ارسال به دیگران پرینت

حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان | بازنشستگان کشوری

نحوه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اعلام شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این صندوق در یک سال دولت سیزدهم ادامه داد: کاری که توانستیم در این دوره انجام دهیم، پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود که با حمایت دولت این موضوع انجام شده، هرچند که این امر وظیفه حداقلی صندوق بازنشستگی است.

نحوه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اعلام شد

محمد اسکندری درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان و ضرورت اجرایی شده ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار کرد: در این ماده قانونی تاکید شده که دستگاه‌های اجرایی باید به بازنشستگان خود خدمات بیمه تکمیلی ارائه دهند؛ اما از آنجایی که اکنون این کار در دستگاه‌های اجرایی برای بازنشستگان انجام نمی‌شود، صندوق بازنشستگی خود این موضوع را برای بازنشستگان متقاضی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه «آیین‌نامه اجرایی ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری در صندوق بازنشستگی کشوری تدوین و آماده ارسال به هیئت دولت است» گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و اگر این ماده قانونی اجرایی شود به عنوان یک هدیه بزرگ به بازنشستگان کشوری تلقی می‌شود و به طور قطع می‌تواند یک دستاورد بزرگ برای دولت سیزدهم باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات این صندوق در یک سال دولت سیزدهم ادامه داد: کاری که توانستیم در این دوره انجام دهیم، پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود که با حمایت دولت این موضوع انجام شده، هرچند که این امر وظیفه حداقلی صندوق بازنشستگی است.

اسکندری افزود: درخصوص پرداخت هزینه خسارت درمان بازنشستگان نیز هزینه‌های پایین‌تر از 500 هزار تومان ظرف چند روز پرداخت می‌شود. ضمن اینکه تلاش می‌کنیم در این زمینه نظام ارجاع اجرایی شود.

وی ادامه داد: در بحث سفر بازنشستگان نیز مطالبات بسیار مهمی هست و کارهایی در این خصوص درحال اجرا است. در مورد وام‌های ضروری نیز هم تعداد دریافت‌کنندگان و هم رقم این وام‌ها افزایش یافته، اما همچنان افزایش رقم وام‌ها از مطالبات بازنشستگان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی درخصوص وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز گفت: همه متقاضیانی که در دوره آخر برای دریافت وام ازدواج فرزندان‌شان ثبت‌نام کرده بودند و واجد شرایط لازم بودند و همین طور واجدان شرایط دریافت وام حمایت از پایان‌نامه دانشجویی یا طرح حمپاد وام‌های خود را دریافت کرده‌اند.

اسکندری با بیان اینکه «خانه‌های امید یا همان خانه‌های مهر بازنشستگان را دوباره راه‌اندازی و فعال خواهیم کرد» اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا امورات مربوط به این مراکز را به خود بازنشستگان واگذار کنیم، چرا که خانه‌های امید درعمل برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی مربوط به بازنشستگان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با بیان اینکه «9 هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده، اما همچنان نحوه تخصیص و توزیع آن مشخص نشده است»، گفت: ما به دنبال اجرای قانون و همچنین اصلاح قوانین در خصوص نوع پرداخت به بازنشستگان هستیم؛ در خصوص همسان‌سازی و 9 هزار میلیارد تومان اعلام شده همچنان فرمول یا روشی برای اجرا به صندوق اعلام نشده است.

وی افزود: برای صندوق در واقع 9 هزار میلیارد تومان سهام در نظر گرفته شده است که این خود تبدیل به یک مسئله شده، چرا که نقد کردن این حجم از سهام توسط خود صندوق یک کار بسیار سخت و پیچیده است. راه درست این است که به جای سهام، پول نقد به صندوق داده شود تا بتوانیم به بازنششستگان پرداخت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با بیان اینکه «قرار بوده تا حقوق پرداختی به بازنشستگان و حقوق‌های آنها معادل 90 درصد از حقوق کارکنان همسان در گروه‌های خود باشد»، گفت: در خصوص متناسب‌سازی هنوز سازمان برنامه و بودجه فومول و روشی به ما ابلاغ نکرده است.

اسکندری در پاسخ به این سوال که چرا احکام مربوط به بازنشستگان حوزه بهداشت و درمان اجرا نمی‌شود، گفت: در دولت قبل قرار شد که احکام این افراد صادر شود، اما یک ریال در خصوص تامین اعتبار و منابع آن انجام نشد و آنچه اعلام شده بود دروغ بود و سازمان برنامه و بودجه در دولت سیزدهم هم در این خصوص تأمین مالی نکرد و ما همچنان در انتظار تامین اعتبار هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر، دنبال تامین اعتبار و بار مالی این موضوع در خصوص کارکنان بهداشت و درمان نیز هستیم و این امر هم در سطح دولت مطرح شده و منابعی که در 15 تیر سال 1400 تعیین شده بود، هنوز پرداخت نشده و در بودجه سال 1401 هم این موضوع دیده نشده است.

مطالبه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری درست و به حق است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به افزایش اندک و تنها 10درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال 1401 گفت: این مطالبه کاملا دقیق و درست است و همواره به عنوان یک مطالبه جدی توسط بازنشستگان مطرح می‌شود. هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این موضوع هستند و دولت هم مدافع این موضوع است. این امر باید تبدیل به یک لایحه شود و در بودجه 1402 مطرح و پیگیری شود.

اسکندری افزود: در پیش‌نویس تهیه‌شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

وی با بیان اینکه «صندوق بازنشستگی کشوری در اسفندماه 1398، 4 هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می‌کرد» اظهار کرد: در حال حاضر این رقم به 14 هزار میلیارد تومان رسیده است. ما مشکلات و مسائلی که سازمان برنامه و بودجه با آن مواجه است درک می‌کنیم و می‌دانیم که به شدت تحت فشار هستند؛ اما به هرحال، باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و این وضعیت بهبود یابد.

 

منبع : منیبان
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تاشما تصمیم به همسازان سازی بگیرید دیگه بازنشسته فوت کرده

      • بینام ارسالی در

        😉😃😃😃😃😃

      • ناشناس ارسالی در

        خسته شدیم از اینهمه دروغ افزایش کیلو چند،،همسان سازی کیلو چند آقای میر غضب وقتی تأمین اعتبار ندارد(البته فقط برای کشوری ولشکری). چرا صحبت از افزایش میکند

      • ناشناس ارسالی در

        با وجدان ۶ ما ازسال می‌گزرد ولی شما هیچ کاری برای بازنشستگان کشوری انجام ندادید سفره ها خالیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بازنشسته کشوری بعداز مردن سهراب نوش داری فایهای ندارد تصمیم شما دیگر برای خودتان بی وجدانا ارسالی در

        همسان سازی بازنشستگان کشوری کی انجام می‌شود سفره خالیست باوجدان ؟ ؟؟؟؟؟

      • ناشناس ارسالی در

        کجاهمسان سازی شده بدترشدکه حقوق ۱۱میلیونی که دردرصداولی شاملش شده بودحالا۳۷۰۰رفته روش اونوقت روحقوق ۷تومنی ۱۴۰۰رفته کجاش خوبه

      • ناشناس ارسالی در

        قراربودکمترده تومن نباشه ۹تومن هم نشدحقوق ما

    • یک خانم معلم بازنشسته ارسالی در

      چرا برای تقسیم این پول اینقدر دست دست می کنید حالا از روی امتیاز یا در صد به طور عادلانه به همه به طور مساوی برسد تا کسی مثل من که همسرم شغل آزاد کارگری داشته بدون بیمه و باز نشستگی هم بتوانم پسرم را داماد کنم به بقیه بچه هایم هم کمک کنم چون شغل داءمی ندارند

      • بینام ارسالی در

        😉😃😃😃واقعا نمیدانی چرا دست دیت میکنند

    • حمید کنعانیان ارسالی در

      من که از این خبر متوجه نشدم چگونه همسان‌سازی انجام میشه

    • بازنشسته پول دار دهک دهم ارسالی در

      سلام. خیلی قشنگ حرف زدی. آمار که دادی عالی بود. منتهی ما بازنشستگان داریم منفجر می شیم. از این همه آمارهای دروغ. از این همه بی محلی. از این همه تفاوت طبقه. از این همه اختلاس. از پاداشهای هیت مدیره از پاداش های شورای سازمان. از مدیران بی درد. عدالت کو . ما به محصل ها چه دروغ های که نگفتیم. حوالت به امام حسین که با نامش داری پول پارو می کنی .

      • سیاوش ارسالی در

        واقعان چقدر امار دروغ بیمه تکمیلی کجا ور جریان هست هر بیمارستان میری میگه فراداد نداریم با اتیه سازان پول نمیده از ما کسر میکنن به طرف قرار داد نمیدن

    • بازنشسته پول دار دهک دهم ارسالی در

      سلام. یارانه ما را قطع کردید. اختلاس شرکت فولاد مبارکه افشا شد. آمارهای مزخرفات می خوندم. اختلاس وزیر راه و شهرسازی برملا شد. تو رو خدا دست از این همه خدمت به بازنشستگان بردارید . می ترسم آمار تون هی افشا بشه. امسال بدترین سال زندگیم بود. دلمون خونه به حضرت عباس. نمک بر زخممان نریزید . بسه تورم افسارگسیخته.ده درصد به حقوقم اضافه شدویارانه مان قطع شد و ماکارونی و روغن دویست در صد گران شد . وووووو نمی دونیم چکار کنیم

    • علی.نژادمحمد ارسالی در

      در حال حاضر سکان مملکت در دست میر کاظمی است وبقیه تماشاگرند وهیچ اختیاری ندارند وهر گاهی بنابه وظیفه شرعی وقانونی برای آرام کردن حق دار ها یک حرفی می زنند.

    • ناشناس ارسالی در

      جناب اسکندری بهتر بود حقوقها را به موقع پرداخت نمی کردی تا منت بر تو وما ننهند.حق بازنشستگان کشوری مخصوصا انهاییکه ۳۰ سال یا بیشتر کا ر کرده اند امسال ضایع شده.فکر می کنند صدقه می دهند.

    • امیررضایی ارسالی در

      شمارا بخدا دست از وعده وعید بردارید ولاه توان پرداخت اجاره بها وتامین خورد وخوراک را نداریم سفر دور همی و دارو ودرمان وپوشاک به درک دیگر راهی جز خودکشی برای فرار از شر مندگی پیش زن وبچه وغیر برایمان نگذاشتید چه فکر می کردیم وچه شد سهم یک انقلابی جبهه رفته ی مسلمان این نیست .قانون همسان سازی را شما را به عدالت علی ع قسم اجرایی کنید .بخدا درمانده شدیم

    • بازنشسته پول دار دهک دهم ارسالی در

      خسته نباشی پهلوان.اتحادیه اروپا باید ازت یاد بگیره. به خدا

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق من که ۴ ت هست کشوری هستم زیاد میشه درضمن بیمه تکمیلی اتیه سازان اصلا خوب نیست

    • بازنشسته ارسالی در

      هیچ کدام ازما بازنشستگان کشوری کارگری و...ازفقردرامان نیست برای زندگی کردن برای۲ ۳نفرحداقل کمتراز۳۰میلیون تومن حقوق نیست حقوق مابیشترش صرف دارو درمان ویااجاره خانه خودویافرزندمیشه

    • بیژن ارسالی در

      به آن خدای که میپرستیم باتوجه به این همه گرانی‌ها وتورم ها اگر حقوق ما بازنشستگان کشوری ولشکری راافزایش ندهند اینان مسلمان نیستند نه شرف دارند نه وجدان

    • اکرم ارسالی در

      همسان سازی به اینجاختم شدهمش شعاربود

    • ناشناس ارسالی در

      کوعدالت من معلم بازنشسته ایی که ۳۰سال گچ خوردم وباخلوص نیت کارکردم که سکاندارکشتی انبیا باشم آخرهم باچندرغازحقوق بازنشسته شدم والان حقوق من با دانشجویی که بجای مابه کلاس میروندیکی یاشایدآنهابیشترازماحقوق بگیرند کوهمسان سازی که وعده میدین وسرماروشیره میمالین وهمش وعده سرخرمن توروخدادست بردارین ازدروغ ودغل بازی

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق من بازنشسته باید حدود هفت یا ده ملیون بشه که هم به خرج دکتر و دندان آزاد باید پول بدم هم کرایه خانه هم خرجی بچه‌هام ونوهام میان خرج دارن ماشین بعد شصت سال میخوام بگیرم خانه میخوام تا حالا هنوز نتونستم پول داشته باشم یک جمکران برم ومیوه وغذاهای که پیر شدیم باید بخوریم قوت داشته باشه که بدنم نلرزد از بی چیزی حقوق من زیاد کنید خیلی سختی میکشیم گناه میکنید حق مان بدید حی امروز وفردا نکنید یک ملیون میریزید بعد برج دیگه خیال کردم زیاد شده بعد دیدم همون حقوق این برج یک ودو وسه وچهار وپنج وشش یک ملیون اگر میدید یکجا کنید وثابت بدید ماه هفت یا ده نه همان دومیلیون یک ملیون اضاف کردین هر ماه چرا یکجا نمی‌کنید حقوق کامل شهریور بدید دیگه خسته شدم بس حق مان بدید وام بریز رو حقوق بعد ماه یک چیز کم کنید پنجاه ملیون تا ماشین بخرم یا زمین بخرم بلاعوض بدید پول ماشین خانه برای کسانی که ندارن مثل من خواهش میکنم بس حق من بدید تا عذاب نکشیم ده ملیون این دوره چیزی نیست

    • مدافع سلامت ارسالی در

      بجای هزینه درعراق بفکرابروی بازنشستگان باشیدعرضه کارنداریدبریددنبال کارتان مثل مسئولان تامین اجتماعی باشیدازپارسال برج چهارحکم علوم پزشکی تامین اعتبارنشده اینقدردروغ سرهم نکنیدهمه بازنشستگان باتجربه هستند

    • مسیح اله داودی ارسالی در

      امیدواریم به وعده‌های ‌که داده اند عمل کنند بیشتر از این با آبروی بازنشستگان کشوری وفرهنگی بازی نکنند باین حقوق که فعلا میدن فقط باشکم نیمه سیر بل شرمندگی دوران زندگی می کنیم

    • rahbar ارسالی در

      ما لیسانس با سی ودوسال کاروبازنشستگی الان نزدیک به یک ونیم تا دونسبت به شاغلان هم رتبه وگروه کمترمی گیریم لطفا همسان سازی برای ما با حقوق پایین اجراکنید

    • عبدالله ارسالی در

      سلام خدمت آقای اسکندری خداوکیلی چندماه هست مصاحبه میدیدکه دولت سیزدهم برای بازنشستگان کشوری این کارها را کرده خوب چرا نتیجه نداده همان 10درصد اول سال بوده لطفا تکرار مکررات ماراخسته وناامید و روانی میکند وام بدون ضامن که نمی‌دن چون معدل حساب نداریم وازدواج فرزند ندادند. چون بقول خودتان قرعه کشی کردند حق مسلم ماراباقرعه کشی پایمال کردند مربوط به سالهای 97و98وتورم بالای40درصد اما افزایش10درصد عدالتی که میرکاظمی صحبت میکند اما گرانی ها برما تحمیل می‌شود به چه دردی میخورد و........ واقعا خسته شدیم ازاین وعده های بدون ازواقعیت

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه کی بابا بازنشسته های که در شبکه بهداشت این همه از جان خود گذشتن در زمان جنگ الان باید گشنگی ودرد بکشن این چه وضعی شده بااین همه تورم پول درمان هم ندارن

    • مستمری بگیرکشوری ارسالی در

      دیگه کی وقتی همه مردن

    • فرهنگی بازنشسته ارسالی در

      تازمانیکه تمام صندوق های باز نشستگی در هم ادغام نشوند تبعیض در پرداخت ناعادلانه و نا جوانمردانه وجود دارد و هرشرکت و سازمانی به دلایل غیر منطقی و واهی (مانند آنکه تولید کننده هستن) به اعضاء خود حقوقهای نجومی ، پاداشهای پایانخدمت نجومی و حقوقهای بازنشستگی بالا وبه روز شده ،و تسهیلات بیشمار خدماتی دیگر نظیر درمان و حق ایاب ذهاب ،توزیع غذا در محل کار و تفریح و حق مسکن و سایر حقوقی که خاموش ارائه میکنن ، وجود دارد .این قوانین غیر عادلانه و ظالمانه در هیچ کشوری بدین صورت اجرا نمیشود .حق و حقوقمان را در طول خدمت و بعد از آن ضایع کردید . ظلم و اجحافی که مسئولین بی درد و غرق در خوشی و آسایش در حق ما کردن در سر زمینهای کفر و الحاد ذره ای انجام نگرفته و نمیگیرد ،ما حق از دست رفته خود و خانواده هایمان را نخواهیم بخشید .

    • احمدیان ارسالی در

      برای چندمین بار این مطالب گفته شده است یک حرف تازه بزنید مارا خسته کردید ./.

    • فرهنگی بازنشسته ارسالی در

      مردم و ملت مظلوم ما دارن چوب بی کفایتی و غیر متخصص بودن مسئولینی را میخورن که پر واضح برای پر کردن جیب های خود و استفاده از پست ومقامشان چهار چوب ریاست راچسبیده و در حالیکه میبینند توانایی رفع معضلات و بر قراری عدالت و طرح و اجراء قوانین عادلانه راندارن جا را برای افراد توانا باز نمیکنن .چون میدانند در مملکت ما هیچگاه جوابگوی عمل ناشیانه شان نخواهند بود

    • ناشناس ارسالی در

      اقای اسکندری عزیز اینکه به موقع حقوق بازنشسته را پرداخت کردی .این از خدماتتون به حساب میاد.؟شماپاداش معلمان بازنشسته 1400را بعد یکسال هنوزه پرداخت نکرده اید.شما حق ما را ان هم بموقع اگر بدهید کار بسیا ارزشمند یست.که تاکنون اتفاق نیفتاده است.

    • درد دل ارسالی در

      ازبدواستخدام ...امروز .وفردا برای حقوق ناچیز ...کارمندی تا رسید به سی وسه سال خدمت.در زمان انقلاب با هزاران.مشکل ..نداری نبودن ..امکانات خدمتی تحملات ..هزاران مشکلات .درزمان جنگ..همیشه امروز و فردا کردی.ماهمیشه شرمنده زن بچه با قولهای دروغینی که شماها .میدادی بوده وهستیم..حال یک سوم بازنشسته مانده همه بقیه دق کردند ...حال شرمنده گی برای مسولین بی همه چیز. بس نیست...خداوند شرمنده این دنیا .واخرت تان کند دیگر بس است .یک سال ودو ماه از حکمی که در 4100.به حکم هیات وزیران ..صادر شده . هیچ خبری نیست ...حال می گویید دروغ بوده ...مادر تمام ..دروغ گوها .تو چرا ان موقع ...این همه دروغها.را از دروغ گوی قبلی تحویل گرفتی. ..لعنت برنثل همه دروغ گو هما

    • دخترلر ارسالی در

      فاطمه زهرا براتون نسازه با ماهی ۵ تومن ۴ تومن بازنشستگان کشوری جکارکنن پس چطور باقی رو زیاد کردین فقط موقع کشوری که میشه بودجه نیست...باشه ماهم بلدیم چطور حقمون بگیریم از مجلس

    • ناشناس ارسالی در

      اگه تصمیم دارید و دلتون میاد حق و حقوق قانونی و مسلم بازنشستگان را بدید که دیگه این همه هیاهو درست کردن که نداره ! هزار بار تصمیم میگیرید ودوباره میگید نه ؟! این فرمول اشتباها؟؟ آیا برا افزایش و تعیین حق و حقوق خودتون هم همینطور رفتار میکنید ؟! یا همون شب اول تصویب و از صبح فرداش به مورد اجرا قرار میدید ؟!؟؟ بازنشسته را خسته کردید از بس تائید و تکذیب کردید ؟! بابا حقش را بدید تا اونم بتونه زندگی کنه ؟ حقش هست ؟ صدقه که نمی خواهید بهش بدید ؟ که هی این دست و اون دست میکنید و دلتون نمیاد حق خودشه ؛ بهش بدید

    • بازنشته ارسالی در

      باسلام وقتی دولت سیزدهم و مجلس انقلابی و جهادی وعدالت قیمت ها با دلار آمریکای بالا می برند حقوق بازنشستگان که زیر خط فقر است به معنای فقر پاشی است و تحقیر بازنشته جلوی خانواده با کهولت سن و بیماری و فرزندان بیکار است ده درصد اضافه حقوق تحقیر بازنشته دولت ورشکسته دشمن بازنشته

    • ناشناس ارسالی در

      به عنوان یک بازنشسته خواستم از رئیس صندوق بازنشستگی تشکر کنم که حقوق قانونی بازنشستگان را به موقع پرداخت کرده ؟ اخه اگه تلاش و کوشش این بزرگوار نبود که به بازنشستگان حقوق نمیدادند ؟! چقدر این مطلب را برای خودش بزرگ کرده و به اینکه حقوق بازنشستگان ماهیانه پرداخت میشود افتخار خودش میداند ؟ از این بزرگوار باید پرسید برای امکانات رفاهی و درمانی و آسایشی بازنشستگان چیکار کرده ؟؟!! پرداخت حقوق ماهیانه که افتخار نیست

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا‌خجالت‌داره‌آقای‌اسکندری‌کی‌بابت‌بیمه‌تکمیلی‌را‌زود‌پرداخت‌کردی‌مندماه‌قبل‌مبلغ‌۳‌میلیون‌تومان‌مدر‌ک‌فرستادم‌‌فقط‌۴۷۰‌هزار‌تومان‌برام‌پرداخت‌کردید‌از‌سال‌۱بان‌۱۴۰۰‌بیش‌از‌۱۲‌میلیون‌تومان‌چشم‌راستم‌را‌عمل‌کردم‌تا‌حالا‌۱ریال‌هم‌به‌من‌ندادید‌حتی‌وام‌۱۲‌میلیونی‌گرفتم‌وعمل‌کردم‌حالا‌هم‌چشم‌چپم‌را‌میخوام‌عمل‌کنم‌پولشو‌ندارم‌تمام‌دندونام‌کشیدم‌‌پولشو‌ندارم‌دندون‌بذارم‌این‌دروغ‌‌بخدا‌دارین‌ظلم‌میکنید‌به‌باز‌نشسته‌ها‌‌ما‌کسی‌را‌نداریم‌ولی‌خدا‌را‌که‌داریم‌در‌دادگاه‌عدل‌الهی‌ان‌شاالله‌محاکمه‌خواهید‌شد‌خدا‌هر‌گناهی‌را‌می‌بخشه‌ولی‌حق‌الناس‌را‌هر‌گز‌نمی‌بخشه‌تا‌میتونید‌حق‌مارا‌بخورید‌‌یه‌روزی‌در‌یک‌وجب‌زمین‌‌خواهید‌خوابید‌باید‌جواب‌پس‌بدیداین‌همه‌زحمت‌کشیدیم‌اخرش‌در‌پیری‌دارید‌ظلم‌می‌کنید‌حق‌محرومیت‌استان‌خوزستان‌را‌چرا‌پرداخت‌نکردید‌من‌۳۵‌میلیون‌تومان‌طلبکار‌هستم‌مدرک‌هم‌دارم‌ازخوستان‌شادگان‌انصاریان

    • ابراهیمی ـ بازنشسته ارسالی در

      مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی گفته اند مهمترین فعالیت این صندوق در یکساله گذشته پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بوده است این مورد در دولت های گذشته هم انجام می شد مهمترین خواسته بازنشستگان کشوری و لشکری اجرای قانون همسانسازی است که لایحه آن در ابتدای کار این دولت از مجلس پس گرفته شد . افزایش ده درصد حقوق و سیصد درصد کالا و خدمات به هیچ عنوان عادلانه و زیبنده دولت اسلامی و مردمی نمی باشد و بسیاری از بازنشستگان در مخارج زندگی با مشکل جدی مواجه هستند و در میانه هر ماه باید سراغ قرض و نسیه گرفتن بروند .

    • ابراهیمی ـ بازنشسته ارسالی در

      من خیلی از همکاران بازنشسته را می شناسم که آرزوی اجرای طرح همسانسازی حقوق را به گور بردند واقعا متاسفیم برای خودمان که بعد از سی سال و اندی خدمت باید برای مخارج سرسام آور زندگی دست گدایی به این و آن دراز کنیم

    • حمید ارسالی در

      باسلام.
      همسان سازی به سال 1402 موکول شده .
      اینها همش دروغه. همش سر کاری

    • امام علی اف ارسالی در

      تو این خبر که اصلا از همسان سازی صحبتی نشده. 😲😲😲😲😲 باید به این خبر تکراری تون 😂😂😂😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت نمیکشید اینقدر دروغ میگید واقعا شرم نمیکنید که با احساس یمشت بازنشسته که اکثرشون بیمارندوحقوقشان کفاف ۵روز زندگیشان رانمیده وباید خجالت زن وبچه ونوه زوبکشند بازی میکنید ده درصد حقوقمان را اضافه کردید یارانمان راقطع کردید ارزاق عمومی را صدتا پانصددرصد افزایش دادید بعد نصف یارانه بگیران راقطع وبه نصف دیگه اضافه کردید وتوبوق کردید که یارانه را دوبرابر کردیم ملت روهالو فرض کردید میگوید درامد نفتیمان اضافه شده دزدیهای هزار میلیاردی میشود ودزد را دوباره مقام میدهید تمام ارکان تبیلغاتی ازرسانه ومطبوعات هرروز یک مشت اراجیف دروغ تحویل این مردم میدهند خدا پدر روحانی ونوبخت روبیامرزه اگر سال ۳۹۹ان چندغاز رواضافه نکرده بود بازنشسته که عمرش درزمانجنگ وجبهه سی سال گذشته باید کاسه گدایی دست میگرفت ناموسا اقای رییسی واون وزیر برنامه وبودجه ای که انگار بازنشسته مال پدرش راخورده میتوانید یک روزبدون پول زندگی کنید بخدا قسم این ظلم بلاخره دامنتون را خواهد گرفت دزدیها هزار میلیاردی خلق پول نیست چند غاز افزایش حقوق خلق پول است خوب بیاید ازحقوقهای نجومی کم کنید وبفاصله متناسب ازابتدا برای همه حقوق برقرار کنید افزایش پول هم خواهید اورد ولی شما هدفتان زجردادن طبقه ضعیف جامعه است پول برای همه کار دارید

    • عبدالله ارسالی در

      دل ما بازنشستگان کشوری و لشکری از دست یزید دوران میر کاظمی خونِ... بازنشستگان تامین اجتماعی چهل درصد افزایش حقوق داشتند ‌ . تصویب شد و پرداخت میشه... مگر ما بازنشستگان کشوری و لشکری ایرانی نیستیم برای دولت ازبکستان کار کردیم که افزایش حقوق ده درصد یا ما از کشوری دیگر خرید می کنیم و یا اجناس را به ما بازنشستگان کشوری و لشکری ارزان تر می فروشند... امیدوارم خداوند چنان بلایی سر افراد خائن به مردم خصوصاً خائن به حق و حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری بیاورد که درس عبرتی برای جانشینان آنها باشد.... همین میر کاظمی خائن در دوره احمدی نژاد که وزرات نفت بود با وارد کردن بنزین سرب دار ، سونامی سرطان راه انداخت ، که چوب خدا به خودش هم زد ...‌‌ و مبتلا به سرطان شده ... ان شاءالله تقاص اینهمه ظلم را خانواده اش و خودش در آخرت خواهد داد .... چوب خدا نداره صدا ، چون بخوره نداره دوا .‌. دوا هم پیدا بشه ، ان شاءالله دواش نداره شفا.... آمین یا رب العالمین

    • فارسی ارسالی در

      صحبت ازافزایش حقوق مثل تامین اجتماعی این همه حرف زدن فایده ندارد

    • بازنشسته ارسالی در

      همشششششش حرفففففففففف

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کردید دادن حقوق کارمند با آبروی بازنشسته ۵ میلیون شق القمر است جناب شرکت های تابعه بازنشستگی که سالانه خدا تومان از پول همین بازنشستگان پاداش پرداخت می کنید چقدر است وای بر شما که حق این قشر فرهیخته ضایع میکنید که جیب دوستان خودتان را پر کنید به ما میرسد بودجه نیست تازه همین گروهی که سال گذشته دادید پرداخت نکردی منت نگذار برادر من

    • فرهنگی ارسالی در

      آقای اسکندری یه مروری بر کفته هات از اول فروردین تا بحال بنداز ببین چقدر حرفهای تکراری و پوچ زده ای .هیچکدوم عملیاتی نشده .دروغگوی کذاب کم حرف بزن .

    • عبدالله خدابنده ارسالی در

      محض رضای خدا هی امروزوفردانکنید اگه قراره همسانسازی بشه خب تمومش کنید اگه غیراینه اینقد ماروامیدوارنکنید یه کلام بگید نمیدیم والسلام

    • بازنشسته کسوری ارسالی در

      برای این چندرغازی که میخوان اضافه کنن نوبت مارسید بودجه نیست باید تامین اعتبار بشه خجالت نکشید بگید نمیخواهیم کاری براتون انجام بدیم وهمدیگه رو به هم حواله میدن اگه میخواین کاری بکنین بسم ا۰۰۰

    • ابراهیم .زره برمکی نزاد ارسالی در

      بنده میخواهم اینو به پرسم آیا به بازنشسته هشتاد ساله کجا جز پول داران مملکت هست که جز دهک دهم حساب کردید که شما اینو تشخیص دادین یارانه اش رو برداشتید .اگر به های باز نشسته. شاقلا باید در آمد آنها با پدر پیزشحسال شوند این انصاف هست .

    • محمدکریم طهماسبی نیا ارسالی در

      شش‌ماه است این مستحقترین قشر جامعهرا به انتظار گذاشته اید شما که نمی‌توانید یک برنامه حقوقرا طراحی وتدوین کنید مدیون هستید استعفا بدهید تا دین اینهمه پیران یقتان نگیرد

    • ایوب ارسالی در

      چرا همسان سازی را اجرا نمی کنید چون پای مستعًف در میان است شما بازنشستگان را مسخره وبه کلاس گذاشتید دروغ خریدار ندارد دکتر اسکندری ماشالله همه دکتر شدن ولی. کمبود پزشک وجود دارد

    • باز نشسته ارسالی در

      این خبرو که چندین بار گفته شده. لطفاخبرها رو به روز بنویسید. تکرار خبر فایده ای نداره.
      آقایون مسئول هم که گناه رو میذارن گردن دولت قبل. درست ولی شما تا الان چکار کردین باز نشسته میخواد در رفاه باشه وبتونه ی زندگی معمولی داشته باشه. اما شما همین رو هم برا بازنشسته نمیخواین. چون در رفاه وناز ونعمت زندگی میکنین ودغدغه هیچ چیزی رو ندارین وبخاطر همین بازنشسته رو درک نمیکنین.

    • ناشناس ارسالی در

      کمی اسپنددورمدیرعامل صندوق بازنشستگی دودکنین که حقوق بازنشستگان راپرداخت پیکند

    • شمس الله عزیزی ارسالی در

      دو سه سالی هم برای سرکاری و فریب دادن بازنشستگان کشوری و... فر صث دارید تادراوج استیصال بازنشستگان مطالبی هرروز اززبان بی مسئولی بیان و ترویج کنید مارا به خیر شما آمید نیست شر نرسانید بازنشستگان کشوری دیگر اعصاب و روان درستی ندارند که هرروز بابک خبر تحریک وروز بعد فرد دیگری تکذیب کند ؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      هی مانور میدن این دولت حقوق بازنشسته هارو به موقع میده این که دردی رو د ا نمیکنه هی میگین اگر اعتبار باشهچنان وچنین میکنیم با حلوا حلوا کردن دهن که شیرین نمیشه ما از سال قبل از دولت طلبکاریم بازنشسته علوم پزشکی هستیم طلب مارو نمیدن هی شعار توخالی میدن

    • ناشناس ارسالی در

      همه اینا دروغه فقط مابازنشستگان سرکار گذاشتند هیچ افزایشی درکارنیست دروغگوها

    • پوریا ارسالی در

      اقدام مهمشان پرداخت حقوق بوده ،یعنی در آینده ممکنه حقوق هم ندن ،،اگه کل کانون های بازنشستگی کشور از فردا تعطیل بشه وضع بازنشستگان راحت تر میشن

    • ناشناس ارسالی در

      هنربه خرج داده اید حقوق پرداخت کرده اید به همت شما ودولت انقلابی کمربازنشسته گان ازگرانی ها شکسته چرا عرضه ندارید افزایش هایی که برای حقوق بگیران تامین اجتماعی اضافه شده به کشور ها لشکر ی هااضافه کنید

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام این خبرها سرتیتر روزانه شما شده و خبری جدیدی هم نیست که به اندازه مانور می دهید بحث بیمه اکمل پرداخت حقوق پایان هرماه خانه های می‌پرداخت پاداش آخر خدمت که این روزها خیلی تکراری شما اون مشکل مهمی که ما بازنشستگان آزار و اذیت و شرمنده خانواده می کند همون دریافت ناچیز حقوق است که در تامین هزینه زندگی درمانده شدیم دولت مجلس هم وعده سال آینده می دهند

    • ناشناس ارسالی در

      اگر برای افزایش حقوق بازنشسته کشوری آنقدر نتوانید پس استعفا کنید چون۶ماه گذشته هنوز افزایش حقوق که باید در برج یک یا دو انجام شود هنوز انجام نشده استعفا کنید بگذارید افراد کار امدی روی کار بیایند آبروی ریزی کردید

    • علیزاده ارسالی در

      واقعا شرم داشتن خوب چیزیه چه متاسفانه درشماها پیدانمیشه بعدازسی سال پول خودمان رابخودمان چه نمیدهید وهزاران منت هم میزارید چهارصد درصد تورم ولی ده درصد افزایش حقوق آنهم شهریورماه هنوزخبری نیست راستی چرااینهمه دروع وووواقعیت داره که یک روده راست توشکم هیچ یک ازمسیولین وجود نداره ننگت باد بااین ،،،،،بقیه بماند

    • بازنشسته ارسالی در

      مثل اینکه واقعاً:
      تنها کف خیابون به دست میاد حقمون!

    • ناشناس ارسالی در

      ما واقعا داریم زکر میکشیم چرا کسی از ما همایت نمیکند علومپزشکی همیشه بدبخت است

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چراوامی که اداره اموزش وپرورش با سود ۲۸در صد به بازنشستگان از طریق معرفی به بانک پرداخت می کند وقراره هر ماه از حقوق کم کنه وبه بانک وام دهنده پرداخت کنه از حقوق مبلغ وام را کم می کنه ولی به بانک پرداخت نمی شه وبانگ به وام گیرنده اخطار می فرسته از مسئولین زی ربط تقاضا میشود رسیدگی بفرمایید باز نشسته
      چه داردکه باید این همه جریمه وام را پرداخت کند

    • ناشناس ارسالی در

      شما اون ۱۵ در صد تیر ماه پرداخت کن بقیش پیشکست

    • ناشناس ارسالی در

      بجای حرف زدن وتبلیغ الکی مردانه برای حل مشکلات بازنشستگان قدمی برداری خواهش می کنم پس از هر اقدامی شروع به تبلیغ کنید این روزها خواهد گذشت ولی اینکه برای بقای خود فقط حرف زدید مورد غضب خداوند قرار خواهی گرفت

    • نورمحمد محمدی شمس ابادی ارسالی در

      سلام تمام این صحبتها تکراری بوده وقت حرف زدین هیچگونه اقدامی نشده البته شما هم مقصر نیستید از شما درخواست میکنند وقت بخرید ولی صبر ما هم زمان دارد اگر حقی ا ز خانواده پامال شود توقع نداشته باشید بی غیرت باشیم دقیقا یک ستل گذشت شما تقصیر را گردن دولت قبلی ودیگری هم گردن شما خواهد انداخت در صورتی که در کشورهای دیگر که شما بی ایمان ختابشان میکنید دولتها مکمل همدیگر هستند لطفا بسه

    • اصغر ارسالی در

      در عوض اختلاسگران شدن زندانی با کار و با پابند الکترونیک اونهایی که مهاجرت نکردن

    • مدافع سلامت ارسالی در

      عرضه تون رانشان بدیدوعده وعیدلازم نیست

    • بازنشسته آموزش و پرورش ارسالی در

      واقعا متاسف هستم بعضی وقت ها آدم حرف نزند بهتر است می خواهید لایحه بدهید برای سال ۱۴۰۲ واقعا استعفاء حق شما است برادر جان آلان تامین اجتماعی به حقوق حداقل بگیر ۵۷درصد و به حقوق سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی سی و هشت درصد بعلاوه پانصد و پانزده هزار تومان اضافه شده است در شرایطی که اینجانب بازنشسته آموزش و پرورش با سی سال سنوات خدمت و با مدرک کارشناسی ارشد و گذراندن سمت های آموزگاری دبیری معاون و مدیریت مقاطع هستم و فقط ده درصد حقوقم یعنی هشتصد و پنجاه هزار تومان اضافه شده است و این در شرایطی هست که یارانه خانوار سه نفره مرا قطع کردند و علیرغم اعتراض چهار ماهه کسی پاسخگو نمی باشد و کماکان قطع می باشد ولی از آن طرف تورم با افزایش بالای پنجاه درصد افسار و زنجیر پاره کرده است تازه شما می خواهید لایحه بدهید برای سال ۱۴۰۲واقعا جای تأسف و تعجب دارد چرا باید من با هیجده سال تحصیلات و سی سال سنوات خدمت هنوز هم همانند روزهایی که شاغل بودم زیر خط فقر باشم؟؟!!چرا برنامه و بودجه ریزی درست انجام نمی شود چرا هنوز تبعیض وجود دارد!!؟؟

    • علی ارسالی در

      جانتان فدای نوبخت

    • بازنشسته ارسالی در

      واقعا که آقای اسکندری با این شاهکاریتون میخواهین با دادن حقوق هم بر سر ما منت بزارین متاسفم ، خجالت هم خوب چیزیه آمدین گزارش از نحوه همسان سازی بدین یا اینکه دادن حقوق بموقع . از جیب بابای کسی نمیدین حق مسلم و پس انداز سی ساله خودمان هست .

    • ناشناس ارسالی در

      چرا شما خبرها را هرچند روز یکبار تیتر آن را عوض میکنید وهمان خبر را دوباره درچرخه قرار می‌دهید شماهم میدانید مردم گرفتارهستند ودنبال خبرتازه وراهکشا حل مشکلات برای زندگیشون هستند شماهم با این خبرهای تکراری وتیتر عوض شده روی اعصاب مردم می‌روید. واقعأ که........

    • شیرزاد بازنشسته اتش نشانی در تمام جنگ ۸ ساله در جبهه ها نبرد ارسالی در

      پس وقتی کسی حرف میزند باید دروغ بزرگی بزند تا همه باور کنند پس چطور هر روز داد وبیداد میکنند که حقوق بازنشسته های کشوری۳۸ درصد اضافه شده این موضوغ ۵۰ درصد در بازار گرانی به وجود اورده وقتی تیتر میزنبد بگویید دروغه اضافه نشده تا تورم بالا نرود این ننگ است برای ایران عزیز مسعولان محترم چرا باید وعده دروغ سر هم کنند وخانوادها را ازار بدن حتی زنو بچه ها سر ما ناراحت میشن که دولت حقوقها را اضافه کرده ولی چه بگوییم دروغ که شاخ ودو ندارد 😔😔😔🙄🙄😫😫😫😫😫😫💔💔💔💔💔💔

    • بازنشسته ارسالی در

      لعنت بر اجدادتان خجالت اوره چند کشور و تحت پوشش قرار دادن اما از دادن حق بازنشسته کوتاه اومدن متاسفم

    • علی ارسالی در

      این جانب طی این مدت 2 سال پیش که بازنشسته شدیم جز بی عدالتی وزورگویی از سازمان تامین اجتماعی وصد البته دروغ هیچ ندیده ایم بعد از 6 ماه از سال گذشته هنوزم حقوق ماسرجاشه و تورم 200 درصد

    • ناشناس ارسالی در

      حقوق بازنشستگان کشوری را اضافه کنید تا دیر نشده و مردم به پا نشدن این 10 درصد یعنی صدقه میفهمید یا نه

    • محمود ارسالی در

      بنظر میرسد کسی بفکر بازنشستهای لشکری وکشوری نیست ودولت هم بی تفاوت از کنار قزایا میگذرد طورم هزاردرصدی اظافه ده درصدی

    • ابراهیم ارسالی در

      اسکندری مهمترین اقدام خود را پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری اعلام می‌کند راستی بجز این از این شخص انتظاری نیست

    • علی ارسالی در

      خیلی جالبه،پرداخت بموقع حقوق شده دستاورد بزرگ، بیمه تکمیلی هم که خداییش مشکل بازنشسته ها رو حل کرده!!!!!این اراجیف و خزعبلات معلومه که توهین به بازنشسته هاست،وقتی دولت همسان‌سازی رو کامل انجام داد تازه وظیفه اش رو بدرستی انجام داده ،انجام کار قانونی و وظیفه ای که سالها اجرا نشده دستاورد حساب نمیشه،با افزایش 10درصدی حقوق و چندصد درصدی کالا و اجاره مسکن از کدوم دستاورد حرف میزنید؟؟خدا ازتون نگذره که با اعصاب و روان ما بازی میکنید

    • علی ارسالی در

      سلام به روی ماهتون که اینقدر به فکر ما بازنشستگان هستید.نمی دانم چگونه این همه لطف ومحبت تان را جبران نماییم. بی عرضه ها!

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا دست اندرکاران بازنشستگی کشوری گندش دراوردند بابا مارا شما خیری نیست شر مرسان .نمییتونید کاری کنید گم شید....

    • ناشناس ارسالی در

      اسکندری جان با این همه دروغ و وعده وعید بازنشستگان سیر نمی شوند ودیگر مردم زمان ۵۷ نیستند فریب بخورند شر متان باد هر روز مسئله افزایش را به نحو دیگری لفت می دهید در آخر هم نمی دانید چطور مسئله را ختم کنید شر متان باد

    • بازنشسته ارسالی در

      چرا الان 24 درصد اضافه شده باید 28 درصد حقوق بازنشسته ها اضافه میشد آخرش 4 درصدش خوردن حرامتون باشه این دولت حقه باز

    • ناشناس ارسالی در

      چرا داروها اینقدر گران شده وبیمه تکمیلی تقبول نمی کند من ماهی یه امپول داخل چشمم تزریق میکنم بیمه تکمیلی ششصد تومانشا بیشتر نمیدهد خودم باید ماهی یک میلیون بدهم

    • محمد ارسالی در

      خوردن حق وحقوق بازنشستگان از گوشت سگ حرام تر است چرا حق مارا میخورند ونسبت به تورم موجودحقوق مارا افزایش نمیدهند

    • علی ارسالی در

      لطفا هر آنچه واقعيت دارد قول بازنشستگان کشوری بدهید این همه با اعصاب و روان ما بازی نکنید

    • ناشناس ارسالی در

      ما به اندازه کافی مشکل داریم شما نمک روی زخم ما نریزید، هر روز یک چیز جدید، الان من پسر دانشجو دارم، ،دانشجو تمام شده تازه رفته سربازی دارم، ،با ۶میلیون باید چکار کنم، ،بقول دوستان جزو گروه ۱۰هم شده ایم

    • ناشناس ارسالی در

      اخه دروغ و دزدی تاکی ؟ دین و ایمان بازنشسته ها را که به باد دادید .بدرک.. حداقل مواظب موقعیت خودتون باشید . صبر خدا هم چهل ساله . وقتی کارد به استخوان رسید .فاجعه میشه.. منت هم سر ما نگذارید اگر ۳۰۰ درصد هم به حقوق ما اضافه بشه پاسخگوی شرایطی که درست کردید نیست .. چرا نمیفهمید بازنشسته ها دارند دست به دزدی و سرقت میزنند

    • اوس تقی بازنشسته ارسالی در

      به اعتراف مدیرعامل کشوری ۹هزارمیلیارد برای همسان‌سازی تامین منابع شدهاماهنوز اقدامی صورت نگرفتهوافزایشی اتفاق نیفتاده عارضم اینکه تکلیف این ۹هزارمیلیارد چه می‌شود درکجااین پول الان هزینه می‌شود آیادربانک است ویاحرف است تاحقیقت سازمان برنامه هم تمشاگراست تا مردعمل مابازنشستگان هم قربانی سهل انگاری وبی تفاوتی مسولین هستیم وشرمنده خانواده لذا بارانی وتورم هم دست به یقه هستیم یعنی تافته اول ماه ازحقوق چیزی برایمان نمی ماند ومابقی ایام ماه درکیسه ماست می کنیم . ازدولت ومسئولین صندوق بازنشستگی وسازمان برنامه وکلای مجلس تمناداریم بفکرحیثیت میباشند وضرب الاجل اقدامات ضروری وقانونی رابرای همسانسازیهاوافزایشها انجام دهند امروزوفردانکنند فریادرسی کنند بی تفاوت نباشند.نگویند به من چه باک پیر وجوان زن ومرد بیمار ولاعلاج وبی پولی دربیمارستان و مطب دکترهاباشند دربرابرضروریات زندگی مات هستیم .وخیلی نواقص ومشکلات داریم بی آبرویی نکنید بفکرآبروی مسلمانان هموطنتانکه بهترین سال‌های عمرشان د خدمت مردم کشوربوده اندازان پیروفرتوت وناتوان درگوشه ای هستند وفریادرسی غیرازخداندارند.

    • ناشناس ارسالی در

      آآقای اسکندری از روزی که شما فرمودید بیمه های تکمیلی انجام دقیق شود، اکثر داروخانه ها طرف قرداد هستند، یامیگویند ما قراردادنداریم، یا میگوینددارو داریم، یامی گویند فاکتور میدهیم، اصلا داروهای مشابهه قیمت بالا می دهند.
      درضمن می فرمایید دولت سیزدهم حقوق را بموقع می دهد، آیا دیر وزود دادن حقوق جزء افزایش حقوق است.
      لذا بازنشستگانی که حقوقشان سه برابر ما شده، زودتر وقبل از پایان ماه میگیرند. لطفا حرفهای کودکانه نفرمایید

    • خارج از رده ارسالی در

      هر که به فکر خویشه تیشه به فکر ریشه
      بازنشسته های عزیز مسئولین نامحترم بی فکر فقط و فقط به فکر خود ، میز،پست ،مقام و خانواده و دارو دسته خودشون هستند و انچه هرگز به جایی نرسد فریاد یا للمسلمین من و شماست . حفظ ظاهر اسلامی تاکید میکنم حفظ ظاهر اسلامی و ظاهرالصلاح بودن برای آقایان اوجب واجبات است . پیامب عظیم الشان (ص) فرمودند : " من سمع رجلً یُنادی یا للمسلمین و لم یُجیبُ فلیسَ بمسلم " اگر مسلمانی فریاد ای مسلمانان به داد من برسید را شنید و به کمک او نرفت مسلمان نیست . کدام یک از مسئولین فریاد ما بازنشسته ها را شنید و درد و رنج و نداری مارا دید و به ندای یا للمسلمین ما پاسخ داد ؟

    • حمید ارسالی در

      باسلام.
      دعا کنید ریشه شون‌‌ کنده بشه
      والا همین آش و کاسه .

    • ناشناس ارسالی در

      ازاقایونی که ۱۹۲ هزار میلیارد راهاپولی نمودن لااقل قرض بگیرید ودرد ما بازنشستگان فرقی نمی کند تمام بازنشستگان را درمان کنیو نون مرد به شکم نامرد نمی مونه

    • ناشناس ارسالی در

      من بهورز باسی سال خدمت درمناطق محروم ودو سال ازروزاول جنگ جبهه بودم والان با کوهی ازدرد ورنح دیسک کمر سیاتیک ریه خراب ناراحتی قلبی مشکل اعصاب وسه فرزند دم بخت و۶ تومان حقوق چکار کنم این مشکل من تنها نیست اکثریت بازنشستگان بااین دردها اشنایی کامل دارند وبغرنجتر ازهمه شرمندگی پیش خانواده است همه این ناملایمتها راتحمل می کنیم ولی دروغ مسولان وتمسخر انان رانمی توانیم تحمل کنیم
      من ازخاریکه دربالای دیواراست دانستم
      که ناکس کس نمیگردد بدین بالانشینیها

    • بابا حرفی ارسالی در

      با سلام وعرض ادب خدمت همه بازنشستگان بزرگوار.من تعجب می کنم از همکارلن بازنشسته با سی سال خدمت وعمری طولانی وسرد وگرم کشیده روزگار جطور هنوز گول عده ای مثلا وزیر ورییس وسخنگو وغیره را در مورد بازنشستگان را می خورند اینها آمده اند که سهم خودشان را از خزانه بردارند وچهارتا دوروغ ووعده و وعید هم به کارکنان چه ساغل وچه بازنشسته بدهند وبه قول معروف دهانشان را با حلوا شیرین کنند وبار وبنه خودشان را جمع کنند وبزنند به چاک و بروند دنبال خوشگذرانی با خانواده وبه ریش من وشما هم بخندند حالا شما چشمهایت را بمال تا به خواب خوش بروی.کدام همسازان سازی کدام افزایش حقوق یعنی نمیدانند که گرانی سر به فلک کشیده از همان اول سال بجای ده درصد پنجاه درصد به احکام شاغل وبازنشته اضافه می کردند واین همه ادا واطوار از خودشان در نمی آوردند.موفق وپیروز باشید.

    • رحمت اله مدیحی طامه ارسالی در

      سلام از دهه شصت تا حالا در بدو استخدام حق بازنشستگی ماهانه دوهزارریال بود که اگر دران سالها یک میلیون نفر حق باز نشستگی میدادند هر برج دویست میلیون تومان میشد ودرسال دو هزارو چهرصد میلیون تومان بادویست میلیون تومان درهرماه ان سالها میتوانستند حد اقل یک کارخانه مثل ایران خودرو احداث وصنعت خودرو را شروع کنند ودرسال میشد دوازده کارخانه ولی چه سود حق راازماکثر وبجای سرمایه گذاری درجیب خودشان ریختند والان باز نشسته میخواهدحق خودرابگیرد باید گدایی کنددرصورتی که اگرعقل ودرک و فهم داشتند باسرمایه گذاری از حق کارمند که ماهانه کسر میکردند می توانستند الان وابسته به دولت نباشند وحتی کمک هم به دولت میکردند پس‌بانید که وقتی که عقل وشعور نباشد میشود حالا که انگار مبخواهند صدقه سری به باز نسشته بی نوا وازکارافتاده ودردمندوعلیل بدهند .اقایان مسئولین در صدر کار باز نشسته بد بخت غیر از حق خودش که سی سال وگاهی بیشتر سرمایه گذاری پیش انهایی که درراس کاربوده اند کرده وحالا میخواهد سود سرمایه گذاریش را بگیرد پس‌ چرا اینقدروعده ووعید ودروغ ودغل سر هم می کنید .ببخشید اقایان سرتان رادرد اوردم از بس فشارزندگی ذیغ‌مالم کرده خسته شدم.

    • بازنشسته ارسالی در

      جمع کن بساط دروغت رو انگار از مال بابات می بخشی که منت میزاری سروقت حقوق دادیم
      ۳۰سال ماه به ماه از حقوق حق بازنشستگی کم کردی حالا اومدی از جیب بازنشسته حق بیمه تگمیلی که نباید پرداخت کنه واونم که ناقصه دریافت میکنی و منت میزاری
      سفر با وام ؟؟؟؟؟؟؟
      متااااااااااااااااسفممممممم به مسئولین که به شعور مردم توهین می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      سلام من چهارتابچه دارم که حقوق ماتااخرماه نمیره نمیدانم بااین حقوق چکارکنم

    • ایوب ارسالی در

      تا زمانیکه این حضرات در سر کار حضور دارند وضعیت بازنشستگان بهتر نخواهد شد خوشحالی در چهره این قشر ضعیف نخواهد نشست الکی دلمان را خوش نکنیم همه اش دروغ وقت کشی خوش باشید

    • کارمند بازنشسته ارسالی در

      پس این همسان سازی بازنشستگان با شاغلین که قرار ۹۰درصد باشه کی اجرا میشه هی میگیم خبر خوش افزایش که قز متل بابا بده ولی از افزایش خبری نیست قیمتها سرسام آور شده ریارانه مارا که قطع گردین این عدالت نیست که از یه عده قطع بشه ما هم که زحمت کشیدیم وبه بقیه اضافه بشه ما هم محصل داریم پول کتاب وهزینه مدرسه داره

    • رحمان ارسالی در

      مدیر صندوق بازنشستگی هنر کرده که حقوق بازنشستگان را به موقع داده بهترین کار این آقا استعفا تا یه نفر آدم شایسته بیاد خواسته های بازنشستگان کشوری را محقق کنه

    • کارمند ارسالی در

      مسئول کثافت و آشغال و سگ صفت این سایت، کجای این مطلب درباره نحوه همسان‌سازی اشاره شد؟ که تو پفیوز عنوانش را گذاشتی نحوه همسان‌سازی....

    • بازنشسته‌ ارسالی در

      هرچه کیره تو کوس خواهر مادر هر این مسئولین دزد وحرام خوار که فقط به فکر جیب خودشون هستند.

    • ناشناس ارسالی در

      مادیگه دیدگاه هم داریم چی بگیم هرچی بگیم فایده نداره اونهای که پولدارهستن ککشون نمی گزه ماهم فقط خداخداحریف همه میشه انشاالله خداجوابتون بده دق دادی همه ی بازنشسته هاروامروز وفردا کردید

    • محمدعلی احراری ارسالی در

      تورم بالای چهل درصداست دولت‌انقلابی خجالت نمی کشد که حقوق بازنشسته را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد.این همسان سازی کی صورت می گیرد نمایندگان انقلابی کی به فکر بازنشسته کشوری خواهندبود؟

    • احمد ارسالی در

      این خبر ها رو میدید یه وقت چشم زخم نخورید اهل خجالت هم نیستید مگه تا حالا حقوق نگرفتیم و شما اولین نفری هستید که حقوق میدید؟
      نه هزار میلیارد تومان که مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان خودتون هم داره چرا امروز فردا میکنید مگه میخواید موشک هوا کنید؟
      خدا به ظلم گرفتارتون بکنه انشالله

    • محمد ارسالی در

      بدبخت کردید بازنشستکان رو با این افزایش حقوق وتورم واین اخبار الکی
      الان چند ماهه تتیتر میزنید افزایش حقوق بازنشستگان
      به خدا دیگه نمک رو زخم مردم نپاشید
      سیر شدیم از هرچی خبر وخبرنگار جوگیر

    • بندر عباس ارسالی در

      بنده خدا راست گفته مدیر عامل دکتر اسکندری
      ..... با این هنه اختلاس، تحریم....واقعا دست ش درد نکنه...... دمش گرم

    • علی سلگی ارسالی در

      یک عمردروغ شنیدیم این دروغ هم روی همه دروغهایی که شنیدیم

    • ناشناس ارسالی در

      شما نفستان از جای گرمی بلند میشه ،من ۴.۷ ت حقوق میگیرم ،۲.۸ت کرایه خانه میدم ،مابقیشم خرج دوا ودکتر میشه سفره ها هم خالی میمونه تا ماه بعد ،انشالا دولت رییسی به جای شعار شعور داشته باشه که چرخ مملکت اینجور نمیچرخه ،تا همسان سازی اتفاق بیفته ما مردیم ،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه