ارسال به دیگران پرینت

محسن تنابنده | محسن تنابنده در جشنواره فیلم ونیز | جشنواره فیلم ونیز

تنابنده چگونه جایزه ونیز را برد؟ | این سکانس نقی معمولی پربازدید شد! + ویدئو

همزمان با درخشش فیلم «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی با حضور محسن تنابنده در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، سکانس‌هایی از سریال محبوب پایتخت پربازدید شد.

تنابنده چگونه جایزه ونیز را برد؟ | این سکانس نقی معمولی پربازدید شد! + ویدئو

همزمان با درخشش فیلم «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی با حضور محسن تنابنده در جشنواره فیلم ونیز، سکانس‌هایی از سریال محبوب پایتخت پربازدید شد.

 

همزمان با اعلام برندگان جشنواره ۲۰۲۲ ونیز، «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در آیین پایانی این دور از جشنواره جایزه بهترین فیلم بخش افق های ونیز را از آن خود کرد.

محسن تنابنده به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز را از آن خود کرد. او این جایزه را به همسرش که در زمان فیلمبرداری فیلم باردار بوده و در عین حال باید از بچه دیگرشان نیز مراقبت می کرده است، تقدیم کرد. او همچنین جایزه اش را به تمام جامعه کارگران ایران (که می تواند زندگی شأن شبیه کاراکتر کارگر این فیلم باشد) تقدیم کرد.

محسن تنابنده که با همراهی محمد اطبایی پخش کننده فیلم روی صحنه حاضر شده بود، در عین حال از گرفتن این جایزه ابراز خرسندی کرد و با خنده گفت: آنقدر خوشحالم که می توانم پیاده تا تهران بروم!

به همین بهانه سکانس‌هایی از سریال پایتخت ساخته سیروس مقدم که خاطره خوشی از شخصیت نقی معمولی با بازی محسن تنابنده را برای مخاطبان یادآوری می‌کند بازنشر شده است.

جدیدترین ساخته هومن سیدی برخلاف همه آنچه تا امروز از این کارگردان مشاهده کرده‌ایم، یک درام روانشناختی است که در لایه‌های زیرین خود، انفعالات نفسانی کاراکتر را به عنوان محکی برای جریانات قصه قرار داده است.

«جنگ جهانی سوم» در ادامه مسیر فیلم‌سازی هومن سیدی، تکمیل‌کننده تدریجی پازل روان‌شناسانه‌ای است که او آن را در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» مطرح کرد، در «قورباغه» مراحل آزمون و خطای آن را طی کرد و حالا اینجا در «جنگ جهانی سوم»، به یک بلوغ نسبی رساند.

حجم ویدیو: 3.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49
منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه