ارسال به دیگران پرینت

ریکاردو ساپینتو | استقلال | قیمت ساعت ریکاردو ساپینتو

قیمت ساعت ساپینتو سرمربی استقلال لو رفت + عکس

سرمربی پرتغالی استقلال برای ایجاد تغییر در زمین بازی وقت را تلف نکرد.

قیمت ساعت ساپینتو سرمربی استقلال لو رفت + عکس

دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان در حالی به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید که تغییرات ایجاد شده از سوی ساپینتو در جریان بازی استقلال برابر مس در رقم‌خوردن پیروزی استقلال بی‌تاثیر نبود.

در فوتبال اروپا اغلب شاهد آن هستیم که تیم‌های بزرگ بعد از ناکامی در کسب پیروزی تا دقیقه شصت دست به تعویض می‌زنند. موضوعی که روز گذشته از سوی ساپینتو شاهد آن بودیم.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بلافاصله پس از اینکه در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم اوضاع را مشابه نیمه اول دید، مهدی قایدی را وارد بازی کرد.

فاز دوم تغییرات این سرمربی در دقیقه ۷۰ کلید خورد و پیمان بابایی و آرمان رمضانی وارد ترکیب استقلال شدند تا با بالابردن میانگین قدی در نوک پیکان حمله از طریق ارسال‌ها به نتیجه برسند.

ترفندی که جواب داد و آرمان رمضانی توانست با ایجاد تاثیر روی یکی از ارسال‌ها زمینه‌ساز حرکت قایدی شود و بعد از آن هم کوین یامگا با شوتی غافل‌گیرانه دروازه مس را باز کند. اتفاقی که نشان می‌دهد ساپینتو برای انجام تعویض اصطلاحا دست‌دست نمی‌کند و وقت را مغتنم می‌شمرد.

البته که از سرمربی خوش‌پوش استقلال انتظاری جز این هم نمی‌رود. ساپینتو که در پرتغال معمولا با ساعت رولکس صد و بیست هزارپوندی(چهار میلیاردتومان) ۱۱۶۵۰۶ از سری دایتونا دیده می‌شد، شب گذشته با یکی دیگر از ساعت‌های رولکس خودش در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا تیمش را در راه پیروزی برابر حریف کرمانی هدایت کند.

عکس| قیمت ساعت سرمربی استقلال مشخص شد/ وقت شناسی ساپینتو با ساعت نجومی

ریکاردو ساپینتو دیشب با رولکس مدل jubilee-12710BLRO از سری جی‌ام‌تی مستر پپسی با ارزشی نزدیک به ۲۰ هزار پوند(۷۰۰ میلیون تومان) بر دستش، مثل همیشه در کنار زمین پرشور و حرارت بود و به مانند بازی برابر سپاهان و ملوان، ۹۰ دقیقه روی نیمکت بند نشد.

رولکس مدل jubilee-12710BLRO از سری جی‌ام‌تی مستر پپسی

شاید وقت‌شناسی این مربی در تعویض خیلی هم به علاقه زیادش به ساعت و هزینه‌ای که برای این اکسسوری جذاب می‌کند، بی‌ارتباط نباشد.

منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه