ارسال به دیگران پرینت

وام | دریافت وام |وام ۷۰ میلیونی بانک آینده | وام بانک آینده

شرایط دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده | از مبلغ اقساط تا زمان و ...

بانک آینده با انواع طرح‌های تسهیلاتی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این بانک «طراوت» نام دارد که متقاضیان وام خرید کالا امکان دریافت آن را دارند. وام 70 میلیونی این طرح به دارندگان سپرده بلندمدت تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده | از مبلغ اقساط تا زمان و ...

بانک آینده با انواع طرح‌های تسهیلاتی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این بانک «طراوت» نام دارد که متقاضیان وام خرید کالا امکان دریافت آن را دارند. وام 70 میلیونی بانک آینده به دارندگان سپرده بلندمدت تعلق می‌گیرد.

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند، می‌توانند برای وام 70 میلیونی بانک آینده درخواست دهند. ضمانت این تسهیلات مسدودی سپرده یا ضامن رسمی است. در صورتی که فرد برای دریافت وام به بانک ضامن رسمی ارائه دهد، سپرده وی مسدود نخواهد شد. در غیر این صورت سپرده فرد تا پایان پرداخت اقساط تسهیلات مسدود خواهد ماند و امکان استفاده از آن وجود ندارد. حداکثر نرخ سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماه است.

سایر شرایط وام 70 میلیونی طراوت

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند تا مدت 30 روزه امکان استفاده از آن را دارند. اولین قسط این وام یک ماه بعد از پایان مهلت 30 روزه خرید دریافت خواهد شد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 530 هزار و 668 تومان است. کل سود وام 21 میلیون و 104 هزار و 37 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 91 میلیون و 162 هزار و 37 تومان خواهد بود.

درباره بانک آینده بدانید

بانک آینده از سال 1393 در قالب بانکداری شرکتی، اختصاصی، الکترونیکی و دیگر خدمات مجاز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. این بانک اکنون در قالب طرح‌های آینده داران، طراوت و … به متقاضیان واجد شرایط وام می‌دهد. بانک آینده در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج نیز سرآمد بوده و براساس آخرین اطلاعات، طی چهار ماه گذشته هزار و 230 فقره تسهیلات این چنینی پرداخت کرده است.

منبع : کاماپرس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مجتبی ارسالی در

      ربا حرام است .اما نه برای بانکهای فاسد ایران

    • پشم الذین ارسالی در

      وام ندهید خیلی بهتر اگه کسی سپرده داشت همونو خرج میکرد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه