ارسال به دیگران پرینت

مهسا امینی | شکستگی جمجمه مهسا امینی | علت فوت مهسا امینی | سی‌تی اسکن مهسا امینی

تصاویر «سی‌تی اسکن» مهسا امینی | شکستگی جمجمه تایید شد ! + تصاویر

خبرگزاری فارس در مطلبی به انتشار تصاویری از «سی‌تی اسکن» مهسا امینی در شبکه «اینترنشنال» واکنش نشان داد.

تصاویر «سی‌تی اسکن» مهسا امینی | شکستگی جمجمه تایید شد ! + تصاویر

خبرگزاری فارس در مطلبی به انتشار تصاویری از سی‌تی اسکن مهسا امینی در شبکه «اینترنشنال» واکنش نشان داد.

این رسانه اصولگرا با انتشار تصاویر سی‌تی اسکن مهسا امینی نوشت:

* شبکه اینترنشنال عکسی از سی‌تی اسکن مرحوم مهسا امینی منتشر کرد و مدعی شد که «سی‌تی اسکن مهسا نشانگر شکستگی جمجمه، خون‌ریزی و ادم مغزی است».

* پیگیری های خبرنگار ما از مراجع ذیربط نشان داد تصاویر سیتی اسکن منتشر شده مربوط به مرحوم مهسا امینی است.

 

تصاویر سیتی اسکن مهسا امینی تائید شد

* برای بررسی علمی این موضوع با تعدادی از پزشکان مغز و اعصاب و رادیولوژیست گفت‌وگو کردیم تا به صورت علمی این موضوع را بررسی کنیم. این متخصصان معتقدند بررسی‌های سی تی اسکن بیمارستان نشان می‌دهد هیچ شواهدی از ضربه به سر و خونریزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.

* یک متخصص جراحی مغز و اعصاب گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیمار در گذشته جراحی در ناحیه سر انجام داده است اما براساس شواهد موجود از روی سی‌تی‌اسکن نمی‌توان فهمید که جراحی دقیقاً مربوط به چند سال قبل است. همچنین شواهد کرانیتومی فرونتوتمپورال قبلی همراه با آتروفی مختصر عضلانی و تغییرات بافت نرم در محل جراحی بیمار مشهود است.

* یکی دیگر از پزشکان مغز و اعصاب گفت: برخی از افراد با دیدن تصاویر ناقص سی تی اسکن مهسا امینی درفضای مجازی اقدام به اعلام نظر کرده‌اند اما واقعیت این است که در تصاویر کامل اثری از شکستگی نیست و این تصاویر از زاویه‌ای منتشر شده که شکستگی به نظر برسد.

 مهسا امینی دختر ۲۲ساله‌ای بود که چهارشنبه هفته گذشته از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت شد و به دنبال آن همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد. او که در حالت کما در بیمارستان کسری بستری بود، درگذشت.

پیکر مهسا امینی در سقز به خاک سپرده شد.

 

تصاویر سیتی اسکن مهسا امینی تائید شد

تصاویر سیتی اسکن مهسا امینی تائید شد

تصاویر سیتی اسکن مهسا امینی تائید شد

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • شهره متانت ارسالی در

      باید مقصران حادثه مهسا امینی محاکمه دادگاهی کنند یک گشت بی سرو پا چه بر سر دختر معصوم آورده البته بعد از دستگیری مهسا او را شدیدا کتک زده بودن پدر مهسا میگفت پاهای دخترش کبود شده بود هزاران مهسای بیگناه را اینچنین به خاک و خون کشیده اند لعنت بر هرچی اسلامه متنفرم از دینی که اجبارا باید تحمل کنیم و حاکمان خونخوار و جنایت کاری را که چهل سال و اندیست میلیونها دختر و پسر جوان این کشور را در زندانها در خفا به چوبه دار سپرده اند و یا ناپدید کرده اند مرگ بر این اسلام

      • ناشناس ارسالی در

        اجدادت بره به درک حرمله حرومی تف به اون ذات و تینته پستت انشالل نفر بعدی عزیزانت تو باشن

    • ناشناس ارسالی در

      مهسابدرک واصل شدهرکه هرغلطی خواست بکندمنافقین داخلی افسارطلبهای وطن فروش هستند مرگ به کثافتهای بی دین

    • سارینا ارسالی در

      چراکسی از ندادن پول گندم کشاورزها حرفی نمیزنه.که یک سال زحمت کشیدن الان پول نون شون راهم ندارن بخورن.حالاسرمردم رابایه سری چرت وپرت گرم کردید.چطوردارید پول وکیل و وزیرهاتونو به موقع بدید برای کشاورزهای بدبخت قحطی اومده.یه مات حقوق آقایون راعقب بندازید به جاش پول گندمها راکه سه ماهه دزدیدیدرابدین

    • ناشناس ارسالی در

      چرا اینقدر مهسا را بزرگش کردید اینقدر بگید تا از اهمیت بیافته وقتی میگن پی گیری میکنن ینعی انجام میدن دیگه آخه آقا مگه شما آنجا بودید تا ببینید که تمام بدن و صورتش و گردنش کبود شده بود اینها همش فضولی های علی نژاد ها ست عربستان اشغال و بی بی سی آخه بشما چه ربطی داره مگه تو انگلستان یا عربستان یا کشورهای دیگه هیچ اتفاقی نمی‌افته همچنین کردهای کرد منافق مجاهدین خلق بقول خودشان و خانواده خود مهسا که اجازه میدهن که از اسم دخترش سو استفاده بشه و هیچکدام حرفی و تکذیب هیچکدام را نمیکنن چرا در مورد تو شیراز که رفتن نمازگزارها را با چاقو زدن یا تو زردین دشت پسر 16 ساله را کشتن یا تو رامیان که تو روستا ی ستوان را کشتن ووووو مانند اینها زیاد است ول کتید خلاصه مشخص میشه همه چیزها مخصوصا این اصطلاح طلبها که از فرصت استفاده کردن مرگ برا اینها باد که قرآن خدا را آتش زدن مگه الان خانها خیلی خوب می‌گردنن بله همشون با ی تاپ و شلوار پاره و ی مانتو بدونه روسری میان بیرون و با ی کلاه برسرشون ای وای خدا ب فریاد این ملت برسه که جواب تمام شهیدان را چه تو جبهه و چه با داعش جنگیدن و غواسهای که با دستهای بسته همه را شهید کردن وخیلی ها مانند اینها جواب بدهن

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه