ورزشکارای محبوب پول بیت المال را نخوردن و به قاتل های مردم ایران ندادن برای سوسمار و ملخ خورها خرج نکردن اینا از رییس جمهور مملکت بیشتر هواداردارن این عزیزان مملکت نان بازو شونو خوردن نه مثل رییس مجلس که یخچالش خالیه ازنوش خجالت میکشه بعدباپول مردم بدبخت که تاکمرتوسطل آشغال دنبال یک لقمه نان میگردن میره ترکیه آپارتمان میخره سیسمونی برای نوه عنش میخره

    • ناشناس ارسالی در

      ای ریدی تواین عنقلاب

    • ناشناس ارسالی در

      خدا از هر کسی که داره فتنه ایجاد میکنه نگذره

    • Kami ارسالی در

      علی کریمی استوره ایران هست و اعتراضات الان مردم ایران حق و بجا مردم هست ،مردم خسته شدن از بس شماها بنام اسلام دروغ گفتید و از حیله های عمر عاصی و یزیدی بر این مردم پر احساس سو استفاده کردین ،لعنت بر نظام دروغین اسلامی اخرین روهایتان به امید خدا و اعمه رقم خواهد خورد ،شماها آبروی اسلام رو بردین تو این ۴۵ سال ، فقط خمینی در حد حرف حرف زد و بس ، ما شما را به مقام انسانیت میرسانیم همین بود ،اسلام مرز ندارد همین بود

    • عباس ارسالی در

      کریمی جوگیر شده مطمئنن بعدا پشیمان میشه

    • ناشناس ارسالی در

      مردم‌ وافعی ایران مردم متدینی هستند که با لودگی های وطن فروشان فریب نمیخورند واین را در راهپبمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پیشهاد مبکنم ۲۲ بهمنی را خود در خیابانهای شهرتان قدم بگذارید تا ایرانیهای واقعی که بسیار شجاع و وفادار هستند را ببینید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه