ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان | حقوق ها دو برابری شد

فرمول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تغییر کرد.

خبر خوش برای بازنشستگان | حقوق ها دو برابری شد

محمد اسکندری در یک برنامه تلویزیونی درباره  حقوق بازنشستگان  توضیح داد.  وی از پرداخت به موقع  حقوق بازنشستگان  به عنواندستاورد دولت سیزدهم یاد کرد. در یان برنامه اعلام شد که هزار میلیارد تومان برای همسان سازی  حقوق بازنشستگان  برای صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده است. در کنار اصلاح  حقوق بازنشستگان  بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز مورد بحث واقع شد. اخبار  حقوق بازنشستگان  را در خبر روز دنبال کنید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری یا ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان کشوری به عنوان یک هدیه بسیار مهم به بازنشستگان کشوری و دستاورد بزرگ دولت سیزدهم خواهد بود.

 محمد اسکندری در یک برنامه تلویزیونی در خصوص مسائل مربوط به بازنشستگان این صندوق بازنشستگی توضیح داد.

اسکندری ابتدا درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان و ضرورت اجرایی شده ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: در این ماده قانونی تاکید شده که دستگاه های اجرایی باید به بازنشستگان خود خدمات بیمه تکمیلی ارائه دهند؛ اما از آنجایی که اکنون این کار در دستگاه های اجرایی برای بازنشستگان انجام نمی شود، صندوق بازنشستگی خود این موضوع را برای بازنشستگان متقاضی انجام می دهد

وی با بیان اینکه «آیین نامه اجرایی ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در صندوق بازنشستگی کشوری تدوین و آماده ارسال به هیات دولت است» گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و اگر این ماده قانونی اجرایی شود به عنوان یک هدیه بزرگ به بازنشستگان کشوری تلقی می شود و به طور قطع می تواند یک دستاورد بزرگ برای دولت سیزدهم باشد.

بازنشستگان | صندوق بازنشستگی کشوری در دولت سیزدهم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی با اشاره به مهمترین اقدامات این صندوق در یک سال دولت سیزدهم اظهار داشت: کاری که توانستیم در این دوره انجام دهیم، پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود که با حمایت دولت این موضوع انجام شده، هرچند که این امر وظیفه حداقلی صندوق بازنشستگی است.

اسکندری افزود: درخصوص پرداخت هزینه خسارت درمان بازنشستگان نیز هزینه های پایین تر از ۵۰۰ هزار تومان ظرف چند روز پرداخت می شود. ضمن اینکه تلاش می کنیم در این زمینه نظام ارجاع اجرایی شود.

او ادامه داد: در بحث سفر بازنشستگان نیز مطالبات بسیار مهمی هست و کارهایی در این خصوص درحال اجرا است. در مورد وام های ضروری نیز هم تعداد دریافت کنندگان و هم رقم این وام‌ها افزایش یافته، اما همچنان افزایش رقم وام ها از مطالبات بازنشستگان است.

وی درخصوص وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز گفت: همه متقاضیانی که در دوره آخر برای دریافت وام ازدواج فرزندان شان ثبت نام کرده بودند و واجد شرایط لازم بودند و همین طور واجدان شرایط دریافت وام حمایت از پایان نامه دانشجویی یا طرح حمپاد وام های خود را دریافت کرده اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیا بیان اینکه «خانه های امید یا همان خانه های مهر بازنشستگان را دوباره راه‌اندازی و فعال خواهیم کرد» اظهارداشت: تلاش می کنیم تا امورات مربوط به این مراکز را به خود بازنشستگان واگذار کنیم، چرا که خانه‌های امید درعمل برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی مربوط به بازنشستگان است.

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

اسکندری با بیان اینکه «۹ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان برای صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده، اما همچنان نحوه تخصیص و توزیع آن مشخص نشده است» گفت: ما به دنبال اجرای قانون و همچنین اصلاح قوانین در خصوص نوع پرداخت به بازنشستگان هستیم؛ در خصوص همسان سازی و ۹هزار میلیارد تومان اعلام شده همچنان فرمول یا روشی برای اجرا به صندوق اعلام نشده است.

او افزود: برای صندوق در واقع ۹ هزار میلیارد تومان سهام در نظر گرفته شده است که این خود تبدیل به یک مسئله شده، چراکه نقد کردن این حجم از سهام توسط خود صندوق یک کار بسیار سخت و پیچیده است. راه درست این است که به جای سهام، پول نقد به صندوق داده شود تا بتوانیم به بازنششستگان پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه «قرار بوده تا حقوق پرداختی به بازنشستگان و حقوق های آنها معادل ۹۰ درصد از حقوق کارکنان همسان در گروه های خود باشد»، گفت: در خصوص متناسب سازی هنوز سازمان برنامه و بودجه فومول و روشی به ما ابلاغ نکرده است.

اسکندری در پاسخ به این سوال که چرا احکام مربوط به بازنشستگان حوزه بهداشت و درمان اجرا نمی شود، گفت: در دولت قبل قرار شد که احکام این افراد صادر شود، اما یک ریال در خصوص تامین اعتبار و منابع آن انجام نشد و آنچه اعلام شده بود دروغ بود و سازمان برنامه و بودجه در دولت سیزدهم هم در این خصوص تأمین مالی نکرد و ما همچنان در انتظار تامین اعتبار هستیم.

از سوی دیگر، دنبال تامین اعتبار و بار مالی این موضوع در خصوص کارکنان بهداشت و درمان نیز هستیم و این امر هم در سطح دولت مطرح شده و منابعی که در ۱۵ تیر سال ۱۴۰۰ تعیین شده بود، هنوز پرداخت نشده و در بودجه سال ۱۴۰۱ هم این موضوع دیده نشده است.

مطالبه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری درست و به حق است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش اندک و تنها ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۱۴۰۱ گفت: این مطالبه کاملا دقیق و درست است و همواره به عنوان یک مطالبه جدی توسط بازنشستگان مطرح می شود. هم دولت و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این موضوع هستند و دولت هم مدافع این موضوع است. این امر باید تبدیل به یک لایحه شود و در بودجه ۱۴۰۲ مطرح و پیگیری شود.

وی افزود: در پیش نویس تهیه شده برای این لایحه تلاش می‌شود که حقوق بازنشستگان کشوری هم متناسب شود و هم منابع مالی آن دیده شود و خوشبختانه دولت هم این موضوع را در نظر دارد و عزم آن هم بر افزایش حقوق بازنشستگان است.

با بیان اینکه «صندوق بازنشستگی کشوری در اسفندماه ۱۳۹۸ چهار هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی پرداخت می کرد» اظهارداشت: در حال حاضر این رقم به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. ما مشکلات و مسائلی که سازمان برنامه و بودجه با آن مواجه است درک می کنیم و می دانیم که به شدت تحت فشار هستند؛ اما به هرحال، باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و این وضعیت بهبود یابد.

پاسخ به سوالات بازنشستگان در حوزه خدمات صندوق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره دریافت وام بدون ضامن برای بازنشستگان، گفت: لازم است به این نکته اشاره کنم که وام های بدون ضامن مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی نبوده و همه افراد در کشور می توانستند این وام ها را از بانک های مختلف دریافت کنند؛ بنابراین وام های بدون ضامن که اعلام شده بود، ارتباطی به بازنشستگان و صندوق بازنشستگی نداشت و همگانی بود.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر ۱۵ میلیون تومان در قالب وام ضروری قرض الحسنه به بازنشستگان تحت پوشش بدون ضامن و فرآیندهای معمول بانکی پرداخت می کند و ثبت نام آن هم به صورت اینترنتی انجام می‌شود که کارمزد آن هم چهار درصد است.

اسکندری ادامه داد: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری هم در حال حاضر ۲۵ میلیون تومان است. همچنین وام ۴ و ۶ میلیون تومانی برای حمایت از پایان نامه های دانشجویی با کمترین تشریفات اداری پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: در خصوص برقراری حقوق بازنشستگان هم سیستم های مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان و پیگیری موضوعات مربوط به آن در حال حاضر به صورت برخط انجام می شود. همچنین برای صدور گواهی کسر از حقوق و ضمانت هم بازنشستگان می‌توانند به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری این گواهی را از سایت دریافت کنند.

اسکندری با اشاره به کاهش مراجعه حضوری بازنشستگان کشور به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: هوشمندسازی در صندوق بازنشستگی انجام شده و همچنان از اولویت های کاری در صندوق بازنشستگی کشوری است.

اسکندری با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی بودجه دریافت می کنند و موظف هستند که بخشی از این بودجه را به مسائل مربوط به رفاهیات بازنشستگان خود تخصیص دهند، گفت: این دستگاه‌ها موظفند بخشی از بودجه دریافتی را به رفاهیات بازنشستگان دستگاه‌های خود ارائه دهند.

با بیان اینکه بیمه آتیه سازان کارگزار ما است، تاکید کرد: هزینه های زیر ۵۰۰ هزار تومان را ظرف چند روز تا یک هفته پرداخت می‌کنیم، اما اینکه گفته می‌شود گاهی پرداخت این هزینه ها تا ۶ ماه طول می‌کشد مربوط به این است که مدت زمان ارائه اسناد پزشکی توسط برخی از مراکز درمانی طولانی شده است.

اسکندری گفت:‌ در حال حاضر موضوعی که به عنوان مشکل مطرح می شود، مربوط به چشم پزشکی است که با بالا رفتن تعرفه های چشم پزشکی، مراکز درمانی، ارائه خدمت خود به بازنشستگان را قطع کرده‌اند. اما این خدمات در همه مراکز چشم پزشکی به جز۲ مرکزی که از مراکز چشم پزشکی معروف کشور هستند، برقرار شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز تاکید کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان کاملاً باید توسط خود دستگاه ها که بازنشسته عزیز از کارکنان آن محسوب می شده، پرداخت شود و ارتباطی با صندوق بازنشستگی ندارد.

حقوق های نجومی و عملکرد شرکت های تابعه صندوق

اسکندری درباره مسائل شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق های نجومی از شکلی به شکل دیگر تبدیل شده است. در حال حاضر حقوق های نجومی از هیات مدیره و مدیران عامل به سطوح پایین‌تر منتقل شده است که در صورت کسر از حقوق این افراد، آنها می روند شکایت می کنند و رای می گیرند. ‌بنابراین، لازم است قانونگذار در این مورد فکری کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی در خصوص وضعیت های شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی نیز گفت: در سه ماهه امسال سود حاصل از این شرکت ها خوب بوده است. در حال حاضر همه شرکت های تابعه صندوق صورت های مالی خود و گزارش های ماهانه خود را همانند کدال به صورت شفاف در سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری بارگذاری می کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مطالبات صندوق بازنشستگی کشوری از دولت چقدر است، اعلام کرد: در حال حاضر این رقم ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

منبع : خبر روز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چون این دولت مورد اعتماد نیست مسؤولین کانون ها. نظارت کنید. وگرنه سر بازنشستگان کلاه میذارن

      • ناشناس ارسالی در

        دولت دروغگویان بیسوادان جمع کنید بس دگه این همه رجزخوانی خجالت بکشید

    • بازنشسته ایرانی ارسالی در

      تیتر خبردروغ و نیم بند را که انتشار میدهید قیمتها را دوباره بالا مبرید!! ما که عادت کردیم به وعده های پوچ و توخالی شما و میدانیم همش کشکه !! وقتی جلو آیینه خودتان را می ببنید یه تف بیندازید تو آیینه لااقل وجدانتان راحت میشه !!!!!االبته گه داشته باشید!!روزرستاخیز خدا را ملاقات میکنیم !!!

      • بنده خدا ارسالی در

        سلام
        واقعا،همش شعار،کی میخواد عملی بشه این امورات،هر وقت اعلام‌می کنن فقط میخوان باز اجناس گرون تر بشه و دوباره بره تو جیب خودش،متاسفم

    • بازنشسته ارسالی در

      آقای اسکندری:
      شمالطف کنید.همه مواردی که قبل از آمدن شما برای بازنشستگان جاری بودرابرقرارکنید.ونیازی نیست که مواردی را که قبلاجاری و ساری بوده وقطع کردید.دوباره برقراروبه اسم خودتان عنوان کنید.
      مارا به خیرشماامیدی نیست.لطفابیش از این شرنرسانید.

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      واقعا خسته شدیم خجالت بکشید

    • ناشناس ارسالی در

      باعرض سلام ما آن قدر وده توخالی دادن دیگر هیچ را نمی توانیم باور کنیم من خودم مستمر بگیرم هم سرم ۳۶ سال کار کرد آنهم سخت کاری در اداره سازمان آب برق خوزستان از ۵۸ الا 7۴ در شالو نازر پل سازی بود شب و روز توی بیان دور از خانواده ما درمنطقه زنگی زندگی کردیم بچه‌ایم آسیب دیدن حال کی به ما توجه کرد گشنگی می کََشیم هم را با ّّبیماری خاس این زندگی ما غظاوت با شما

    • بازنشسته ارسالی در

      تاحالا حرف بوده و حرف دولت حرف وناامیدی

    • جانباز ارسالی در

      باسلام پس افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری چه می‌شود.

      • فقط خداست فریادرس ارسالی در

        کم ترین حقوق تواین کشور فعلا لشگریا هستن،نه میتونن اعتصاب کنن،نه کسی هست کارهای حقوقیشونو پیگیری کنه،الان حقوق منه بازنشسته 25سال سابقه با حقوق یکی از اقوام که مستمری 10سال سابقه هست یکی شده خداشاهده 6400

    • محمدولایی بازنشسته ارسالی در

      اغای اسکندری!!!! از اینکه توانسته ای حقوق بازنشسته هارو از جیب خود پرداخت کنید شرمنده!!!! خدایی تا ابرویی اگه مونده تشریف ببرید!!!! واقعا وظیفه شما خیلی سنگینه

    • طنازهاشمی نجفی ارسالی در

      بله من یک مستعمره بگیر اموزش وپرورش با حقوق 5میلیون و200هزارت که کرایه خونه 2میلیونی دارم باید در این سن یا گدایی کنم یا کار که زندگیم پیش برود واین مسیولین واقعا چکار میکنند که حقوقهای مارا اضافه نکردن ومارا در این وضع فجیع کنار گذاشتند؟

    • ناشناس ارسالی در

      همش حرف مفت و وعده های دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      پس چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی کاری نمی کنن همیشه حقوق کشورها ولشکریها که زیاد از تامین اجتماعی بود بازهم اضافه کردن کجای این همسان سازی هست

    • ناشناس ارسالی در

      بابا بسته دیگه والا خسته شدیم
      ازبس امروز و فردا کردید
      سال داره تموم میشه هنوز تکلیف حقوق بازنشستگان معلوم نشده
      والا دیگه خسته شدیم از بس وعده های دروغ دادن

    • ناشناس ارسالی در

      بی شرف بی شرف بی شرف

    • ایران ارسالی در

      رو که رو نیست واقعا جوهر است.

    • ناشناس ارسالی در

      حرفهای تکراری ...پرداخت حقوق در سی ام ماه شد دستاورد.... هیچ اختیاری ندارد صرفا حرف حرف ....چرا هزینه سفر رو نقدا به بازنشسته نمیدهید .... چرا بن خرید از فروشگاه محصولات پگاه را مستقیما نمیدهید...قراردا با افق کورش یا جانبو یعنی استعمار یعنی توهین ....شما بن یا کالا برگ را بدهید خود فرد لازم شدمیرود از رفاه یا شهروند خرید میکند ....اجناس اقساطی هم اشغال و تحقیر امیز....کمی بلند نظرانه و کریمانه تصمیم بگیرید....

    • ناشناس ارسالی در

      این تامین اجتماعی ها دیگه چرا معترضند ، بابا شما که نونتون تو روغن شد

      • بی نام ارسالی در

        چرانونمون‌ توروغن شدباحقوق ۵۴۰۰میشه زندگی گذروندمایی‌ که مستاجریم‌ وسط جهاز‌ واجاره خونه‌ به نظرتون‌ نونمون‌ توروغن‌ هست

    • ناشناس ارسالی در

      باز هم زمان خریدن دولت دروغگوست ....

    • حسن ارسالی در

      سلام به همه عزیزان بازنشسته دوستان آقای اسکندری از بس از جیب خودش بنا حقوق داد بنده خدا چیزی براش نمانده حضرت آقا میفرماید یکی از افتخارات دولت سیزدهم پرداخت بموقع حقوقه راست میگه بنده خدا منظورش حقوق خودشه به عظمت خدا نزدیک هفت تومن حقوق میگیرم حدود 4ملیون کرایه خونه میدم جدا از هزینه آب برق.... ای داد بی داد بولاه یک افغانی سراغ داره حوزه علمیه قم طلبه هست خودش می‌گفت 9800از طرف رهبری حقوق بهمون میده جز خواربار و هزینه های جانبی ای داد وبی داد باید ده برابر که هیچ صد برابر بدتر از این بشیم ما باید تقاص گناه های نکرده شاه را بدیم

    • بنده خدا ارسالی در

      خداییش اینقدر شعار ندهید،دیگه بچه های ابتدایی به حرفاتون میخنده ،ما که عادت کردیم ،ولی بالاخره خدایی هست،حق خودمون رو بدین بقیه پیشکش،بیمه تکمیلی تون بدرد خودتون‌میخوره همش آزاد و حتی ویزیت هم مث افراد آزاد متاسفم خدا ازتون نگذره که اینقدر مردم را محتاج نگهداشته و همش منت میزارین کو،۳ سال بازنشسته شدیم‌حتی سفر نتونستیم برویم،بازنشسته سایر دستگاه ها به ماها میخندن....

    • ناشناس ارسالی در

      همش حرف مفت

    • ناشناس ارسالی در

      چرا حدودا یکسوم سابقه پرداخت بیمه دارن کاری انجام نمدید ایناهم افزایش زیادی داشته باسد

    • Ahmad Jamalzadeh ارسالی در

      خدا را شکر که به موقع حقوق دادید

    • ناشناس ارسالی در

      یقینا و حتما اگر مشکل ما ؟ مشکل نجومی بگیره بود همان ۴ ماه پیش حل و فصل شده بود ؟! آخه نجومی بگیره علاوه بر حقوق های چندین برابری ما ؟ بر خلاف ما از تمام امکانات رفاهی ؛ زیارتی : سیاحتی و اقتصادی و دارو درمان هم بر خوردارند ؟ ولی به ما حداقل بگیرها که می رسه؟ بوجه نیست و هر روز یه تصمیم میگیرند و آخرش هم ؟ همین ؟ همین اش هست و همین کاسه ؟؟؟!!!هیچ اهمیتی به مشکلات و دغدغه های حداقل بگیرها نمیدهند ؟! چونکه خودشون نجومی بگیر هستند و آدم سیر هم از آدم گرسنه خبر ندارد

    • ناشناس ارسالی در

      بزک نمیر بهار میاد کمپزه با خیار میاد،نصف سال رفت،منتظرند از برجام چیزی گیرشان بیاد،یه صدقه سری هم به بازنشستگان تامین اجتمائی بدهند،،فعلا ۹۳ هزار میلیارد دزدی شده در صدد توجیه هستند

    • فرهنگی بازنشسته ارسالی در

      با سلام ، ما بازنشستگان فرهنگی که دیگه ناامید شدیم ولی امیدی داریم روز قیامت یقه مسولینی که در این زمینه سهل انگاری کردند بگیریم، خیلی ها حق شان ندادین و مردند، ما هم پایان زندگی مان است. آخر خدایی هست....

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      سلام حقیقت ندارد کدام دوبرابر؟؟حتی ۱۰ و۱۵ درصد اضافه نشده من بازنشسته کشوری سال ۹۹هستم حقوقم نصف حقوق زمان شاغلیم شده ۸۰۰ت حکم بیش ازیکسال زدن میگن تامین پول نشده واجراش نکردند کجا حقوق اضافه شده که خبرپخش میشه وفروشندگان هم دوباره همه چیز را گران میکنن میگن شاید ماه آینده ۱۰ درصد به بازنشستگان تأمین اجتماعی اضافه میشه نه بازنشستگان کشوری ولشکری
      مسئولان محترم فکر بازنشستگان کشوری هم باشید همسان سازی حقوق حق ما هست سی سال هرماه از حقوقمون کسر کردید حالا باید برگردانید حقوق ماهم اضافه کنید ویارانمون هم قطع شده سهم ما از بیت المال حق هر ایرانی هست یارانمون را برگردانید مدیون هستید چشم انتظار عدالت هستیم با این تورم وگرانی خواهان اضافه کردن حقوق حقوق و طلبی واجرای حکم ۱۵ تیر ماه۱۴۰۰ بهداشت و همسان سازی حقوق
      وبیمه تکمیلی مناسب ومفید ما بازنشستگان کشوری ولشکری خواهانیم وچشم انتظار
      عدالت هستیم ممنون

    • بازنشسته انقلابی ایثارگر بهداشت ودرمان کشوری ارسالی در

      سلام کدام دوبرابر ؟؟؟
      ۱۰۰ درصد دروغ دروغ دروغ
      حتی ۱۰ درصد هم که قول دادند معلوم نیست راست باشه یاخیر این هم فقط برای بازنشستگان تأمین اجتماعی هست نه برای بازنشسته های کشوری ولشکری مسئولان محترم فکر بازنشستگان کشوری هم باشید همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنید مدیون هستید حق سی سالمون هست که باید ۱۲ سال قبل اجرا می‌شده که هنوز فکرش هم نمی‌کنید چون خودتان مرفه هستید بازنشستگان را درک نمی‌کنید شما که دائم العمر شاغل هستید فقط برای تنوع وزارتتون را عوض میکنید

    • ناشناس ارسالی در

      دیگه هیچ‌‌کس باورتان ندارداگرواقعا به مردم وعده می دهیدوعمل نمی کنید،عمردولت شماروبه زوال است رای دادن مردم به شماکاری عبث بودکیسه گدایی دادیدبه دست مردم خودتان راحت دزدی کنید الکی می نویسیدبانک هاوام ۲۰۰ میلیونی وفوری باسودکم پرداخت می کننداماوقتی به بانک های مزبورمراجعه می کنیم بالحن تحقیرآمیزازبانک ماراازبانک بیرون می کنندواقعاچقدراحساس حقارت می کنیم اماهرکارمندبانک دهها خانه لاکچری وماشین گران قیمت دارندبرای بچه هاشون کلاس زبان وغیره گذاشته اند راستی آیااین پول هاراازکجاآورده اند؟!

    • ناشناس ارسالی در

      خواستم از جناب برادر اسکندری بزرگوار تشکر کنم که حقوق ما را به موقع می‌دهند. هه هه هه
      بابا جون در پیشگاه خدا چجوری میخوای جواب بدی
      افزایش حقوق بازنشستگان کشوری چی شد
      همسان سازی چی شد
      همش مطالب قبلی ها را تکرار میکنه
      خودت چکار کردی سلحشور

    • ناشناس ارسالی در

      منت میذارید وحقوق ما را پرداخت میکنید تشکر چرندیات چیه که با آب وتاب چرت وپرت می گید

    • ناشناس ارسالی در

      شما وبالایی ها خسته نمی شن هرشب دروغ ولاطائلات به هم می بافید؟؟

    • اکبر ارسالی در

      داداش این دروغها وچرندها تا کی ادامه دارد

    • فریبا ارسالی در

      شما اعلام میکنیدبانکهاموعظف هستن به بازنشستها وام بدون ضامن با گواهی کسر ازحقوق بدن وقتی به بانک مراجعه کردم پنجاه میلیون میخواستم گفتن بایدضامن بیاری من کسیو ندارم ضامنم بشه پارتی ام ندارم چکار کنم شما بگید حرف کیو باور کنم تورو خدا یک ذره رسیدگی لااقل حرفی که میزنی برای احترام به خودتتونم شده یه پیگیری کنید

      • علی ارسالی در

        درودبرشما...ولعنت براین دولت دروغ....

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی میری بانک برای گرفتن وام بدون ضامن بازنشستگی درجواب میگن هم چی چیزی نیست برو از خودشون بگیرحال خودتان بگویدبه کی شکایت ببرم

    • محمد ارسالی در

      چندرقاز میخواین رو حقوق بازنشسته ها و کارمندان اضافه کنید اون هم حقوقی که حقشون هست و فشار و اعتصاب و ...این گروه باعث شده که دولت و مجلس به فکر این گروه بیفته.
      نمیدونم چرا تو این کشور هیچوقت دولت و بزرگان کشور اسلامی اون چیزی رو که حق مردم هست به درستی ادا نمیکنن و با زور و التماس و جبر باید گرفت.
      نکته دیگه این هست که بسیارند کسانی که تو کشور پول های هنگفت به جیب میزنن و کسی نمیفهمم و وقتی نوبت به کارمندان و بازنشستگان و کارگران میرسه ، کل دنیا باید بفهمن که چقدر به حقوقشان اضافه شده.اون هم چه حقوقی!

    • ناشناس ارسالی در

      این مسولین پوست شان خیلی زخیم تر
      این حرفها هیچ تاثیری ندارد برای اینکه خودشان وخانوادشان در رفاه هستن
      وهمسان سازی ۱۲سال پیش تصویب شده است
      ولی اجرا یی نکردن ۱۲سال حق وحقوق این
      قشر اسیب پذیر خوردن و پایمال کردن
      واین حق اناس خداوند از حق ناس نمی گذارد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام حضور محترم جناب اسکندری به بازنشستگان کشوری بالاخص آموزش وپرورش چنانکه همسان سازی صورت نگیرد تمام بازنشستگان آموز ش وپرورش کفن می پوشیم به خیابان می آییم سر حق خواهی خودمان خانواده مان به میریم بهتر از در رختخواب مردن هست .۳۰ الی ۴۰ سال خدمت مان را بطور خالصانه انجام دادیم وهمه ش وعده ای بیش نشنیده ایم حالا نیز تا زمان مرگ مان وعده های شما را باید بشنویم.

    • مهدی ارسالی در

      هر روز شاهد این هستیم که می‌نویسند سود سهام دو برابری امشب بحساب آنها واریز شد یا امشب بازنشستگان جیبشان پر پول میشه یا یارانه سه برابر شد حالا این واریزی ها کجا میره خدا می‌داند ما که نمی‌بینیم فقط چیزی رامیبینیم و آنهم گرانی ساعتی اجناس و کالا هاست

    • ناشناس ارسالی در

      تهوع آور است ......خجالت بکشید خودتان را مسخره کنید .زمان یک قاضی دارد بالاخر هرکس را سرجایش خودش می‌نشاند ....الهی باعث و بانی ها از بدبختی ماهم نصیبشان شود تا بفهمند فقر و نداری یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟😥😥😥😥😥😥😥😥

    • بازنشسته آموزش و پرورش ارسالی در

      چندین ماه درباره افزایش حقوق بازنشستگان حرف می زنید ما که چیزی ندیدیم فقط اول سال ده درصد حقوقم اضافه شد ولی از طرفی با این تورم افسار گسیخته که زنجیر پاره کرده است یارانه خانوار سه نفره مرا علیرغم اعتراض به مدت چهار ماه کماکان قطع کرده آید یعنی بازنشسته با حقوق دریافتی خودش می تواند دهک ده باشد خنده دار نیست چرا به اعتراض ما رسیدگی نمی کنید؟؟؟!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه