ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی| علت فوت مهسا امینی | پیکر مهسا امینی | فوت مهسا امینی

لقب جدید به معترضان مرگ مهسا امینی ؛ فحشا !

چشم باز کنیم و دقیق شویم که چه کسانی میدان‌دار و معرکه‌گیر این ضایعه شدند. تریبون‌دار اصلی و مروج نامدار جریان فحشا رسما اعلام کرده است نام مهسا برای ما اسم رمز قیام است. چطور برخی هنوز متوجه مسئله نیستند؟

لقب جدید به معترضان مرگ مهسا امینی ؛ فحشا !

محسن مهدیان در سرمقاله ای درباره ماجرای فوت مهسا امینی و اعتراضات پیرامون آن نوشت: 

ماجرا حجاب نیست. اساسا مسئله حجاب اولویت چندم کشور ما هم نیست. مسئله گشت‌ارشاد هم نیست. نحوه برخورد گشت‌ارشاد خوب یا بد، مسئله ثانوی است. ماجرا حتی مرگ تاثربرانگیز مهسا هم نیست که باید تا انتها با قاطعیت بررسی و گزارش شود. این همه اسم رمز است. اسم رمز کسانی که شیادی برای‌شان راهبرد است نه نقطه‌ضعف. عجیب است که برخی متوجه نیستند. مخاطب این متن کسانی هستندکه در ظاهر این روزها متوقف شدند.

چشم باز کنیم و دقیق شویم که چه کسانی میدان‌دار و معرکه‌گیر این ضایعه شدند. تریبون‌دار اصلی و مروج نامدار جریان فحشا رسما اعلام کرده است نام مهسا امینی برای ما اسم رمز قیام است. چطور برخی هنوز متوجه مسئله نیستند؟

دقیق ببینیم صحنه را...

منبع : برترین‌ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شهروند ارسالی در

      وقتی علی خامنه ای یک فرد بیسواد را بعنوان رئیس جمهور به ملت ایران تحمیل میکنه دیگه توقع ای بیشتر از این نیست مملکتی که اقتصادش فلج شده و تا خرخره در تحریم است و مردمش فشارهای مظاعف اقتصادی را تحمل میکنند دیگه این مسخره بازیها چیه؟ آقا جون کسی را نمیتوان بزور گفت بیا برو بهشت هر کسی مسئول خودش است تا جائیکه لطمه به افراد جامعه وارد نکند. من میخوام از شما عزیزان سوال کنم همین پوشش خانم مهسا امینی که فیلم آنرا خود نیروی گشت کشتار پخش کرد چه اشکالی داشت؟ این لاتهای درواز غار تحت عنوان نیروهای گشت کشتاراو را بردند و مسبب مرگش شدند. دیگه بس کنید این وحشییگریها را کنار بگذارید. اگرواقعا هنر و توانمندی دارید بدنبال کاهش تورم چرخش اقتصادی کشور و معیشت مردم باشید کارهای متحجرانه طالبانی را کنار بگزارید محبوبیت شما نزد مردم ایران روزبروز کمتر میشود. شعارهای ساختار شکن گواه حرفهایم است.

    • ناشناس ارسالی در

      مواظب باشید دشمن میخواهد سوار احساسات مردم شود وبه همین مردم احساساتی زیان وضربه بزند ‌

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه